e-sportti

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

^Törkkäsin nimen listaan, kiitos. Ketäs kaikkia tuttuja siellä nähdään? :D
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Avatar
AZP
"TosiSaabisti"
Viestit: 13457
Liittynyt: Su Tammi 03, 2010 01:02
Paikkakunta: Åboland

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja AZP »

Kutsuvierastilaisuus johon saa itse tilata kutsun. Markkinointiosasto on tehnyt taas hommia oikein urakalla :mrgreen:
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

Sellasta kummallisuutta ei olekaan, jota markkinoitniosasto ei keksisi ja myynti myisi. Tuotannossa joskus harmittaa rajoittua fysiikan lakeihin :mrgreen:
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5865
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja tturku »

Tais Juuli hoitaa mun MG5 hommailua myös reilu vuosi sitten :D. Mä en pääse ensi-iltaan ens perjantaina luultavimmin. Taitaa olla sen verran joka tapauksessa ryysistä että helpompi mennä kattomaan kun pöly laskeutuu :oops:
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

Ei ollu kauheeta ryysistä!

Kuva

Kuva

Kuva

Luulen että tuo keltanen pysyy ständillä vielä kotvan, kun siinei ollu kilpiä kiinni. Koeajoja uhkasivat tarjoilla vasta kevään puolella, pitää lumien sulaessa pommitella myyjää aiheesta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

Ja tässä vielä fiiliksiä, kun kirjailin niitä toiselle foorumille:

Auto on nätti, kuten kuvista on saanut aavistella. Kuskin paikalla ainakin noin paikallaan yllättävän vähän häiriötä, vaikka ruutuja on pultattu enempi kuin tarpeeksi.

Ovien avauskulmaa saa säätää ja alin on ihan kauhee, ylin varsin jees ja semmonen vähänvajaa varmaan käytännössä varsin hyvä. Ovet ei oo liian nopeet, mutta ne aukee kaukosäätimestä jo autoa lähestyessä, joten ei ongelmaa. Kaukosäätimellä ei saa lämmitystä päälle eikä kattoa auki, siitä miinuksia.

Penkki on vissiin italialaista alkuperää, koska siitä puuttuu kallistus. Pitää siis asentaa korokepalat kiskojen etureunan alle jos tälläisen hankkii. Muuten ihan ok jakkara, ei tokikaan mikään racekuppi. Tukevuuden näkee oikeasti sitten koeajolla. Muut säädöt on ovessa, ristiseläntuki piilotettu ilmastointinäytön taakse. Asetushallinnat, kuten se ristiseläntuki, on aika tunkkasia kun on hinkkausnäytön takana eikä sielläkään liian selkeesti.

Kabiini itsessään on korkealla, kun makaa akkupaketin päällä. Tälle ei vissiin voi tehdä mitään ennenkö joku keksii paremman akun, sellaisen jonka pystyy muotoilemaan ja piilottamaan autoon jonnekin muualle kuin lattiaan. Toisaalta tuo osaltaan sellasen normiauton tunnelman.

Peräkontti on aika saman kokoinen kuin TVR:ssä, mutta varsin eri muotoinen. Eli käytännössä riittää melko pitkälle, vaikka ei tämä tietty mikään pakettiauto ole. Etukonttia ei ole, normi-ihmisellä ei ole mitään muuta syytä aukoa etupeittoa kuin kusijussin juottaminen, mistä herää kysymys että miksi sen korkin pitää olla etupeiton alla olevan erillisen ja hankalan muoviläpyskän alla. Ennustan katoavia muoviläpysköjä tai niihin tehtyjä reikiä.

Eli jos käytös ja äänentoisto on ok, niin varmaan ihan potentiaalinen käyttöauto.

