Kiihtyvyys 80-120km/h ?
Turbo-s:n videosta sen verran että aika on aika jämpti 5sek.
Otin ajan siitä kun neula lähtee liikkeelle ja pysäytin juurin enne kun ahtoviisari lähtee tippumaan. Aika ei siis ihan vastaa 100-150 väliä.
Kyllä mulla ainakin rajoitin rykäsee kunnolla, jos se sinne lipsahtaa.
Moottori siis kakoo kunnolla, eikä se todellakaan jää epäselväksi mikä puuttui peliin
Otin ajan siitä kun neula lähtee liikkeelle ja pysäytin juurin enne kun ahtoviisari lähtee tippumaan. Aika ei siis ihan vastaa 100-150 väliä.
Kyllä mulla ainakin rajoitin rykäsee kunnolla, jos se sinne lipsahtaa.
Moottori siis kakoo kunnolla, eikä se todellakaan jää epäselväksi mikä puuttui peliin
Viimeksi muokannut Vigge, To Joulu 11, 2003 21:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Jee,tulin just koeajolta.Eli kolmonen pesään ja kaasupoljin konehuoneeseen ja piiiiiiieni hetki ja katos p**kele,mittarissa 182km\h ja kierrosmittari aika lähellä 7000 kierrosta Siihen kohtaa loppu itsevarmuus ja alkoi sääli konetta kohtaan.Harmi ku ei tullu kokeiltua rajoittimen toimintaa kolmosella.Ei kait se kauas jääny enääturbotalladega kirjoitti:TURBO S kyllä se rajoittimeen menee tolla videolla, näkeehän sen kun kiekkamittarin neula heilahtaa rankasti muutaman kerran 6200 jälkeen.
Ja ng 900 turbolla-97 pääsee 169km/h kolmosella sitten pätkäsee n.6200rpm!!!
Tuosta työpaikan risteyksestä lähdin kerran rantaväylälle ennen talvikumien vaihtoa. Työkaveri oli kyydissä niin piti pikkasen näyttää, että ei nää saapit oo niinkun muut pappamallit. Siinä kaverin kanssa jutellessa kaasutin kakkosen rajoittimelle (n. 6000rpm), olin ajatuksissani muka vaihtavinani kolmoselle, mutta en vaihtanutkaan vaan iskin uudestaan lusikan pohjaan niin kierrokset pompsahti mittarin tappiin...huih..säikähdin ihan toden teolla, että tuoko oli viimeinen kaasutus, mutta kyllä se on kulkenut mukavasti ilman sivuääniä senkin jälkeen...
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Velipoika osti just 330d baijerilaisen. Siinä tuntuu olevan toi ohitus kiihtyvyys ihan kohdallaan, ainakin kolmosella. Täytyy joskus mittailla, kun muistan. Teki mieli polttaa oma traktori (9000i cc), sen ajamisen jälkeen. Muuten ku vertaa 93:seen(2.0t), ni kyllä tajuu et jotain on menny vikaan. Ku kumia raiskataan vaan yhdessä kulmassa ja eteenpäin ei meinata päästä millään. Se takaveto loikkaa ku kenguru, ku nostaa kytkimen. Tosin lähtemistä helpottaa isot kummiit ja lukko perä 40km/h asti.
Ensin vähän hutkitaan ja sitten vasta tutkitaan.
Ja ng ottaa nelosella about 210kmh, tosin en päästäny ihan rajottimelle mutta ei varmasti ollu kaukana. En vaan kuollaksenikaan muista oliko vakio vai steg1 boksillaturbotalladega kirjoitti:Ja ng 900 turbolla-97 pääsee 169km/h kolmosella sitten pätkäsee n.6200rpm!!!
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Kyllähän se audi (RS6) ihan kivasti liikkuu...
Veikkaan että tuulilasissa on hieman alakanttiin nuo arvot...
