Löytyykö vinkkejä, miten päästä autokuumeesta?
Taitaa tuolla ohjeella käydä päinvastoin...9000CD23T kirjoitti:Käy kokeilemassa turbo tonnaria...kyllä se kuume sitten hellittää..
Osta sen sijaan jotain muuta kallista. Vaikkapa uudet kalliit hifi/kotiteatteri-vehkeet kotiin. Kun on tili taas tyhjänä niin ei tee vähään aikaan mieli hankkia mitään kallista!
Nimim. Tänään autoon poppivehkeitä ostanut
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
-
- Matalapaineturbo
- Viesti:
Ensiapu: Älä lue Keltaista Pörssiä. Älä lue muitakaan auton myyntipalstoja.
Hoito: Huolla ja fixaa autosi. Kunnosta pieninkin vika ja puute. Kiinitä erityistä huomiota alustaan ja ohjauksen osiin ja uusi vaikka kaikki. Lopuksi kunnon kolmeen kertaan tehty kovavahaus kaiken päälle...
Sitten se onkin niin hyvä ettei raaski vaihtaa...
Hoito: Huolla ja fixaa autosi. Kunnosta pieninkin vika ja puute. Kiinitä erityistä huomiota alustaan ja ohjauksen osiin ja uusi vaikka kaikki. Lopuksi kunnon kolmeen kertaan tehty kovavahaus kaiken päälle...
Sitten se onkin niin hyvä ettei raaski vaihtaa...
#5328 - 900 - 96 - 900 - 900 - 99 - ???
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
"The Jorma" - Skoda Octavia '60
-
- "Saabisti"
Olin aikoinaan töissä Nokian Elektroniikassa.
Meidän yks pomo-inssi halus vaihtaa autonsa uuteen. Oven eteen oli illalla tuotu hänen "vanha" autonsa, fiksauksen ja puhdistuksen jälkeen.
Kaveri meni sisään ja sanoi, tää on hyvä, otan tän.
Selkis kyllä illalla, että oli se sama "vanha" pirssi. Kuume meni ohi.
Meidän yks pomo-inssi halus vaihtaa autonsa uuteen. Oven eteen oli illalla tuotu hänen "vanha" autonsa, fiksauksen ja puhdistuksen jälkeen.
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Ei auttanut nuo genelecit mulla tohon hommaan, siis ei HifiäJuHem kirjoitti:Taitaa tuolla ohjeella käydä päinvastoin...9000CD23T kirjoitti:Käy kokeilemassa turbo tonnaria...kyllä se kuume sitten hellittää..
Osta sen sijaan jotain muuta kallista. Vaikkapa uudet kalliit hifi/kotiteatteri-vehkeet kotiin. Kun on tili taas tyhjänä niin ei tee vähään aikaan mieli hankkia mitään kallista!
Nimim. Tänään autoon poppivehkeitä ostanut

9-3.1972
Firges9000 kirjoitti:Olin aikoinaan töissä Nokian Elektroniikassa.

just olin sanomassa samaa...jos esim. oman auton maalipinta on heikossa hapessa, hae kiillotuskone ja hiomavahaa, ja ihmettele. kyllä elämä maistuu taas.
nimimerkki punainen 99 ja "pakasta vedetty konepelti"