Suomeen kelkkovat vain 77kWh patterilla olevia vepottimia, takaveto irtoaa 66250€ hintaan ja kelivedosta saa pulittaa 72750€. Jos jossain näkyy kuvia kalvosta, jossa lukee nelikolle 77250€ niin siinä on kuulemma virhe.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5865
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja tturku »

Cybersterin nelikkolla tehty nyt nopea vajaan tunnin koeajo. Voin helposti yhtyä Aeron kommentteihin. Näyttöjä löytyy. Penkit mukavat, sain ainakin omalle torsolle hyvän ajoasennon penkin ollessa alimmassa asennossa. Näkyvyys on hieman rajoittunut, mutta ei kuitenkaan liikaa. A-pilari ja tuulilasin yläreuna rajoittaa pidemmällä henkilöllä vähän näkyvyyttä. Ilman kattoa en ajanut kun keli oli mitä oli.

Oli erittäin tarkka ja napakka ajettava, alusta oli mielestäni mukava. Autossa oli jännä surina virtuaalisesti lisättynä kun painoi lappua lattiaan joka tietyisti kasvoi kuten moottorin murina, ja nelikkohan liikkui vaikka oli märkä keli :mrgreen:. Autossa oli alla onneksi kesärenkaat ja luistonesto kyllä nappasi nopeasti jos meinasi pito loppua. Yhden pedaalin ajomoodi löytyi ja regeniä voi säätää muutamalla portaalla. Aikamoinen kestohymy oli autolla ajaessa ja siitä noustessa.

Mitään negatiivista en keksinyt koeajolla ja varmasti saa rahalle vastinetta. Kuulemma muutama jo myyty ja 20 auton erä on luvattu nyt suomeen nykyisillä hinnoilla. Vielä en pyytänyt tarjousta mutta kyllä auto jää kiinnostamaan.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5865
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja tturku »

Böön eli Harri Salon koeajo Cybersterillä:
https://youtu.be/TnPCtYGChvY?si=1fkf1CEPqL7E_DUo
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

Olen toisella foorumilla julkaissut koeajokokemuksiani autoista otsikolla "Olisiko tästä käyttöautoksi", tässä suora kopio tämänpäiväisestä.

Olisiko tästä käyttöautoksi, osa 16: MG Cyberster GT Dual Motor

Vihdoin viime syksynä myyntiin saatu MG Cyberster (lausutaan Szaiiiiiiiiiibersteer) on eka mielenkiintoinen autouutuus vuosikausiin ja ensimmäinen sähköauto, jossa vaikuttaisi olevan käyttöautopotentiaalia. Olen tästä siksi piinannut Hedinin myyjiä viime vuonna ja kaksi lupasikin ottaa yhteyttä heti, kun pystyvät Cyberster -koeajon järjestämään.

No, koska kumpikin näistä myyjäoletetuista on aiheessa saamattomia ja laiskoja, otin ohjat omiin käsiini. Kaveri oli meinaan käynyt jo kotva sitten koestamassa, joten tivasin häneltä vähän toimivamman myyjän yhteystiedot ja soitin hälle viime viikon torstaina. Mitä laiskuuteen ja saamattomuuteen tulee, tämä myyjä on ihan eri maata kuin nuo aikaisemmat ja käytti pääsiäisaikaa selvittääkseen maahantuojan koeajoauton aikataulut ja järjestääkseen sen ajettavaksi huomenna keskiviikkona. Kävi kuitenkin ilmi, että auto on keskiviikosta luvattu kuukaudeksi lehdistökiertoon, joten myyjä teki työnsä(!) ja järjesti auton koeajettavaksi Konalan toimipisteelle tänään. Eli vähän aikaseen duuniläppäri kouraan ja siirtymä Giulian repsikanpenkille, päivän viimonen työtunti siinä ja hieman etuaikaan läpyskä kiinni ja reppuun ja Hedinin tiskille juttelemaan.

Kaksi myyjää vastassa ja ihan äimän käkenä, että ei heillä ole tälläisestä mitään tietoa. Kerroin että homma on sovittu Espoon toimipisteen myyjän kanssa ja kun auto ja lopulta avaimetkin löytyivät, niin ei muuta kuin nostelemaan ovia auki ja reppua sekä hanuria sisäpuolelle. Koska kyseessä on avoauto, alkoi vähän ennen koeajon alkua ripotella vettä. Jippijai.

