Minä taas odotan, koska emännästä tulisi saabistilucaf kirjoitti:minä taas odotan josko jostakin saabistista, tai miksei muustakin, tulisi emäntä![]()
![]()
Meillä taas emännän mielestä muuta autoa ei ole kuin "voorti"...Saha kirjoitti:No meillä on taas niinpäin että odotan että ukosta tulee Saabisti...Nyt ajelee pahvilaatikolla (Pe***ot). Vähän on jo kuulostanut siltä että ehkä vielä jonain päivänä....
Mies ei tosin ymmärrä yhtään miten joku voi olla näin hullunua Saabeihinja miten meikäläinen hermostuu jos se sanoo jotain vähänkin negatiivista Saabeista (kyllä, näinkin on käynyt
)
Olis pitäny vissiin aikanaan valita suoraan Saabisti mieheksi niin ei tulis tappelua
Ei jäänyt emännälle vaihtoehtoja, piti tänään viedä iso musta huoltoon, kun itse lähdin reissuun. Eilen vielä vastusteli automaatilla ajoa. Oli emäntä Saabisti tai ei, mutta perheessä on kaksi autoa ja molemmat on Saabeja. Kyllä se jossain vaiheessa S40:stä haaveili, mutta haaveeksi on jäänyt9000CD23T kirjoitti: *sensuroitu* niin ja emäntä ei kuulemma osaa ajaa automaatilla..
Ans mäkin arvaan.... joo, äh onpa vaikeeta... mut kyllä se tonttu on9000CD23T kirjoitti:No tonttu tietysti...jus kirjoitti:Meillä taas emännän mielestä autossa pitää olla turbo, automaatti ja ilmastointi. Arvatkaapas kumpi Saab minulle jää jos kaksi autoa lähtee liikenteeseen.
Varo vain ettei käy kuten allekirjoittaneelle. Pitää vissiin ruveta katselemaan Saksan tai Ruotsin maalta itselleen sopivaa tonnaria, sitten kun rakennushanke rupeaa olemaan loppusuoralla.dartsiartsi kirjoitti: Pitää olla varovainen, ettei hän mielisty turbo-Saabiin liikaa, kohta mulla on vaan satku omassa käytössä
Jotenkin tuntuu että mulle tulee käymään samalla tavalla kunhan 99:n kilvet tulee ja saa sen käyttöön..jus kirjoitti:Meillä taas emännän mielestä autossa pitää olla turbo, automaatti ja ilmastointi. Arvatkaapas kumpi Saab minulle jää jos kaksi autoa lähtee liikenteeseen.
ei, en usko. vai että puukkoa yritetään kääntää haavassa....Haza kirjoitti:Meikäläinen muuten löysi (vahingossa, uskokaa tai älkää) omien sanojensa mukaan "pienenä saabistiksi aivopestyn" emännän
No ei se nyt siihen sentään auta, valitusta saa kuulla silti mm. siitä että kaikki rahat menee bensaan / osiin tai että kaikki aika kuluu tallillaTurbo Sensonic kirjoitti: WAU!!!Onnenpekka
Eipähän ainakaan tarvitse väitellä autoasioista paremman puoliskon kanssa
Hmm, no vaikka mun parempi puolisko ei todellakaan ole saabisti, niin samat "virret" joudun itsekin aika ajoin kuuntelemaanHaza kirjoitti:No ei se nyt siihen sentään auta, valitusta saa kuulla silti mm. siitä että kaikki rahat menee bensaan / osiin tai että kaikki aika kuluu tallilla