Ruostesuojauksessa huomioitavaa?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
hma
"Aero"
Viestit: 387
Liittynyt: Ti Touko 24, 2005 15:45
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja hma »

Aiheeseen liittyen: Onkos kenelläkään kokemusta vastaavantasoisesta ja -taitoisesta asiallisesta liikkeestä Oulun seudulta?
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

JuHem kirjoitti:Sallitakoon myös toinen mainos. Viime syksynä massautin omani Kontiomäen automaalaamolla ja hinnaksi tuli 200erkkiä. Hintaan kuului siis massaus ja kotelosuoja joihinkin paikkoihin (ei enää muista mihin kaikkialle). Eikä mennyt kauan. Aamulla vein ja seuraavana päivänä iltapäivällä hain. Jos muualla saa maksaa tuplahintoja niin kannattaa käydä kauempaakin :lol:

Huom! Minulle ei maksettu tästä mitään, enkä ole edes sukua yrittäjälle :wink:

http://www.kontiomaenautomaalaamo.fi/ruostesuojaus.htm
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
900i
"Saabisti"
Viestit: 2411
Liittynyt: Ti Touko 13, 2003 06:29
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja 900i »

Ja vielä sen verran että dinitrol metallic on poistunut tai ainakin muutoksia on tullut koska liukkari pitoisuudet on viety minimiin ,joten aineet joudutaan lämmittämään koska eivät muuten tule suuttimista läpi.
Mielestäni lähistöllä oleva dinitrol firma ei käytä enää metalliccia.
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Vastaa Viestiin