Ja hiukan käyttäjän historiastakin voi päätellä. Yhden viestin käyttäjät (kuten tämä topicin alussa mainittu myös tällä foorumilla on) voivat olla mitä tahansa, kymmeniä/satoja viestejä täällä kirjoittanut ja useampia tavaroita myynyt käyttäjä lienee luotettavampi. Myös googlella on muilla foorumeilla porukka saanut kaikkea mukavaa selville jo ennakkoon huijausyrityksistä (esim. puh.nro tai käyttäjätunnus) ja välttäneet sillä kusetuksen.
Itse olen foorumin kautta myynyt ja ostanut tavaraa ilman ongelmia, suoralla maksulla sekä ennakolla.
Mutta tuntuu tosiaan välillä uskomattomalta nämä jotka systemaattisesti yrittävät kusettaa ympäri nettiä minkä kerkeävät, ja homma usein jatkuu vaikka on jo kiinni jääty kertaalleen. Rahoja vaikea saada enää pois, mutta ehdottomasti rikosilmoitusta!
Huijari! Varokaa tätä tyyppiä
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Re: Huijari! Varokaa tätä tyyppiä
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Mulla nää pari viimeistä kauppakumppania on ihan noobeja foorumilla
Enkä nyt tietenkään yllytä ketään tekemään niin kuin minä tein mutta ONNEKSI!! tänne ei ole, ainakaan suuremmin tullut mätiä omenia

Enkä nyt tietenkään yllytä ketään tekemään niin kuin minä tein mutta ONNEKSI!! tänne ei ole, ainakaan suuremmin tullut mätiä omenia

Kyllä siinä niin taisi päästä käymään että toisella oli ihan jokunen viesti ja toisella parikymmentä...no tämä nyt oli vaan esimerkki siitä ettei kaikki ole huijareita