Kojelautakamerat

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
aero
-
Viestit: 9474
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: Kojelautakamerat

Viesti Kirjoittaja aero »

Pilven kautta kiertäminen ei ole vaihtoehto. Se on hidas eikä kameralla ole tarkoitus olla internet-yhteyttä, suora verkkoyhteys kelpaisi.
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
Vastaa Viestiin