Rene-Rane kirjoitti:itse kyselin satakunnan auto-talosta 120 tkm huoltoa ja he kertoivat bensakoneelle huollon maksavan noin 700€ ja dieselille hieman vähemmän
Opelin vuosihuolto + lisätyönä moottori-ilmansuodatin, tulpat, vaihteistoöljyt ja yksi alkuperäinen pölykapseli kustansi paikallisessa valtuutetussa huollossa alkuperäisillä osilla 315€.
Mitähän Saabiin oikein laittaa jos hintaa on tuplaten? Tuohon Opelin vuosihuoltoon kuului vakiona GM Longlife 5W-30 moottoriöljy+suodatin, raitisilmasuodatin, vikakoodien luku, jarrujen dynotus, alustan ja ohjauksen osien tarkistus (klappia vaiko eikö, ei onneksi ollut), jäähdytysnesteen ja jarrunesteen kunto (olivat omassani ok, veikkaan et ensi kerralla vaihdaten drn kummrmpia mittailematta). Tarpeen mukaan eli jos on kuluneet niin moniurahihna (omassani se oli vielä moitteettomassa kunnossa), pyyhkijät (nekin ok, noi Valeon lötköt on muuten pirun kestävät) ja veikkaan, että jarruosia varmaan uusitaan mielellään jos ovat kuluneet ('07 edellinen omistaja laittanut kaikki palat ja levyt).
p.s. Vastapainona 99:n viimeiset 35 kilsaa ovat maksaneet jo yli 500€ jos vakuutuksia ei lasketa mukaan