Asiassa pysyen kannattaisi pysyä asiassa.
Ihan hyvää kamaa tekevät muille markkinoille, on muuten kokemusta

(Keskenään voivat valmistaa kotimarkkinoille vaikka kamelinpaskasta pihalaattoja. Turha pelätä, että tänne niitä tunkisivat.)
Näin maallikkona ihmetyttää, että miksi sääsuojakotelon pitäisikään kestää tuollaista käsittelyä?georgahti kirjoitti: sääsuojakoteloista, jotka tänne suomeen toiselta puolelta maailmaa myös saapuivat. Olen aivan itse, omin silmin tavaran nähnyt ja aivan itse omin käsin rullalle kiertänyt.
Sehän olisi hyvä, niin saataisiin halpoja varaosia.9-5T kirjoitti:Ties vaikka nykyisen 9-5:sen työkalut siirrettäisiin kiinaan ja tehdään siellä kotimarkkinoille kunnon autoa.
Sanoin vain minäkin mielipiteeni, ehkä liian kärkkäästigeorgahti kirjoitti:Firges9000 kirjoitti:aikamoista asenne-paskan jauhamista![]()
Asiassa pysyen kannattaisi pysyä asiassa.
tästä juuri oli kyse, joten mistä tuo "asenne-paska" tuli?
Tähänhän tää homma taitaa kiteytyä.Firges9000 kirjoitti:Saabas nähdä kuinkain käy.?.
Hienoa! Näin uskoin myös tapahtuvan.
Totta. Melko yllättynyt olin tuosta EIB:n päätöksestä minäkin. Olin aivan varma, että päätös olisi ollut kielteinen, onhan ala melko voimakkaassa muutoksessa seuraavan 20 vuoden aikana ja kukaan ei oikein tiedä edes mihin suuntaan mennään. Tämä pienentää entisestään pienen toimijan todennäköisyyttä pysyä tuolla aikavälillä hengissä.wesku kirjoitti:Edelleenkin olen sitä mieltä että vähempiriskistä liiketoimintaa voisi Ruotsin valtio lähteä takaamaan. Jostain syystä täältä näyttää häviävän viestejä.
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 9/11/28166Käänne Saabin myynnissä - "tuskallinen lopputulos"
Ruotsalainen pikkuyritys Koenigsegg on epäonnistunut saamaan omistukseensa Saabin.
Dagens Industrin mukaan Koenigseggin pääomistaja Christian von Koenigsegg pahoittelee, ettei pysty viemään yrityskauppaa loppuun asti.
- Pahoittelemme, että kuuden kuukauden tiiviit neuvottelut ovat johtaneet tuskalliseen ja vaikeaan lopputulokseen, ettemme pysty viemään loppuun Saabin ostoa, hän sanoo.
Syy kaupan peruuntumiseen oli von Koenigseggin mukaan kiireinen aikataulu. Neuvottelujen venyminen nosti kaupan riskejä ja lisäsi epävarmuustekijöitä niin, että yhtiö päätti vetäytyä. Hän ei kuitenkaan tarkentanut, mitä tämä konkreettisesti tarkoittaa.
Koenigseggin onnistuminen olisi merkinnyt käytännössä Saabin kiinalaistumista. Koenigsegg valmisteli ostoa yhdessä kiinalaisyritys BAICin kanssa.
Samalla kansainväliset uutistoimistot kertovat, että General Motors on mahdollisesti luopumassa yhtiön myynnistä.