![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Mitä saksan baanoihin tulee sinne kannattaa mennä moottoripyörällä. Eteneminen on toimivaa ruuhkista huolimatta
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ainakin siihen asti kun joku keksii avata autosta oven eteesi.rammus73 kirjoitti: Mitä saksan baanoihin tulee sinne kannattaa mennä moottoripyörällä. Eteneminen on toimivaa ruuhkista huolimatta
tai kääntyä yllättäen eteen. riskinsä tuossakin touhussa.wesku kirjoitti:Ainakin siihen asti kun joku keksii avata autosta oven eteesi.rammus73 kirjoitti: Mitä saksan baanoihin tulee sinne kannattaa mennä moottoripyörällä. Eteneminen on toimivaa ruuhkista huolimatta
Tuskin kuitenkaan Saksassa suuremmat kuin Suomessa.Mr_Who kirjoitti:tai kääntyä yllättäen eteen. riskinsä tuossakin touhussa.wesku kirjoitti:Ainakin siihen asti kun joku keksii avata autosta oven eteesi.rammus73 kirjoitti: Mitä saksan baanoihin tulee sinne kannattaa mennä moottoripyörällä. Eteneminen on toimivaa ruuhkista huolimatta
Niinkuin noilla kahdella asialla olisi nykyrajoituksilla jotain yhteyttä... Noh, nykyäänhän valehtelee kaikki muutkin julkiset toimijat niin miksei poliisikin.Raser kirjoitti:Poliisin mukaan tyypillinen ilmiö kevätkaudella on ylinopeuksien määrän kasvu.
- - - -
- Tilanteeseen sopimaton nopeus on yksi keskeisimmistä syistä liikenneonnettomuuksien taustalla, poliisi muistuttaa.
Slovakiassa oltiin vissiin tehoratsioinnissa viikon verran etuajassa. Kahden päivän aikana tuli bongattua kolme ratsiaa Bratislava-Zvolen välillä joista yhdessä pääsin lahjoittamaan 50€ paikallispoliisin kesälomarahastoonRaser kirjoitti:Poliisi järjestää pääsiäisviikoksi liikenteen tehovalvontaa kirjoittaa Iltalehti.
....
Valvonta on osa Euroopan liikennepoliisijärjestön jäsenmaissa toteutettua valvontaoperaatiota. Suomessa tehoviikkoon osallistuvat kaikki poliisilaitokset. Tehovalvonta kestää ensi maanantaista 14. huhtikuuta aivan viikon loppuun asti.
Ei ne edes mitään säästä vaan kiire on vain vasemmalla kaistalla, onnistuneen pyrähdyksen jälkeen palataan oikealle pumppaamaan 110-120 välissä ja voit taas lipua cruisella ohi, ja vasta siinä vaiheessa kun heräävät havaitessaan jonkun ohittamassa tulee taas kiire haistelemaannugge kirjoitti:Ja sit ne perkeleen peräkoukun haistelijat kun ite painaa 125-130 cruise päällä. Sit painaa sen 135-140 ja säästää muhu verrattuna noin 3-5minuuttia/100km.
wesku kirjoitti:Ei ne edes mitään säästä vaan kiire on vain vasemmalla kaistalla, onnistuneen pyrähdyksen jälkeen palataan oikealle pumppaamaan 110-120 välissä ja voit taas lipua cruisella ohi, ja vasta siinä vaiheessa kun heräävät havaitessaan jonkun ohittamassa tulee taas kiire haistelemaannugge kirjoitti:Ja sit ne perkeleen peräkoukun haistelijat kun ite painaa 125-130 cruise päällä. Sit painaa sen 135-140 ja säästää muhu verrattuna noin 3-5minuuttia/100km.