kytkimen käytön ongelmat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Avatar
dimebak
"Hölösuu"
Viestit: 8261
Liittynyt: To Heinä 03, 2003 21:03

Viesti Kirjoittaja dimebak »

On se kytkin sen verran helpompi huoltaa ja vaihtaa, että valoissa pidän kytkintä pohjassa. Tosin nykyään en pidä kovin pitkään, kun tuo turbon paketti on sen verran tanakampi ja jalka ei ole vielä tottunut :D Ja kyllä kytkimet kestää. Vanhalla kytkimellä ajoin 73000 km ja paheiden listaan kuuluu mm. 3 kertaa otettu savut pihalle (=palanut), ei edes jaksa muistaa kuinka monta burnista (Ekoturbot suti niin hyvin :P )...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Jope kirjoitti:Just noi valoissa kytkimellä pidot yms. typeryydet
Ääh tässähän ajatus oli vähän sekaisin.. Ei valoissa, vaan ylämäessä kytkimellä pito tietenkin on kielletty..

Valoissa itsekin jätän yleensä pykälän silmään ja lyön kytkimen pohjaan.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Vastaa Viestiin