Sisusta vaikuttaa miellyttävältä ja laatutuntuma on hyvä. Nahkaverhoiltu ohjauspyörä sopii hyvin kouraan ja kokonaisuus on näyttömerestä huolimatta asiallinen.

Parkissa auto on äänetön, johonkin koskemalla (en ole ihan varma että mihin koskin) herää kasa valaistuksia ja näyttöjä eli auto lähti "käyntiin". Penkki kohdalleen - tai no, niin kohdalleen kun saa, kun reisitukea ja kallistussäätöä ei ole -, valot päälle ja varovasti hivuttamaan varpaita kaasupolkimelle, niin auto lähtee ryömimään rauhaksiin eteenpäin ja kaasun nostamalla se pysähtyy. 375kW tarjoava sähköinen vetolinja on helposti hallittavissa rauhallisissa liikkeissä yhden polkimen ajolla, mikä on varsin hyvä asia. Näkymä on hieman Porsche-henkinen kun keula on keskeltä matalampi kuin reunoilta, vaikkei sitä ulkoa oikein tajua. Peileistä näkyvät takakaaret ovat massiiviset ja hienot, tykkään.

Pujottelen Hediniltä pienempiä teitä pitkin ensin Vihdintielle, jossa pääsin valoissa jonon ensimmäiseksi. Vihreän syttyessä meinaan yllättää vaimon lykkämällä tennarin tulipeltiin ja sähkömoottorin instant vääntö loistaa jälleen poissaolollaan. Vanha turbokuski ehtii miettiä että miksi tää ei mene mihinkään, kunnes auto herää tehokkaasti mutta pehmeästi vetämään. Vaimo kyllä yllättyi, mutta selvästi myöhemmin kuin odotin. 375kW neliveto pysyy edelleen helposti hallittavana, mutta toimittaa. Ehkä Laukaisutila (kyllä, Launch Mode on suomennettu näin) tai ratin Super Sport -nappi toisi lisää responssia, jäivät kokeilematta.

Vauhti ei juuri tunnu. Rajoitusnopeuden kohdilla auto piippaa kohtuullisen siedettävän, mutta tässä kohtaa tutustumista ihan hyödyllisen varoituksen. Sen sijaan joka risteyksen jälkeen auto piippaa todella ärsyttävän, yksittäisen rääkäisyn, jota ei heti keksitä että mitä se meinaa. Myöhemmin valikoita selatessa se paljastuu ilmeisesti nopeusrajoituksen muuttumisen varoitukseksi. Moiset piipit saa valikosta pois päältä, mutta tiettävästi palautuvat päälle joka kerta kun lähtee liikenteeseen. Ngh.

Kolmoskehällä etsin cruisen kytkennän ja kun saan cruisen päälle, alan ihmettelemään jokseenkin takkuista ja nykivää ohjausta. Tämä selvisi sillä, että samalla päälle meni automaattiohjaus, jonka saa onneksi erikseen pois päältä. Tässä kohtaa pääsee testaamaan adaptiivista cruisea, joka toimii samaan tapaan kuin XE:ssä, eli huomattavasti pehmeämmin ja mukavammin kuin Giuliassa. Tätähän voisi jopa sietää. Annan vauhdin laskea raskassarjalaisen perässä siihen 80 nurkille ja otan siitä kokeeksi ohituksen. Ohittamaan lähtö on helppoa, iso kasa kilowatteja toimittaa nopeasti lukemaa nopeusmittariin. Joka muuten iPhonen GPS:ää vasten vertailtuna vaikuttaa erittäin tarkalta.

Etsitään vähän mutkaisempaa pätkää käänneltäväksi ja tämähän tuntuu jopa kääntyvän. Ohjaustuntuma ei toki pärjää Ferrarille tai TVR:lle ja iso massa tuntuu, mutta jos tätä ajattelee GT:nä eikä urheiluautona, niin on varsin hyvillä vesillä. Mukava menijä, eikä kuitenkaan mikään ilmalaiva. Vielä kun istuin olisi vähän pidempi, paremmin säädettävissä ja pehmeämpi - niin, puolen tunnin cruisailun kohdalla varsin kova istuin alkaa tuntua ärsyttävältä, etenkin kun puolet reidestä on ilmassa, kun penkistä loppuu tuki kesken.