80-120 näyttää suht samalta mitä ilmoitettu, mutta 100-200 sujuu nopeammin, ainakin videon perusteella.
audi
Jos tuo peli on vakio niin takkiin tuleen sekunnin verran 100-190 välillä.
Veikkaan että tuulilasissa on hieman alakanttiin nuo arvot...
80-120 näyttää suht samalta mitä ilmoitettu, mutta 100-200 sujuu nopeammin, ainakin videon perusteella.
audi
Jos tuo peli on vakio niin takkiin tuleen sekunnin verran 100-190 välillä.
Viimeksi muokannut Vigge, Ma Touko 03, 2004 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Muutama filmi STCS:n foorumista
Saab 9-5 Aero -04 man sedan, 1660kg med mig i.
http://www.nordictuning.biz/movies3/9-5_aero_sedan.wmv
Bilen vägde vid filmningen 1580kg
Bilen ska också upp i bänk lite senare och finjusteras
Skulle tippa på att den ger ca 300-340hk
http://www.nordictuning.biz/movies3/9-3_aero+.wmv
http://www.nordictuning.biz/movies3/aero_aut_steg3.wmv
Nu har jag fått händerna på en org 9-5 Aero Kombi aut.
Den vägde 1800kg med mig i.
http://www.nordictuning.biz/movies3/9-5_aero_org.wmv
Det är steg 2 aero aut -02 och uppåt.
Jag vet, tror att vridet gör att det går lite snabbare.
Annars var det fulltank + lite packning i bakluckan= 1800kg= blysläde.
http://www.nordictuning.biz/movies3/saa ... .0t_t7.wmv
http://ul.zsh.net/td/662137994td_Viggen.mpg
Här är en filmsnutt på en gammal grå 9-3aero med steg 3+ på.
http://www.nordictuning.biz/kalle/mpg/p ... 200kmh.mpg
http://ul.zsh.net/aerorydde/394709584ae ... rydde3.avi
Portad topp
Trimkammar
Alu ic
Bortagna värmeplattor
Org. turbo o spridare
Mappad av Fredrik
http://hem.bredband.net/b219115/filmer/ ... 50-200.AVI
Här kommer en film på en Maptun Steg 3 Og 9-3LTT, original 150hk, nu 265hk..
http://ul.zsh.net/aerorydde/204544577ae ... 0steg3.MPG
Saab 9-5 Aero -04 man sedan, 1660kg med mig i.
http://www.nordictuning.biz/movies3/9-5_aero_sedan.wmv
Bilen vägde vid filmningen 1580kg
Bilen ska också upp i bänk lite senare och finjusteras
Skulle tippa på att den ger ca 300-340hk
http://www.nordictuning.biz/movies3/9-3_aero+.wmv
http://www.nordictuning.biz/movies3/aero_aut_steg3.wmv
Nu har jag fått händerna på en org 9-5 Aero Kombi aut.
Den vägde 1800kg med mig i.
http://www.nordictuning.biz/movies3/9-5_aero_org.wmv
Det är steg 2 aero aut -02 och uppåt.
Jag vet, tror att vridet gör att det går lite snabbare.
Annars var det fulltank + lite packning i bakluckan= 1800kg= blysläde.
http://www.nordictuning.biz/movies3/saa ... .0t_t7.wmv
http://ul.zsh.net/td/662137994td_Viggen.mpg
Här är en filmsnutt på en gammal grå 9-3aero med steg 3+ på.
http://www.nordictuning.biz/kalle/mpg/p ... 200kmh.mpg
http://ul.zsh.net/aerorydde/394709584ae ... rydde3.avi
Portad topp
Trimkammar
Alu ic
Bortagna värmeplattor
Org. turbo o spridare
Mappad av Fredrik
http://hem.bredband.net/b219115/filmer/ ... 50-200.AVI
Här kommer en film på en Maptun Steg 3 Og 9-3LTT, original 150hk, nu 265hk..
http://ul.zsh.net/aerorydde/204544577ae ... 0steg3.MPG
#1730
500whp.net member
500whp.net member