Juu, mutta kun katsotaan sitä ratkaisevaa eli vetäville pyörille välitettyä tehoa niin sitä on käytössä huimat ~120hp @2400vayne kirjoitti:
Edit: sulla olikin tehokäyrä nähtävillä eli alhaalta asti vääntää melkoisesti.
Nöyryytetty aerokuski
Re: Nöyryytetty aerokuski
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Re: Nöyryytetty aerokuski
Joo sama homma, kolmosella 80 km/h tunnissa on pyöräteho n. 90 kw luokkaa ja väännöt 240 NM, joten paljoa pullistella noillakaan luvuillaVigge kirjoitti:Juu, mutta kun katsotaan sitä ratkaisevaa eli vetäville pyörille välitettyä tehoa niin sitä on käytössä huimat ~120hp @2400vayne kirjoitti:
Edit: sulla olikin tehokäyrä nähtävillä eli alhaalta asti vääntää melkoisesti.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
405 MI 16 turbo
Audi S4 Avant -00
Audi S4 Avant -00
Re: Nöyryytetty aerokuski
saba9000 kirjoitti:Nyt sitten kävi ohrasesti.
Uskallus ei loppunut kesken, mutta vauhti sappaasta kyllä.
Nyt on pakko ottaa vähän nöyrempi asenne liikenteessä kunnes on viriä hankittu pellin alle.
405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
#1430
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
Re: Nöyryytetty aerokuski
Hmm. Mersuforumin Jorma?Jorma kirjoitti:saba9000 kirjoitti:Nyt sitten kävi ohrasesti.
Uskallus ei loppunut kesken, mutta vauhti sappaasta kyllä.
Nyt on pakko ottaa vähän nöyrempi asenne liikenteessä kunnes on viriä hankittu pellin alle.
Saab 9-5 Aero SC BP MY04
Tämä tietääkseni viri viri pösö ei t16, vayne voi varmaan itse kertoa lisää...make206 kirjoitti:405:n kun on kerta ollut, niin hypoteettinen mahdollisuus on että on ollut myös tollanen 406 t16, tyyliin
http://weaky.free.fr/php/fiches/fiches.php?ID=PEU009
Noita ei muistaakseni ole ensimmäistäkään alkuperäistä suomeen uutena rekisteröity, tuontiherkuista en enää tiedä. Liukas peli ja vielä 4-veto.
1/1993 TM:ssa on tuo 405 T16 ja M3 BMW artikkeli. Mitattu 7,1s 0-100km/h..
#1730
500whp.net member
500whp.net member
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Riippuu siitä minkälainen SAABas on edessä että rupeaako kokeilemaan.
The 'Saab Performance by Hirsch' range includes the following enhancements:
Engine and Chassis
- Saab 2.3T Aero power upgrade to 305 bhp max. power and 420 Nm max. torque
- Upgrade of Trionic (ECM), turbocharger, intercooler, intake pipe
- Complete sports exhaust system including separate tailpipes.
- Performance brakes
- Lowered chassis and sports-tuned suspension
- 18-inch alloy wheels
Exterior Styling
- Sports mesh grille insert
- Complete new front bumper assembly with integrated spoiler
- Contoured rear bumper
- Sculptured side sill extensions
- Roof-mounted rear bridge spoiler (wagon) Boot-mounted lip spoiler (sedan)
Interior Styling
- Sports leather interior, including seats and door inserts
- New main fascia finish, including information and audio display
- Brushed aluminium interior door handles
- Sports steering wheel
- Pedals in aluminium.
Performance
- Top speed: 250 kph (limited). 0-100kph: 6.4 secs
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
The 'Saab Performance by Hirsch' range includes the following enhancements:
Engine and Chassis
- Saab 2.3T Aero power upgrade to 305 bhp max. power and 420 Nm max. torque
- Upgrade of Trionic (ECM), turbocharger, intercooler, intake pipe
- Complete sports exhaust system including separate tailpipes.
- Performance brakes
- Lowered chassis and sports-tuned suspension
- 18-inch alloy wheels
Exterior Styling
- Sports mesh grille insert
- Complete new front bumper assembly with integrated spoiler
- Contoured rear bumper
- Sculptured side sill extensions
- Roof-mounted rear bridge spoiler (wagon) Boot-mounted lip spoiler (sedan)
Interior Styling
- Sports leather interior, including seats and door inserts
- New main fascia finish, including information and audio display
- Brushed aluminium interior door handles
- Sports steering wheel
- Pedals in aluminium.
