Suppari kirjoitti:Koittakaahan nyt ottaa ne saablasit pois päästänne ja myöntäkää että kyllä se Saab häviää kaikilla muilla osaalueilla paitsi ehkä ylläpitokustannuksissa,vikoja noissa on kyllä(ei sen erikoisempia kuin saabeissakaan..) mutta niistä kannattaa maksaakkin...
Edit.Senverran muokkausta,älkää ottako pois,vaan raottakaa niitä lasejanne,saatatte yllättyä.
Kyllä kyllä. Bemarinkin saa rahalla käyttökelpoiseksi, esim. Saabissa vakiona oleva pyhä ihme ristiseläntuki maksaa BMW:hen vain n.400e (mikä sinällään on edukasta, kun Audiin samaa palikkaa ei käytännössä saa alle tonnilla). Nokilekapikkubemariin saa myös käyttökelpoiset tehot (silti olematta vielä lähellekään mikään tykki), kun perusmalliin verrattuna pumppaa lisää rahaa n. 3ke. Lämmityksenkin saa ja lisätilaa, rahalla nekin. Ykköstä isompiin ja seiskaa pienempiin voi lisävarusteena ostaa jopa takapenkkiin kaadettavan selkänojan. Etenemiskyvyn (ykköskoppaa lukuunottamatta) talvella saa jopa Saabia paremmalle tasolle, kunhan sijoittaa hiukan lisää ja ostaa mallimerkintään kirjaimen x.
Laskeskelinpa 3-sarjalaisen hinnan. Kolmoseen ei näköjään saa nelosdieseleitä, joten pitäisi ottaa 3-litrainen kutonen (joka kyllä sinänsä kelpaisi, mutta...), eli SC:täni lähinnä vastaava malli olisi 330d. 'bout samalla varustuksella tuolle 330d:lle kertyisi hintaa n. 27ke enemmän kuin mitä SC maksoi, enkä ihan sitä summaa ole takavedosta ja tuosta 30d:n lisätehosta maksamaan, vaikka auto sinänsä varmasti hieno onkin. Eli joo, bemariin saa kyllä likimain mitä tahansa, mutta hinta nousee melko järjettömään luokkaan jo sillä varustelulla, mikä Saabissa on vakiona.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla