Saab-Lancia 600
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Sattui silmiin tullin sivuja selaillessa.... Syyskuussa 2004 on tuotu suomeen 1kpl Saab-Lancia 600 GLS 5D vm86, ajettu 88tkm, ja tullin verotusarvo 891e 

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
-
- "Aero"
Onko tossa Saab-Lancia 600:ssa jotain eroa tavalliseen Deltaan? Valmistettiinko tätä vain tiettynä vuonna? Ja mitähän järkeä Saabin oli mennä nimensä tollaseen projektiin laittaa, kun saabilla ei ollu osaa eikä arpaa ton auton kanssa. Eihän tota nyt kai vakavasti oltu 99 korvaajaksi ajateltu, vai? Joku viisaampi saa valistaa.
Eikös Saab ollut mukana projektissa antamassa ohjeita ruostesuojauksen osalta. Saattoi liittyä samaan projektiin kun Saabilla kokeiltiin sitä typerää muovikuorta alustaan. Meni molemmat kyllä pieleen pahastiJohnny V4 kirjoitti: Ja mitähän järkeä Saabin oli mennä nimensä tollaseen projektiin laittaa, kun saabilla ei ollu osaa eikä arpaa ton auton kanssa. Eihän

Saabismi on sairaus,,, mutta yx parhaimmista taudeista mitä olen kärsinyt.
Mulla olis toi juttu sähkösenä, mutta sivutila täynnä.
Et jos asia kiinnostaa niin sivutilaa tarjolle....
Ei kai tuossa niin kauheasti saabbiin viittaavaa ollut, terhakkaa konetta ja hyvää matkustusmukavuutta kehuttiin.
Et jos asia kiinnostaa niin sivutilaa tarjolle....
Ei kai tuossa niin kauheasti saabbiin viittaavaa ollut, terhakkaa konetta ja hyvää matkustusmukavuutta kehuttiin.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Voit laittaa minulle vaikka mailia osoitteeseen
ilkka.langer@kolumbus.fi
Sivutilaa on kun ei ole saanut sivuja aikaseks...
ilkka.langer@kolumbus.fi
Sivutilaa on kun ei ole saanut sivuja aikaseks...
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
Eiköhän tuosta harkittu seuraajaa 96:lle pikkuautosegmenttiin. Mahdollisuus tuli kai Tipo4-projektin ohella/seurauksena.Johnny V4 kirjoitti:Ja mitähän järkeä Saabin oli mennä nimensä tollaseen projektiin laittaa, kun saabilla ei ollu osaa eikä arpaa ton auton kanssa. Eihän tota nyt kai vakavasti oltu 99 korvaajaksi ajateltu, vai?
Saabin osuus olivat lämmityslaite ja ruosteenestokäsittely.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Tässä kiinnostuneille historiallinen auto taltioitavaksi ja helpo hakea kun on rajaseudulla.
http://www.blocket.se/view/4307141.htm? ... c=1&city=5
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Kuka ystävällinen jeleppaa tulkin muodossa, jos olen kiinnostunut?valtteri kirjoitti:Tässä kiinnostuneille historiallinen auto taltioitavaksi ja helpo hakea kun on rajaseudulla.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Kyllähän tuo ruotsi sen verran sujuu, jos ei tarvitse natiivilta kuulostaa. Ja paremmin kirjoitettuna/luettuna kuin puhuttuna.. Suomeksi kääntäminen varsinkin.Myrkky kirjoitti:Kuka ystävällinen jeleppaa tulkin muodossa, jos olen kiinnostunut?valtteri kirjoitti:Tässä kiinnostuneille historiallinen auto taltioitavaksi ja helpo hakea kun on rajaseudulla.
Sain tuon oman satkunikin tuolta haettua, vaikka yksi pikku kommellus terminologiassa sattuikin.

YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Olisitko ystävällinen, ja kertoisit kaiken mitä ilmoituksesta on luettavissa..?jcarlson kirjoitti:Kyllähän tuo ruotsi sen verran sujuu, jos ei tarvitse natiivilta kuulostaa. Ja paremmin kirjoitettuna/luettuna kuin puhuttuna.. Suomeksi kääntäminen varsinkin.Myrkky kirjoitti:Kuka ystävällinen jeleppaa tulkin muodossa, jos olen kiinnostunut?valtteri kirjoitti:Tässä kiinnostuneille historiallinen auto taltioitavaksi ja helpo hakea kun on rajaseudulla.
Sain tuon oman satkunikin tuolta haettua, vaikka yksi pikku kommellus terminologiassa sattuikin.
Mulle meinaan on tuo toinen kotimainen tosiaan hakusessa..

Tietty myöskin, jos on tietoa, että missä hinnoissa nuo yleensä ovat, olisi hyödyksi...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Hyvä saab lancia myydään, kaikki toimii hyvin paitsi jarruissa vikaa.Blocket kirjoitti: Fin saab lancia säljes, allt funkar bra men defekta bromsar.
Ej min bil på bild men likadan.
säljes till högstbjudande.
Ei minun autoni kuvassa mutta samanlainen.
myydään eniten tarjoavalle.