Tosiaan tuosta 2014 Outlanderista töpseliversiona löytyy pian kaksi vuotta kokemuksia tuolta projektitopicista. Jos sitä ei jaksa kahlata kokonaan läpi, niin voin tähän tiivistetysti todeta että autossa ei tuona aikana ole ilmennyt yhtään vikaa (ellei sitä yhtä pimeää takalasinlämmittimen viivaa lasketa

2.polven C-Crosserhan on käytännössä sama auto kuin tuo aiemman sukupolven Outlander (jopa Mitsun tehtaalla Japanissa koottu), ja ainakaan tänne foorumille asti ei ole raportoitu että olisi ollut mikään vikapesä.
En itse omaa kokemusta tuosta omaa edeltävästä mallista, mutta tuskin sekään siis ihan sysihuono laadultaan on. Ja uskoisin että ihan samaa tasoa nämä Mitsut on kuin muutkin japanilaiset yleensä, eli uskaltaisin laittaa kyllä vaikka CR-V:n tai RAV4:nkin yhtälailla. Nykyautot nyt yleensä on aika varmoja pelejä, kun pysyy poissa tietyistä vakavia tyyppivikoja omaavista teknologioista, joista tässäkin ketjussa mainittu joku kolmikirjaiminen saksalainen kökötys

Kuulostaa siltä että nuo maastoajon tarpeet on aika samanlaisia kuin itselläni, eli vaativimpia juttuja on se että kehnompaakin mökkitietä pitää päästä ja joskus se voi myös olla auraamatta. Siihen tuntuu riittävän oikein hyvin tuo latausmitsunkin maavara ja kehnoksi haukuttu neliveto. En usko että omassa käytössäni ongelmia syntyisi millään korkeamman maavaran autolla jossa kaikki nurkat raapii edes teoriassa ja kun renkaat on tolkullisessa kunnossa. Madalletulla Saabillakin pärjäsi laaturenkailla ja varovasti ajamalla ok, tosin mökkipihaan en ajanut jos ei oltu sinne asti aurattu, nyt ajanut reteesti pihaan saakka parinkymmenen sentin hangesta huolimatta. Itse asiassa Saabin kanssa mökkitietä isommat hankaluudet oli Turun keskusta-alueella talvella 2018-2019, mutta se ei johtunut niinkään autosta kuin Kuntecin surkeasta teiden talvikunnossapidosta.