Lasten kanssa on kyl aina tolkuttomasti tavaraa reissussa


Kyllä näin on. Miksi hypettää ylihintaista kehnosti toteytettya tila-autoa kun tarjolla on Berlingon kaltaisia täydellisiä laitteita?
Näitä näkyy vain sedanien kattotelineillä, koska mahtuvat farkun konttiin heittämällä. Eiku...
Ruohonleikkuri tuli muuten kotiin sedanin kontissa. Taisi myös muuttaa uuteen kotiin sedanin kontissa. Muuten tuota ei olekaan ollut tarvetta roudailla paikasta toiseen. Sellanen työnneltävä malli siis, ajettava ei mahtuisi farkkuunkaan.
Kuten...? No, raivaussaha on varmaan mukavampi työntää sisään isommasta lastausaukosta, mutta penkki pitää kaataa taatusti aika monesta farkustakin.
Niin, jos toistuvaa käyttöä osuu just siihen välille, että farkulla välttää kärryn, niin sehän on varsin looginen valinta. Kuten todettu, mulla se tilanne tulee vastaan kutakuinkin joka toinen vuosi, niin kärryn kanssa touhuamisessa ei juurikaan ole eroa. Sen sijaan omassa käytännön elämässä sedani vaan on kirkkaasti parempi, joten mieluummin otan 729 päivää leveämmän hymyn ja yhtenä kapeamman kuin toisinpäin.
Yllä mainituista esimerkeistä Berlingo veisi farkkua mennen tullen ainakin fillarin ja klapien tapauksessa.
Mä kuskasin ensimmäisen ja viimesen kerran pyörää RAV4:ssä penkit kaadettuna ja oli sellanen sovittaminen, että en toista reissua heittäny. En ymmärrä miten se mahtuis sitte oikeen minkään auton konttiin, kun tuo RAV4 on jo ihan hyvän kokonen penkit kaadettuna. Lasten pyörät sitte erikseen, mutta ne mahtuu kyllä sedaniinki. Eli juu, polkupyörät katolle tai koukkuun, jos haluaa kuskailla.aero kirjoitti: ↑To Tammi 12, 2023 15:25Näitä näkyy vain sedanien kattotelineillä, koska mahtuvat farkun konttiin heittämällä. Eiku...
No, vanhan ison jenkkifarkun konttiin mahtunee, mutta aikuisten pyörää voi olla aika mielenkiintoista työntää eurofarkunkaan konttiin. Toki se isompi lastausaukko helpottanee, kun sitä fillaria työntää takapenkille asti, jos sitä tykkää työntää takapenkille asti eikä tartte sitä takapenkkiä samalla.
Ei toistuvaa, se aika epäsäännöillstä milloin sitä kuljetuskapasiteettiä pitää käyttää. Randomina, yhtäkkiä pitää jotain kodin romua siirtää/tuoda. Vaan sedania ollut jokunen, ja jo se kattotelineiden kanssa puuhaminen epämieluisaa(sit on vielä nuo suksiboksi jutut, minä en niihin koske). Lainapakuja kyllä tullut koettua, vaan en oikein innostunut. Pakkohan se oli kuitenkin vuokrata, kun ei ollut pkärryä.Niin, jos toistuvaa käyttöä osuu just siihen välille, että farkulla välttää kärryn, niin sehän on varsin looginen valinta.
Joo, jos noita siirtelee vaikka kodin ja mökin välillä, niin siihenhän tarttee sopivasti tilaa. Mulla ei ole mökkiä niin ei tarvi moista roudausta harrastaa.
Ei välttämättä säännöllistä, mutta siis sillai toistuvaa että just sille lisätilalle, jonka farkku tuo, on käyttöä päivittäin, viikoittain tai edes kuukausittain. Eikä sillä ole väliä että onko siellä joka kerta se polkupyörä tai raivaussaha vai joka toinen kerta lipasto tai telkkari, vaan just sillä, että juuri sille pienelle, käytännössä pystysuuntaiselle lisätilalle, jonka farkku tuo tai sille isommalle lastausaukolle, jonka farkku tuo, on käyttöä vähän väliä. Sehän farkusta kätevän monelle tekee ja siksi niitä myydään kuin leipää.
Ja joissain itämaissa "sedan" on se 1st choice, koska kokevat että jokin farkku on niinku työväline. Heillä perhettä ja varmaankin hieman kuljetustilan tarvetta, vaan sedania pitää olla.Mä taas en tajua sedanien suosiota.
Plus, että kun sinne laittaa 1-3 ruokakassillista, niin ne pitkin takaloosteria levinneet kamat saa ihan auton ulkopuolelta käsin pakattua takaisin kassiin. Esim. aiempi i20 oli ääreist kätsy tässä. Vale-citikassa taas sai hypätä syöksyllä konttiin sisään kamoja keräilemään.
Täälläpäin ei pidetä Volvolla ajoa urheiluna, pitää olla jotain jännitystä ajaa muilla merkeillä Ruotsalaisten mukaan. Itsellä auto usein täynnä lapsen lapsia ja heidän tavaroita.AZP kirjoitti: ↑To Tammi 12, 2023 18:25^Tollanen kaunokki eläkeläisenä sitte![]()
https://teknavi.fi/autot/ajettu-autot/k ... iinicoupe/