Nyt kun aika on mullannut muistot K Astran yhteisestä taipaleesta välillä 4/2017 ... 2/2020, niin eipä siitä muuta pahaa jäänyt hampaan koloon kuin ne peilinä toimivat kojelaudan osat (oikeasti häikäsi pahasti kun sopivaan kulmaan osu) ja loputtomat piipitykset. Tosin kaikis nykyautois on niitä telkkareita ja kiiltäviä listoja kojelauta täynnä. Ja niitä piip piip piip piip tyksiä
LSPI on juu suorasuihkujen ongelma, mutta mun litranen meni sen reilu 200 tkm tehdasasenteisilla männillä. MY17.5 alkaen sille tehtiin jotain, kun vanhemmat jopa nyki kiihdyttäes. Toi litranen MY17.5 ei. Ja kun huollon sijaisautona oli Datsun Pulsar, niin se vasta raju oliki sen LSPI:n kanssa...
Mitä huollon ukkojen kans höpötin, niin ne robotit ei oo ikusia. Ongelma kai on se, että se robotti kiskoo liian voimalla ja siirtohaarukat kuluu. Mut se on aika vahvaa mutua, ei niistä netis ainakaa oo huudeltu. Erinomainen laatikko, jos unohtaa taajamanopeuksien liian pienillä kierroksilla jyrrästelyt. Arpalaatikoks sitä kans haukutaan, mut kyl mä opein hyvissä ajoin ennen 200 tkm täyttämistä ajamaan sen kans niin, ettei vaihtojen kans tullu ihmetyksiä vaan toimi niinku ajatus. Lähinnä ongelmia koetaan kick downin kans pienis nopeuksis, kun josta risteyksestä lähtee liian tiukkaan väliin.
H7 valot oli surkeat, mut lyhkäsis toimi xenonit ilman ongelmia. Korjas kummasti tehoa... Ja ilmastointi ei mullakaa 35 asteen heltees ruuhkas madelles jaksanu jäähdyttää riittävästi.
Halpojahan ne on käytettynä. Tosin kun toi Seat Leon mainittiin, niin on neki halpoja. Kymppitonnilla saa kohtuukilsoilla olevan nelivedon manuaalilaatikolla 1.6 TDi:n jatkeena. Siinä olis melkonen vaihtoehto kun Inkusta aika jättää. Toisaalta ihan kohta saa kymppitonnilla B Inkunki. Nytki Nettiautos taitaa olla 13000 € tms joku reilu 200 tkm ajettu.