Vaikka puristussuhdetta on kasvatettu, ei lämpöjen kanssa ole ollut koskaan mitään ongelmia. Vesipumppu on vaihdettu (olikohan se 96:n vai H-koneen pumppu) vakion tilalle (ei paikalle kuitenkaan, vaan samaan paikkaan, kuin uudemmissa satkuissa on tehostajan pumppu) ja flekti pyörii koko ajan, jotta hitaissa nopeuksissa ei tule viivettä jäähdytykseen. Yhtään kannentiivistettä ei ole mennyt lämpöjen takia.lucaf kirjoitti:mielenkiintoista. mites koneen lämmöt saadaan pysymään aisoissa tollaisissa kisoissa? joutuuko kannentiivisteen vaihtamaan joka kisan jälkeen?
olis kyl kiva päästä keikkakuskiksi saappiinjokkislisenssi voimassa vielä pari vuotta
Jäähdytysjärjestelmän pesu (kunnollinen, oikeilla aineilla), kunnossa oleva syyläri ja uudet nesteet tekee asiaa.
Edit: Kannentiiviste taisi olla muokattu eli jotain vesireikiä suurennettiin tai lisättiin jonkin eteläisen pallonpuoliskon -mallin mukaiseksi.