Sitten voit varmaankin lopettaa paskanjauhamisen.Aksu900 kirjoitti:En.CC Aero kirjoitti: Esittäisitkö väitteillesi myös perustelut.
Saab Turbo club of Finland
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2715
- Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
- Paikkakunta: Espoo
Aika ihmeellistä, että porukat vetäs palkokasveja nokkaan jo ennen kuin kukaan ehti kertoa kerhosta sen enempää
Jokaisella kerholla on perustajansa ja eivätköhän he määrittele ketkä saavat kuulua kerhoon ja myös sen miten kerho toimii....
Tästä taisi olla jo vuosi pari sitten keskustelua ja lopuksi koko topic lyötiin lukkoon. Ihmeellistä, että tää aiheuttaa niin paljon erimielisyyksiä, varsinkin kun tuntuu muuten olevan Saabistit niin lepposaa väkeä...
Tällä kertaa asiallisemmin ja vähemmän tunteella
Jokaisella kerholla on perustajansa ja eivätköhän he määrittele ketkä saavat kuulua kerhoon ja myös sen miten kerho toimii....
Tästä taisi olla jo vuosi pari sitten keskustelua ja lopuksi koko topic lyötiin lukkoon. Ihmeellistä, että tää aiheuttaa niin paljon erimielisyyksiä, varsinkin kun tuntuu muuten olevan Saabistit niin lepposaa väkeä...
Tällä kertaa asiallisemmin ja vähemmän tunteella
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
Mitenkähän voit jo olla esittämässä "näkemyksiäsi" uuden kerhon og-syrjimisestä ennen kuin yksikään kerhon jäsen on toiminnasta sanaakaan julkisesti kirjoittanut?Aksu900 kirjoitti:Lupaan harkita tätäkin vaihtoehtoa.CC Aero kirjoitti: Sitten voit varmaankin lopettaa paskanjauhamisen.
Sillävälin varmaan kerrot tästä salaseurasta jotain kun kerran omia näkemyksiä ei saa kertoa?
Eiköhän tähän topicciin ilmaannu tarkempaa tietoa ennen pitkää. Toisaalta jos keskustelun taso on tätä luokkaa, niin suurempia intressejä ei ainakaan allekirjoittaneella informointiin ole.
Saab Turbo Club Of Finland. Tiimiin tarkoitus on kerätä turbo saabeja, jotka ovat joko hieman siistimpiä, ripeämpiä tai muuten normaaleista saabeista poikkeavia yksilöitä. Tämä ei tarkoita tavallista perheautoa alumiinivanteilla.
Nettisivut. Sivuille tulee pääpiirteinen selostus klubin toiminnasta, jäsenmäärästä ja tavoitteista. Kuvia jäsenien autoista ja ym. keskustelufoorumi jne
Toiminta: Osallistuminen "tärkeille" messuille, ratapäivä, jonkinlaista saunailtaa silloin tällöin.
Alennuksia virityspajoista/ tavarantoimittajilta
Jäsenmaksu sivujen ylläpitoon, ratapäivän/päivien järjestämiseen ja messuille osallistumiseen.
Miksi?
tapahtumien järjestäminen kuten ratapäivät sun muut "moottoriuheilupainoitteiset" sessiot eivät onnistu saab klubin ry:n kokoisella porukalla. Tämä on nähty jo useassa tapahtumassa, autoja on liikaa ja niiden väliset erot yksinkertaisesti liian suuret jotta esim rata-ajo sujuisi jouheasti.
Ja miksi tämä kerho on ns. piiloseura? No siksi, että hommat hoidetaan ensin valmiiksi ja vasta sitten tutkitaan ja hutkitaan.
Koska? kun aika on kypsä...
Nettisivut. Sivuille tulee pääpiirteinen selostus klubin toiminnasta, jäsenmäärästä ja tavoitteista. Kuvia jäsenien autoista ja ym. keskustelufoorumi jne
Toiminta: Osallistuminen "tärkeille" messuille, ratapäivä, jonkinlaista saunailtaa silloin tällöin.
