Pitäiskö lähtee tällä agendalla eduskuntavaaleihin? Samalla voisin sit vaalit voitettuani julistaa Paippisen itsenäiseksi ja vaatia ulkopaikkakuntalaisilta viisumia yms. haittaveroja jos sinne haluavat väkisin tunkea

Mulla oli viimeistä edellisessä katsastuksessa Golfin k-arvo lähellä yhtä. Samaa polttoainetta käyttämällä viimeisessä katsastuksessa nolla. Tässä eron teki se, että viimeiseen katsastukseen ajelin hieman pidemmän matkan pienemmällä vaihteella eli tietoisesti isoilla kierroksilla. Polttoaine oli molemmilla kerroilla samalta pumpulta ostettua ABC SmartDieseliä.Numba kirjoitti: ↑Ma Helmi 25, 2019 11:182900 km My Dieselillä. 5-10€ kalliimpaa viikossa (tankillisessa). Huollossa mittautin päästöt, k-arvo 0,75. Syksyllä PRO dieselillä oli k-arvo 0,85. Onhan se vähemmän, mutten ole jaksanut tutkia menikö lupausten mukaan. Luultavasti otan muutaman tankillisen ennen seuraavaa katsastusta, varmuuden vuoksi.
Voisi muutama protestiääni tulla mikäli My:n hinta pysyy nykytasolla. Jos taas hinta tiputetaan verotuksella fossiilisen tasolle, verotulot putoaa mitä ei tietenkään voi sallia.V.J.S kirjoitti: ↑Ma Helmi 25, 2019 09:28Jep, jokaiselle pumppuasemalle Mydieseliä ainoastaan tyrkylle sekä flexifuel boksin valtiontukeen yksi nolla lisää niin alkaa essonbaarin bensaveijojakin kiinnostaamn, minkä jälkeen bensapumput pois asemilta ja RE85.sta tilalle. Avot, liikenteen päästöt tiputettu about kymmeneen prosenttiin nykytasosta ilman ainuttakaan sähköautoaToki sähköautot/linja-autot voisi ihan hyvin toimia isompien keskusten yhteiskäyttövehkeinä tai julkisen liikenteen välineinä, niin pysyisi kaupunki-ilmakin pienhiukkasvapaampana.
Pitäiskö lähtee tällä agendalla eduskuntavaaleihin? Samalla voisin sit vaalit voitettuani julistaa Paippisen itsenäiseksi ja vaatia ulkopaikkakuntalaisilta viisumia yms. haittaveroja jos sinne haluavat väkisin tunkea![]()
Samoin minä ajelin molemmilla kerroilla huoltoon, missä päästöt mitattiin, n. 20 km kovilla kierroksilla (3000-5000 rpm). Poikkeaa hieman normi 1500-2000 taloudellisuus kierroksista. Tahtoo tuo taloudelinen ajotapa karstottaa suuttimia, siksi olen toivonut edes jonkinlaista apua PRO:n käytöstä. Miten lie? Paras olis tietenkin vaan polettaa. 280 tkm keskikulutus on pysytellyt 5,83 l/100km tuntumassa, siinä on kaikki eberöinnit ja suodatinjalkojen vuodot. Mittarivirheen korjaus kohotti kulutuslukemaa 2-3%.lauriolio kirjoitti: ↑Ma Helmi 25, 2019 13:53Mulla oli viimeistä edellisessä katsastuksessa Golfin k-arvo lähellä yhtä. Samaa polttoainetta käyttämällä viimeisessä katsastuksessa nolla. Tässä eron teki se, että viimeiseen katsastukseen ajelin hieman pidemmän matkan pienemmällä vaihteella eli tietoisesti isoilla kierroksilla. Polttoaine oli molemmilla kerroilla samalta pumpulta ostettua ABC SmartDieseliä.