Puolen tunnin kohdalla, n. klo 15:30, katsellaan paikka heittää U-käännös, jonka yhteydessä napsautan navigoottiin samaisen toimipisteen mistä liikkeelle lähdettiin. Navigootti ennustaa saapumisajaksi n. klo 17, eli vaatimattomasti tunnin sivuun puolen tunnin pujottelulle, siitä huolimatta että auton kello on ajassa. Toimipisteelle päästään navigootin hallusinoinnista huolimatta aika tarkkaan klo 16. Pakittelin parkkiin ja totesin pakkikameran ihan kelposaksi vehkeeksi ja palautin avaimen kiittäen myyjää.

Poistumme paikalta Giulialla. Jopa repsikan penkille huomaa, miten edellisen ajon jälkeen mukana on satoja kiloja vähemmän massaa.

+Ulkonäkö. Auto on edelleen hieno ja tykkäisin katsella sellaista useamminkin. Sisältä näkyvät pullistukset huokuvat voimaa ja presenssiä.
+Sisusta. Tämä ei ole ämpärimuovinen eikä tylsä, muttei myöskään liian avaruusalus.
+Edes iso telkkarivalikoima ei ole liian häiritsevästi toteutettu.
+Voimavarat. 375kW riittää jopa hektiseen kaupunkiarkeen, todennäköisesti takavedon 250kW riittäisi minulle myös.
+Valikosta löytyy ESP Off -valinta, joten tämä saattaa olla hauska myös jäällä
+Ajotuntuma, tämä on varsin kelpoisa GT / matkalaiva.
+Kauko-ohjattavat ovet, näitä olisi hieno aukoa autoa lähestyessä
+Adaptiivicruisen toteutus ja automaattiohjauksen poiskytkettävyys cruisella
+Himmennettävä taustapeili (liikaa kokemusta niistä, jotka ihan automaattisesti osaavat olla himmentymättä)
+Mukavan hiljainen ajossa
+Hyvä todiste siitä että sähköauton ei ole mikään pakko olla ikävä eikä harmaata massaa

-Istuin. Liian kova, liian lyhyt ja epäoptimaalisesti muotoiltu istuinosa pilaa paljon, etenkin kun kallistussäätö puuttuu.
-Kattoa ei saa auki kaukosäätimellä, sekin olisi kiva optio
-Navigootti hallusinoi saapumisajan ihan kummallisesti
-Takasumuvalo kytketään keskikonsolinäytön valikosta (wtf?!)
-Massa tuntuu ajossa

No, olisiko tästä käyttöautoksi?
Kyllä, kunhan jostain löytyy kunnollinen istuin. Niin kauan, kun hyvänäkin päivänä lähden mieluummin töihin 19-vuotiaalla Alfa 159:llä ihan vaan siksi, että perille päästessä on kropassa hyvä olo, selkä vetreänä ja jalat valmiina 8-13 kerroksen porrasjumppaan, on turha maksaa 70 tonnia pihaan jäävästä vaihtoehdosta. Ehkä sitten, kun näitä saa käytettynä kohtuuhinnalla, voi miettiä jakkaraan parannuksen teettämistä.

Kuva
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

Hyvä raportti.

Näin ilmeisesti tuon saman auton tuossa Konalan toimipisteen edessä viime perjantaina tai lauantaina. Kiinnitti kyllä ohiajavan huomion :idea:
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

Varsin mahdollista. Maahantuojalla on kuulemma vain tämä yksi auto ajossa ja esittelyssä, mutta vaimo on bongannut myös viereisen numeron rekkarilla olevan, varsin samanoloisen yksilön, eli kyllä näitä on bongattavissa ainakin 2.

