Saab Turbo club of Finland

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Aksu900 kirjoitti:
CC Aero kirjoitti: Esittäisitkö väitteillesi myös perustelut.
En.
Sitten voit varmaankin lopettaa paskanjauhamisen.
Rommitommi
"Hölösuu"
Viestit: 2715
Liittynyt: Pe Syys 12, 2003 14:56
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rommitommi »

Aika ihmeellistä, että porukat vetäs palkokasveja nokkaan jo ennen kuin kukaan ehti kertoa kerhosta sen enempää :( :?

Jokaisella kerholla on perustajansa ja eivätköhän he määrittele ketkä saavat kuulua kerhoon ja myös sen miten kerho toimii....

Tästä taisi olla jo vuosi pari sitten keskustelua ja lopuksi koko topic lyötiin lukkoon. Ihmeellistä, että tää aiheuttaa niin paljon erimielisyyksiä, varsinkin kun tuntuu muuten olevan Saabistit niin lepposaa väkeä... 8)
Tällä kertaa asiallisemmin ja vähemmän tunteella :wink:
Tomppa & Saabit myyty :( & Volvo V70 2.5T
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2235
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

saabracing kirjoitti:Kohta on taas nyrkkikyllikkivääntö käynnissä :lol:
Joo, modet valmiina vääntämään kahvasta :lol:
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

CC Aero kirjoitti: Sitten voit varmaankin lopettaa paskanjauhamisen.
Lupaan harkita tätäkin vaihtoehtoa.

Sillävälin varmaan kerrot tästä salaseurasta jotain kun kerran omia näkemyksiä ei saa kertoa?
Aki Peltola #1132
CC Aero
"Hölösuu"
Viestit: 1019
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 17:29
Paikkakunta: PKS

Viesti Kirjoittaja CC Aero »

Aksu900 kirjoitti:
CC Aero kirjoitti: Sitten voit varmaankin lopettaa paskanjauhamisen.
Lupaan harkita tätäkin vaihtoehtoa.

Sillävälin varmaan kerrot tästä salaseurasta jotain kun kerran omia näkemyksiä ei saa kertoa?
Mitenkähän voit jo olla esittämässä "näkemyksiäsi" uuden kerhon og-syrjimisestä ennen kuin yksikään kerhon jäsen on toiminnasta sanaakaan julkisesti kirjoittanut?

Eiköhän tähän topicciin ilmaannu tarkempaa tietoa ennen pitkää. Toisaalta jos keskustelun taso on tätä luokkaa, niin suurempia intressejä ei ainakaan allekirjoittaneella informointiin ole.
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Saab Turbo Club Of Finland. Tiimiin tarkoitus on kerätä turbo saabeja, jotka ovat joko hieman siistimpiä, ripeämpiä tai muuten normaaleista saabeista poikkeavia yksilöitä. Tämä ei tarkoita tavallista perheautoa alumiinivanteilla.

Nettisivut. Sivuille tulee pääpiirteinen selostus klubin toiminnasta, jäsenmäärästä ja tavoitteista. Kuvia jäsenien autoista ja ym. keskustelufoorumi jne

Toiminta: Osallistuminen "tärkeille" messuille, ratapäivä, jonkinlaista saunailtaa silloin tällöin.

Alennuksia virityspajoista/ tavarantoimittajilta

Jäsenmaksu sivujen ylläpitoon, ratapäivän/päivien järjestämiseen ja messuille osallistumiseen.

Miksi?

tapahtumien järjestäminen kuten ratapäivät sun muut "moottoriuheilupainoitteiset" sessiot eivät onnistu saab klubin ry:n kokoisella porukalla. Tämä on nähty jo useassa tapahtumassa, autoja on liikaa ja niiden väliset erot yksinkertaisesti liian suuret jotta esim rata-ajo sujuisi jouheasti.

Ja miksi tämä kerho on ns. piiloseura? No siksi, että hommat hoidetaan ensin valmiiksi ja vasta sitten tutkitaan ja hutkitaan.

