Toisaalta arvonkohotus kuulostaa hienolta, mutta näillä tuloilla sen sitten saa ostettua kun joku on sillä ensin 15v pöristelly Saisivat nyt valmistaa jonkun lähes kansanauton hintaisen mutta EI NÄKÖISEN pirssin! ...Kunhan nyt yrityskauppa ensin syntyisi.
Onkohan keskustelu muutens eksynyt alkuperäisestä aiheesta. Osa ainakin sopisi paremmin tuonne Saabin tulevaisuus ketjuun. Tämähän on oikeastaan GM konkurssi keskustelu, vai onko Saabin tulevaisuus lähinnä mallikeskustelu..
Rafu kirjoitti:Onkohan keskustelu muutens eksynyt alkuperäisestä aiheesta. Osa ainakin sopisi paremmin tuonne Saabin tulevaisuus ketjuun. Tämähän on oikeastaan GM konkurssi keskustelu, vai onko Saabin tulevaisuus lähinnä mallikeskustelu..
Tänään sitten oli USA Today:ssa juttua Saabista. Siinä haastateltiin paria autoteollisuuden analyytikkoa ja poimintoja ruotsin television tekemästä Christian von Koenigseggin haastattelusta.
Referoituna kerrottiin, miten GM oli hoitanut Saab brändiä (ei hyvin). Sitten kerrottiin, että Saab pyritään palauttamaan juurilleen ja pelastamaan tuotemerkin rippeet.
"Suunnitelma on jo niin pitkällä, että Volvon tuotantolinja rakennettaisiin Dongguanin kaupunkiin ja siellä alettaisiin ensimmäisenä valmistaa XC90-mallia."
XC90, anyone? (XiangChuang90)
Sanotaan täällä Volvosta mitä vain, mutta minua sapettaa tuommoset uutiset.
olli9000CDturbo kirjoitti:Saisivat nyt valmistaa jonkun lähes kansanauton hintaisen mutta EI NÄKÖISEN pirssin! ...Kunhan nyt yrityskauppa ensin syntyisi.
9-X järkevällä tekniikalla. Jotain 1.4 Turboa (taikka tuplaturboa) pannuksi. Sisätilat Golf luokkaa ja hinta siihe samoille hollille.
"Von Koenigsegg, in an interview with Swedish television, seemed to agree, saying that the new owners would try to restore some of the brand's heritage while finding a place in the market between upscale and mainstream."
minusta tuo ainakin antaa vinkkiä hyvästä suunnasta.
ja jos tuollainen nyrkkipaja ylläpitää toimitiloja, haalii raaka-aineet, puolivalmisteet ja valmiit osat, tekee kaikkeen omat viilauksensa, kasaa 12 autoa vuodessa, hoitaa konttorihommansa ja ennen kaikkea markkinoi tuotteensa noin pienellä porukalla, noilla volyymeilla niin pienelle asiakaskunnalle, niin kyllä ne työnteosta jotain tietää.
"Suunnitelma on jo niin pitkällä, että Volvon tuotantolinja rakennettaisiin Dongguanin kaupunkiin ja siellä alettaisiin ensimmäisenä valmistaa XC90-mallia."
XC90, anyone? (XiangChuang90)
Sanotaan täällä Volvosta mitä vain, mutta minua sapettaa tuommoset uutiset.
meillä kaisabilisporukoissa on tapana sanoa: ...inne vaa!
"Suunnitelma on jo niin pitkällä, että Volvon tuotantolinja rakennettaisiin Dongguanin kaupunkiin ja siellä alettaisiin ensimmäisenä valmistaa XC90-mallia."
XC90, anyone? (XiangChuang90)
Sanotaan täällä Volvosta mitä vain, mutta minua sapettaa tuommoset uutiset.
Olen samalla linjoilla! Saa nähdä, miten Volvolle käy vuosien päästä, jos ks. ostajalle menee.
Joo, plingplong vulva ei kuulosta ollenkaan hyvälle. Voipi olla hyvinkin, että johtaa pikkuhiljaa volvojen kuolemiseen ja kiinalaiset oppivat kaupan myötä tekemään turvallisia autoja.
Seuraavat kansanautot saattavat jo läpäistä ENCAP-testit erinomaisin arvosanoin, tulla kiinasta ja olla markkinoiden halvimpia.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
2.3i-16 kirjoitti:Joo, plingplong vulva ei kuulosta ollenkaan hyvälle. Voipi olla hyvinkin, että johtaa pikkuhiljaa volvojen kuolemiseen ja kiinalaiset oppivat kaupan myötä tekemään turvallisia autoja.
Seuraavat kansanautot saattavat jo läpäistä ENCAP-testit erinomaisin arvosanoin, tulla kiinasta ja olla markkinoiden halvimpia.
Ei hemmetti... Enää ei siis uskaltaisi ostaa Volvoa. XC90 made in China? Missä kaikissa osissa on sitten säästetty? Airbagit riisipusseista? Turvarunko bambusta?
Toivottavasti eivät pilaa sitä toista turvallista ja varmaa skandinaavista autoa. Jenkit jos tajuaa että toi meidän XC70/90 on kiinan tuonti niin en usko että hirveästi ostavat...
Ex. mm. 9-5 -00 ja 9-5 -09. Nyt VW Multivan T5 2.0BiTDi 4motion