Harmittaa kyllä tuo istuin. Kertaakaan aiemmin ei ole yhtä paljoa harmittanut palauttaa koeajoautoa todeten että en osta, kuin tämän kohdalla. Kai istuinta voisi teettää paremmaksi mutta en ole ostamassa uutta 70k€ autoa alkaakseni kaataa rahaa sen modifiointiin - ehkä sitten kun näitä saa käytettynä alle puolella uuden hinnasta.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
anv
"Hölösuu"
Viestit: 2396
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 09:45
Paikkakunta: Oulu

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja anv »

^ Jännä juttu nuo penkit muissakin. Oli tosissani ostohousut jalassa Kian EV6 GT:n kanssa. Vaan oli sellaiset etupenkit että joo... tuo sun MG:n penkkien kuvaus passaa yksyhteen niihinkin. Eikä sähkösäätöä, muistista puhumattakaan.
Antti
#8459
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -24
Kia EV6 GT-LINE AWD 77kWh -22
ex-Hyundai i30 wagon -20 :(
ex-Saab 9-3 1.8t SC linear pro -07
ex-Saab 900SE -95
ex-Saab 900i -90
ex-Saab 99 turbo -81
ex-Saab 99 CC -76
ex-BMW K1200S
Henkka #2283
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja Henkka #2283 »

^^
Varmaankin oli sitten toinen mainituista.

Penkeistä tuli mieleen, että pari viikkoa sitten oli muutaman päivän ajossa uusin E-sarjalainen 300e farmari. Penkkiä sovittaessa löysin pian sivusta nappulat, jotka miedosti kiikuttivat sähköisesti, mutta varsin rajallisesti. Sitten menikin hetki keksiä, että pituussäätö on täysin manuaalinen. Kyseessä on muutaman euron vajaa 80.000e:n auton ilman mitään lisävarusteita.
Jännä et muutaman kympin Ooppeleissa on kehuttuja ortopedituoleja mut tässä viimeksi mainittuihin 70-80ke:n laitteisiin ei vielä niitä sisälly.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
aero
-
Viestit: 9115
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja aero »

Saksalaisissa se sentään kuuluu konseptiin - ensin valitaan korimalli ja jos on rahaa, ruksitaan varustelistalta sisältä käännettävät etupyörät. Jos vallan huikennellaan, ruksitaan sisältä kahteen suuntaan käännettävät etupyörät ja jos on oikein rikas fiilis, ruksitaan myös kuskille penkki. Ja siinä on sitten yleensä valikoimaa kohtuullisesta melko hyväänkin tarjolla.

Cybersteriin ei ole, se on "kaikki vakiona" -laite ja lisävarustelistalla taitaa olla peräti punainen kattokangas.

Edit: pyysin toki myyjää välittämään palautteen eteenpäin ja hän näin lupasi tehdä. Jos tarpeeksi moni on samaa mieltä kuin minä ja muistaa sen kertoa, niin on ainakin teoriassa mahdollista että viesti menee perille ja jotain tulee tarjolle.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5865
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Re: e-sportti

Viesti Kirjoittaja tturku »

Cybersterin ongelmana taitaa penkin säätöjen kohdalla tulla ohjaamon koko isommalle henkilölle. Kun koeajoin auton, penkki piti laittaa jos ei ihan niin melkein taka asentoon, jolloin sen muut säädöt kuten selkänojan kallistus ja korkeus rajoittuivat. Ja olisko ollut vielä niin että A pilari on niin matalalla että penkki piti jättää ala-asentoonsa tai melkein. En enää muista että oliko penkissä pelkkä korkeuden säätö niinkuin MG5 luxissa on vai oliko siinä myös kallistusta, mutta jos penkki on taka-asennossa, ei sitä voinut enää kallistaa koska penkin takana loppui tila kesken. Itse olen vain kohtuun kokoinen 187cm ja 90+ kiloa mutta sama fiilis jäi penkistä että varsinkaan reisitukea ei saa lähellekään optimia.
Mä saatan kyllä vakavasti harkita cybersteriä seuraavaksi työsuhdeautoksi, jos markkinoille ei tule tarpeeksi isolla kontilla olevia täyssähkö farkkuja johon koirat saa kyytiin tarvittaessa. Tässä on vielä vajaa 1,5v jäljellä MG5:n kanssa. Ja ei ole pois suljettua, että hankkisin omalla rahalla myös käytettynä.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Vastaa Viestiin