No. Opel-huollosta. Kaveri (myös Opel-mies) osti Opelin merkkiliikkeestä vaihtoautona olleen Opel AsconaGT:n. Autossa oli vikaa ohjaustehostimessa joka vuoti kuin seula. Kaveri meni kyselemään onko tiivistesarjaa ja paljonko maksaa. Ei ollut. Homman aikana meni joku asentaja tiskin ohi ja kysyy, että sinähän ostit sen GT Asconan. Kaveri vastaa tietenkin myöntävästi ja asentaja kävelee varaosahyllyjen väliin ja tulee takaisin uusi korkki/mittatikku kädessä ja sanoo osan olevan sinun autoon. Autolle oli tehty huolto liikkeessä ja oli tehostimen korkki/mittatikun olevan bye-gone joten se tilattiin uusi. Myyjä ei ko. hommasta sanonut mitään vaikka asentajan mukaan tiesi siitä. Mutta jaksoi se myyjä kehua koko ajan sitä, kun he olivat laittaneet siihen uuden etuspoilerin, vanha ku oli niin kulunut.
Onneksi tuossa kaverin auton hankinnassa auttoi kovasti se, että auton omistajaksi osoittautui minun sukulainen (aika kaukainen kuitenkin, vaikka samalla paikkakunnalla asui). Käytiin häneltä hakemassa kesärenkaat ja kuultiin samalla auton huoltohistoriaa. Opeli oli sukulaiseni isän uutena ostama, jolloin se oli huollettu säännöllisesti merkkiliikkeessä ja sukulainen oli ostanut sen isältään. Sen jälkeen auto oli huollettu säännöllisesti Shell-servicellä (vai mikä se nyt on) Roissa. Sukulainen myös tunnusti tietävänsä autoista sen verran, että osaa katsoa onko oikea määrä öljyä, vaihteistoöljyä, jäähdytysnestettä, pissapoikaa, renkaissa ilmaa jne. Kaikki pikkuviatkin on korjautettu Shellillä. No eipä siinä, hyvä autohan se on. Painaa alle tuhat kiloa ja tehoa on 130
