GL.GLE.GLS.EMS.GLi.S.i.CD.CC.CSE.CDE.
No eihän nämä ihan GSI tä muistuta mutta kuitenkin...

Hmm, onkos tästä hyötyä. Eikö olisi järkevämpää vaihtaa öljyt vasta seisonnan jälkeen kun niihin on kerääntynyt mukavasti vettä. Onko sillä väliä makaako autossa talven uudet vai vanhat öljyt?Karjay kirjoitti:Mulla menee auto jossain vaiheessa lokakuuta talviteloille. Pirssiä varten on tilattu autoteltta, sillä auto joutuu valitettavasti olemaan talven ulkosalla.
Tarkoitus on vaihtaa öljyt juuri ennen säilytystä
V8 Magazine (7/92):mcfeast kirjoitti:Hmm, onkos tästä hyötyä. Eikö olisi järkevämpää vaihtaa öljyt vasta seisonnan jälkeen kun niihin on kerääntynyt mukavasti vettä. Onko sillä väliä makaako autossa talven uudet vai vanhat öljyt?
Musti kirjoitti:Nyt hommasin uuden elektronisen laturin, joka ylläpitää akun varaustilaa automaattisesti.
Laite lataa akun täyteen ja jää valmiustilaan. Varauksen pudottua n. 5%, laite lataa akun jälleen täyteen. Niinpä laturi voi olla koko talven kytkettynä.
Laitteen tekniset tiedot englanniksi:
http://www.ctek.se/ctek_multixs3600_gb.htm
Onhan tuo aika hintava, mutta jos akut kestävät tästä eteenpäin enemmän kuin kaksi vuotta, alkaa homma olla kannattavaa.
Musti
persetinpersetti kirjoitti:Pensiini vanhenee nopeesti. Siis alle 3kk. Ei me ainakan prätkän suutinten läpi talven jälkeen. Vaikka ois tankki ollu täynnä koko talven.