Koska? kun aika on kypsä...
#1730
500whp.net member
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

Kiitoksia Vigge! Kuulostaa hyvältä.
Aki Peltola #1132
Aksu900
"Hölösuu"
Viestit: 1451
Liittynyt: To Syys 11, 2003 10:03
Paikkakunta: Oulu/Kälviä

Viesti Kirjoittaja Aksu900 »

CC Aero kirjoitti: Mitenkähän voit jo olla esittämässä "näkemyksiäsi" uuden kerhon og-syrjimisestä ennen kuin yksikään kerhon jäsen on toiminnasta sanaakaan julkisesti kirjoittanut?
Helposti. Painelee näitä nappeja missä on kirjaimen kuvia niin tulee aina samanlainen kirjasin ruudulle. Sittehän sitä voi kirjottaa ihan mitä päähän pälkähtää.
Aki Peltola #1132
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Vigge kirjoitti:Saab Turbo Club Of Finland. Tiimiin tarkoitus on kerätä turbo saabeja, jotka ovat joko hieman siistimpiä, ripeämpiä tai muuten normaaleista saabeista poikkeavia yksilöitä. Tämä ei tarkoita tavallista perheautoa alumiinivanteilla.
.
Onko esimerkkiä menopelistä millä on päästy tuohon klubiin? Eli miten ripeä sen auton pitää olla että tuohon porukkaan on mahdollista päästä?
Kysyn muiden puolesta, en tyrkytä omaa "perheautoani" tuonne...
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

kuulostaa kiinnostavalta, harmi vaan kun ei näkyny nuo sivut..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

gls kirjoitti:kuulostaa kiinnostavalta, harmi vaan kun ei näkyny nuo sivut..
ei niitä sivuja taida vielä tuon enempää ollakaan kuin tuo ratti...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

mikkoimp kirjoitti:
gls kirjoitti:kuulostaa kiinnostavalta, harmi vaan kun ei näkyny nuo sivut..
ei niitä sivuja taida vielä tuon enempää ollakaan kuin tuo ratti...
Toivottavasti on lupa kysytty ratin käyttämiseen clubinlogona ? näkyy olevan suora koipio stcs vanteesta.(edit)
Viimeksi muokannut valtteri, Ke Kesä 22, 2005 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

Mulla on kanssa nykymittapuissa harvinainen turbosaappi eli 110KW:n matalapaineturbo jota meinaan laiskistaa vielä entisestäänkin jollain jipolla, kulkee nykyiselläänkin liian kovaa :lol: Suunnitelmissa olisi myös etsiä 15" peltivanteet noiden liian isojen 16" alujen tilalle ynnä muuta asianmukaista antituunausta :D
Ei vaan, mulle henk kohtaisesti riittää jo tälläkin palstalla kulutettu aika, mutta mikäs siinä jos samanhenkistä porukkaa haluaa yhdessä perustaa oman yhteisön, ei sen pitäisi ketään haitata, tehköön kukin niinkuin parhaaksi näkee.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Bob
"Hölösuu"
Viestit: 2222
Liittynyt: Ma Syys 20, 2004 19:56

Viesti Kirjoittaja Bob »

Niin, jahka saadaan noita SportSedaneita ja SportCombeja riittävästi, niin eiköhän pistetä pystyyn "Sport Saab Club of Finland" tai vastaavaa?
Viimeksi muokannut Bob, Ti Elo 23, 2005 19:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jmo
"Viggen"
Viestit: 502
Liittynyt: Su Elo 17, 2003 10:55

Viesti Kirjoittaja jmo »

valtteri kirjoitti:
mikkoimp kirjoitti:
gls kirjoitti:kuulostaa kiinnostavalta, harmi vaan kun ei näkyny nuo sivut..
ei niitä sivuja taida vielä tuon enempää ollakaan kuin tuo ratti...
Toivottavasti on lupa kysytty ratin käyttämiseen clubinlogona ? näkyy olevan suora koipio stcs ratista.
OT jatkuu

Eikös se ole Aero-vanne? :wink:
Vastaa Viestiin