No nyt tuli testattua ns. talviominaisuuksiakin. Epäilyksiähän täällä on esitetty miten tommonen nyrkinkokonen pannu voi muka tuottaa lämpöä kunnon pakkasilla jne.
Jätin siis ihan tarkoituksella auton eilen illalla laittamatta piuhaan. Aamulla oli pakkasta 30 astetta. Napista painamalla käyntiin ihan normaalisti (kävi kolmella
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
). Ehkä minuutti tyhjäkäyntiä ja baanalle. Tossa alapellolla näytti mittari -32 astetta.
Loivaa jäykkyyttä aistittavissa vaihdekepin liikkeissä parissa ekassa vaihdossa (öljyt varmaan melkosta tervaa), nestekidenäytöt aavistuksen kohmeessa ja kytkinpoljin seuraili jalan nostamista noin sekunnin parin viiveellä ensimmäisen pari kilsaa kunnes normalisoitui. Ainut ruutu joka veti huuruun oli taustapeili
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Sekin suli ~5km jälkeen. Koneen lämpömittari normiasennossa n. 6-7kilsan jälkeen, aikasemminkin olisi lämmöt varmaan noussut jos ei olis tarttenu nutailla neljääkymppiä jonku Nissanin perässä Paippistentiellä
Lämpöä piisasi hienosti, automaatti-kylmästöinnin AUTO-asentoon ei tarvinnut koskea lasien sulanapitämiseksi (lämpötilapyynti +20 astetta) ja parkkihalliin ajaessa sähkölasit toimi moitteetta. Ei siis mitään draamaa, kelpo talvikinneri kerrassaan.