Eilen tuli kaksi viikkoa Kugalle täyteen. 1940km, eli ei edes 1000km viikossa...

Toki alun Kurikan keikka sotkee, eli tahti aika normaalia 600-700km viikkoon. Kulutus asettunut 5,6 l/100km tienoille rouvan arkiajoissa + normi viikonloppusuhailut. Tämä siis edelleen lataamattomalla akulla EV-Auto tilassa ajellen.
Tavaratilahan tuossa eniten jännitti. Raportoitakoon, että koirien häkki mahtui juuri passelisti töpselikugan loosteriin. Ei tarvinnut edes takapenkkejä vetää eteen yhtään, joten takamatkustajien jalkatilasta ei tarvinnut tinkiä häkin takia, saatika että olisi joutunut uuden paremmin muotoillun häkin hommaamaan tuon neliskanttisen "rohjon" tilalle.
https://photos.app.goo.gl/kqBkRstL2pwLmZV18
Muita hauskoja havaintoja, jotka tulivat "yllätyksenä": nerokas ovien kolauttelusuoja!
https://photos.app.goo.gl/jpo1s5RVt2uyJLCc6
Tuosta siis ponnahtaa kuminen suojapala oven reunaa suojaamaan hetki kun ovi vähän aukeaa! Ihanaa! Nyt voi siis vielä entistäkin vähemmän kiinnittää huomiota Ääsmarketin parkissa vierustoverin peltilehmään ja avata dörtsit aina isolla kädellä vailla huolia Kugan maalipinnan kärsimisestä! Kanssapysäköijien saabien- yms. rähjien maalipinnastahan ei liisinkiautoiljan ole koskaan tarvinnutkaan välittää
Toinen "yllätysominaisuus" josta en nyt ihan täysin tietoinen ollut tilausta tehdessäni on se, että keylessi toimii kaikista ovista,siis myös takaovista. Noinhan sen pitääkin olla, hyvä parannus tuokin. Välttyy nimittäin aiWan turhalta kurottelulta etuoven kahvaan jos tarttee jotain lukitun auton takapenkiltä eikä TIETENKÄÄN jaksa alkaa sitä kakea alkaa kaivelemaan tai mitään nappeja, herranjestas sentään, painelemaan.
Mitään tietoa ei ole Fordilta tai muualtakaan tullut 20S44 kampanjan korjauksesta. Sitä lukuunottamatta varsin tyytyväistä Foordeilua vielä ainakin toistaiseksi ollut Paippisissa.