Performance
- Top speed: 250 kph (limited). 0-100kph: 6.4 secs
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
-
- "Viggen"
- Viestit: 675
- Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
- Paikkakunta: Kronoby
- Viesti:
Ennen saabia minulla oli tuollainen mi16 pösö tosin ilman tuota mutkaa pellin alla.
Ilosesti liikku ja muuten mukava peli, mutta päädyin luopua siitä kun ikä ja monet innokkaat kuskit olivat tehneet tehtävänsä.
Sen muistan että 4500 piti olla kierroksia ja sitte mentiin aina 7000 kierrokseen asti.
Kone oli tyyppimerkinnältään xu9j4 tjsp.
Muistaakseni samaa konetyyppiä käytettin vielä grönholmin 206 pösössä ja huomaattakoon että konetta käytettiin jo alunperin B-ryhmän 205 pösössä.
Potentiialia siitä varmaan löytyy.
Noniin siinä taisi ylittyä jo minun pösönkehumissaldo tältä päivältä![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Ilosesti liikku ja muuten mukava peli, mutta päädyin luopua siitä kun ikä ja monet innokkaat kuskit olivat tehneet tehtävänsä.
Sen muistan että 4500 piti olla kierroksia ja sitte mentiin aina 7000 kierrokseen asti.
Kone oli tyyppimerkinnältään xu9j4 tjsp.
Muistaakseni samaa konetyyppiä käytettin vielä grönholmin 206 pösössä ja huomaattakoon että konetta käytettiin jo alunperin B-ryhmän 205 pösössä.
Potentiialia siitä varmaan löytyy.
Noniin siinä taisi ylittyä jo minun pösönkehumissaldo tältä päivältä
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
kerho
Ihmettelen kyllä että täysin asiallisia viestejä poistetaan.... Jos pojilla on budjetti vähintäänkin vaatimaton niin miksei sitä saa sanoa suoraan?? Pösö on pösö eikä muuksi muutu...
Parhaat ranskalaiset saa ahjon grilliltä.....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Parhaat ranskalaiset saa ahjon grilliltä.....
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
on rahaa!!!!!!!!!!!
Re: kerho
Viestisi asiallisuudesta voidaan olla montaa mieltä, mutta itse näin sen sopimattomana tähän keskusteluun ja siksi poistin sen.ahattunen kirjoitti:Ihmettelen kyllä että täysin asiallisia viestejä poistetaan.... Jos pojilla on budjetti vähintäänkin vaatimaton niin miksei sitä saa sanoa suoraan?? Pösö on pösö eikä muuksi muutu...
Parhaat ranskalaiset saa ahjon grilliltä.....
Korjaa toki jos olen väärässä, mutta mistä lähtien tämän polun aihe on ollut raha tai sen rittävyys. Tietääkseni kyse oli sittä että aero kuski myönsi katselleensa pösön perävaloa. Alkuperäinen viesti tai muut eivät ota kantaa budjettien suuruuteen tai ylipäänsä rahaan.
Ainoa mikä merkitsee on se että pösö oli nopempi ja sillä selvä.
Olkoot auto pösö tai ei niin kyllä se ihan mukavasti liikkuu.
Keskustelun voi toki kääntää vaikka miten, onko vanha pösö parempi kuin uusi saabi kun se kerta liikkuu paremmin? Tätä ei kuitenkaan kysytty joten antaa olla. Kannattaa myös huomioida kuka keskustelun aloittti
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
#1730
500whp.net member
500whp.net member
En ymmärrä tuota toisten merkkien mollaamista, kun ei omissakaan ole juuri kehumista... Ja vaikka oliskin niin mitä ihmeen kiksiä tuosta mollaamisesta saa????
Onpahan ollut tuommonen Mi:kin vielä muutama kuukausi sitten, hyvin kulki ja toimi vaikka 300tkm mittarissa. Penkkikin näytti 157hp 95e:llä mitattuna.
Kyllähän se waynen vimpain kiertää ihan toiseen malliin kun saapin kone.
Vielä se että pikkusen vois miettiä sitä että toiset tekee ite eikä kävele kaupan tiskille että mulle tommonen Hirssi... Paitti jos ei ite osaa niin sitten ostaa.
V-M
Onpahan ollut tuommonen Mi:kin vielä muutama kuukausi sitten, hyvin kulki ja toimi vaikka 300tkm mittarissa. Penkkikin näytti 157hp 95e:llä mitattuna.
Kyllähän se waynen vimpain kiertää ihan toiseen malliin kun saapin kone.
Vielä se että pikkusen vois miettiä sitä että toiset tekee ite eikä kävele kaupan tiskille että mulle tommonen Hirssi... Paitti jos ei ite osaa niin sitten ostaa.
V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135