No niin joku kälvi oli kriminalisoinut etumaskista "turbo" merkin, tilautin
Laakkosella uuden ( paikallinen SAAB huolto ).
Tänään soittivat että merkki olisi haettavissa huimaan 3.80,- hintaan.
Ja taas syö miestä (huolto)
Mitä, onko Jyväskylässä muka sellainenkin huolto?9000CD23T kirjoitti:No niin joku kälvi oli kriminalisoinut etumaskista "turbo" merkin, tilautin
Laakkosella uuden ( paikallinen SAAB huolto ).
Tänään soittivat että merkki olisi haettavissa huimaan 3.80,- hintaan.

Mulla ei ole turbomerkkejä missään ja hyvä niin

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Oliko noin halpa..? Mä kävin viimekesänä kyseleen og900, tota maskin turbo merkkiä ja sillon sanoivat hinnaks reilu parikymppiä.. Ton hinnan myyjä heitti hatusta, ku kysyin et paljon se suurinpiirtein maksaa. No en ruennu sitä sen enempää sit kyseleen ja niin jäi aero-lätkä saabin nokalle..9000CD23T kirjoitti: Tänään soittivat että merkki olisi haettavissa huimaan 3.80,- hintaan.
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Juu jäi tosiaan mainitsematta, mutta ihan vapari on.peinu kirjoitti: Turbo kyseessä?
Motonetistä saat Saabin orkkis öljynsuodattimet 5e/kpl, huollossa maksaa 15e ylöspäin.
Tulpat NGK BCPR7ES ja öljytkin kannattaa viedä mukana jos tietää mitä öljyä käyttävät muuten (Taitaa olla mobil 5W-40?).
Pitää muistaa sanoa, että ei tarvitse laittaa pissapojan nestettä, muuten laskuttavat varmasti 4litraa á 5e Saab-tuulilasinpesuneste
Kiitos vinkeistä, täytyy kai noi tulpat ja kaikki filtterit hakea. Öljyt saavat laittaa "suoraan hanasta". Ehkä vois pissiksen täyttää itse yhden litran hinnalla

Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.