Alennuksia virityspajoista/ tavarantoimittajilta
Jäsenmaksu sivujen ylläpitoon, ratapäivän/päivien järjestämiseen ja messuille osallistumiseen.
Miksi?
tapahtumien järjestäminen kuten ratapäivät sun muut "moottoriuheilupainoitteiset" sessiot eivät onnistu saab klubin ry:n kokoisella porukalla. Tämä on nähty jo useassa tapahtumassa, autoja on liikaa ja niiden väliset erot yksinkertaisesti liian suuret jotta esim rata-ajo sujuisi jouheasti.
Ja miksi tämä kerho on ns. piiloseura? No siksi, että hommat hoidetaan ensin valmiiksi ja vasta sitten tutkitaan ja hutkitaan.
Koska? kun aika on kypsä...
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Helposti. Painelee näitä nappeja missä on kirjaimen kuvia niin tulee aina samanlainen kirjasin ruudulle. Sittehän sitä voi kirjottaa ihan mitä päähän pälkähtää.CC Aero kirjoitti: Mitenkähän voit jo olla esittämässä "näkemyksiäsi" uuden kerhon og-syrjimisestä ennen kuin yksikään kerhon jäsen on toiminnasta sanaakaan julkisesti kirjoittanut?
Aki Peltola #1132
Onko esimerkkiä menopelistä millä on päästy tuohon klubiin? Eli miten ripeä sen auton pitää olla että tuohon porukkaan on mahdollista päästä?Vigge kirjoitti:Saab Turbo Club Of Finland. Tiimiin tarkoitus on kerätä turbo saabeja, jotka ovat joko hieman siistimpiä, ripeämpiä tai muuten normaaleista saabeista poikkeavia yksilöitä. Tämä ei tarkoita tavallista perheautoa alumiinivanteilla.
.
Kysyn muiden puolesta, en tyrkytä omaa "perheautoani" tuonne...
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Toivottavasti on lupa kysytty ratin käyttämiseen clubinlogona ? näkyy olevan suora koipio stcs vanteesta.(edit)mikkoimp kirjoitti:ei niitä sivuja taida vielä tuon enempää ollakaan kuin tuo ratti...gls kirjoitti:kuulostaa kiinnostavalta, harmi vaan kun ei näkyny nuo sivut..
Viimeksi muokannut valtteri, Ke Kesä 22, 2005 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Mulla on kanssa nykymittapuissa harvinainen turbosaappi eli 110KW:n matalapaineturbo jota meinaan laiskistaa vielä entisestäänkin jollain jipolla, kulkee nykyiselläänkin liian kovaa Suunnitelmissa olisi myös etsiä 15" peltivanteet noiden liian isojen 16" alujen tilalle ynnä muuta asianmukaista antituunausta
Ei vaan, mulle henk kohtaisesti riittää jo tälläkin palstalla kulutettu aika, mutta mikäs siinä jos samanhenkistä porukkaa haluaa yhdessä perustaa oman yhteisön, ei sen pitäisi ketään haitata, tehköön kukin niinkuin parhaaksi näkee.
Ei vaan, mulle henk kohtaisesti riittää jo tälläkin palstalla kulutettu aika, mutta mikäs siinä jos samanhenkistä porukkaa haluaa yhdessä perustaa oman yhteisön, ei sen pitäisi ketään haitata, tehköön kukin niinkuin parhaaksi näkee.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
OT jatkuuvaltteri kirjoitti:Toivottavasti on lupa kysytty ratin käyttämiseen clubinlogona ? näkyy olevan suora koipio stcs ratista.mikkoimp kirjoitti:ei niitä sivuja taida vielä tuon enempää ollakaan kuin tuo ratti...gls kirjoitti:kuulostaa kiinnostavalta, harmi vaan kun ei näkyny nuo sivut..
Eikös se ole Aero-vanne?