No nyt tuli lapin reissu kokeiltavaksi..Ahtopaine kirjoitti:Sää oot saanu vaan Etelä-Suomen kartan..![]()

Katsokaapas joku Nüvin käyttäjä näkyykö POI valikossa kaukaisimmatkin paikat vai vain n. 15 lähintä?!
Mulla oli ainakin kaukaisimmat ATK-liikkeet Tampereella sitä etelämpää ei löytynyt, vaikka ite csv-tiedostossa löytyy muistakin.legro kirjoitti:No nyt tuli lapin reissu kokeiltavaksi..Ahtopaine kirjoitti:Sää oot saanu vaan Etelä-Suomen kartan..![]()
Katsokaapas joku Nüvin käyttäjä näkyykö POI valikossa kaukaisimmatkin paikat vai vain n. 15 lähintä?!
Voit lisätä haluamasi POI tiedot suosikkeihin, jolloin kyseiset merkit näkyvät aina kartalla. En näekkään mitään järkeä, että automaattisesti kaikki POI merkit näkyvät kartalla (mm. mulla on tällä hetkellä 6000 POI merkkiä). Tietysti jos tiettyjä POI ryhmiä vois lisätä suosikkeihin, niin olis hyvä ominaisuus.legro kirjoitti:Mulla näkyy kyllä kaikki liput ja kuvakkeet kun POI valikosta valitsee kohteen "katso kartalta", mutta ei ne näy ohi ajaessa, jos ei ole hälyä..
! Siis näkyykö muilla Nüvi 300 käyttäjillä?
Mites noita POI tietoja voi siirtaa suosikkeihin?Poy kirjoitti:Voit lisätä haluamasi POI tiedot suosikkeihin, jolloin kyseiset merkit näkyvät aina kartalla. En näekkään mitään järkeä, että automaattisesti kaikki POI merkit näkyvät kartalla (mm. mulla on tällä hetkellä 6000 POI merkkiä). Tietysti jos tiettyjä POI ryhmiä vois lisätä suosikkeihin, niin olis hyvä ominaisuus.legro kirjoitti:Mulla näkyy kyllä kaikki liput ja kuvakkeet kun POI valikosta valitsee kohteen "katso kartalta", mutta ei ne näy ohi ajaessa, jos ei ole hälyä..
! Siis näkyykö muilla Nüvi 300 käyttäjillä?
Pitääpä lisätä omaan tolppakantaan kun tulee kuitenkin joskus tonne päin ajeltua.Ahtopaine kirjoitti:Noniin tuossa uusi rivi .csv tolppakantaan:
27.31111, 65.39861, "690 Oulu - Kuusamontie Itään"
Valitse kyseinen POI ja oikeasta alanurkasta ota "tallenna". Sitten se tulee sinne suosikkeihin. Suosikkeihin tulee kaikille kohteille oletuksena se lippu kuvakeeksi.Mites noita POI tietoja voi siirtaa suosikkeihin?
Enemmän sisäistä muistia.Ahtopaine kirjoitti:Tuli vaan mieleen, että 310/360 laitteet ovat varmasti sisäisesti samanlaisia, jollain pienellä häkillä tuosta kolmekympistä sais varmaan täysverisen kolmekuuskympin. Tuskin muuta kuin joku bitti laitettu jonnekin poikittain... vastaavia tapauksia niin monissa eri laitteissa nykyisin.
.
öö värejä mihin autoihin?Frostgrey kirjoitti:Saipa ainakin lisää värejä autoihin
Itse en voinut koneelle sitä asentaa kun ei ollut mapsourcea. Koko sisällön kopioin levylle, niin toivottavasti on sama asia, jos sen kopioin Garmineen takaisin ja imasen sitten koneelle.Ahtopaine kirjoitti:Ei ongelmia... toimin vain juuri kuten ohjeissa neuvottiin. Olin tuolle työasemalle aiemmin sen 8-version asentanut.
Kun seuraavan kerran asennat, niin syötät vaan sen saman koodin, kai otit sen talteen.Ahtopaine kirjoitti: Mietityttää vaan, että mitäs kun päivittää koneen Vistaan, niin onnistuuko softien uudelleen asennus tuohon ongelmitta, vai pitääkö ottaa Garminin tukeen yhteyttä.
Tätäpä pitää kokeilla, jos tuon suora kopiointi vaan onnistuu.Ahtopaine kirjoitti: Poy: Entä jos kokeilisit poistaa työasemastasi tuon MapSourcen karttoineen, sitten asentaisit työasemalle ja nuviin tuon 8 version alusta alkaen, jonka jälkeen sitten 9 päivityksen ohjeiden mukaan päälle.
Nämä autot, nuolet ja moottoripyörät tuli ainakin mulla softapäivityksessä, jonka olen tehnyt ajat sitten.Ahtopaine kirjoitti:öö värejä mihin autoihin?Frostgrey kirjoitti:Saipa ainakin lisää värejä autoihin