saabismista iltasanomissa?

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
koshh
Matalapaineturbo
Viestit: 175
Liittynyt: Ke Tammi 26, 2005 10:49
Paikkakunta: Oravasaari

Viesti Kirjoittaja koshh »

Olihan toi lehti pakko ostaa. Tahtoo nuo vanteet tosta kuupasta 8)
Saab 96 V4 Super -78
Saab 9000 Aero -95 VI**N TCS Steg X Evo
Saab 9000 2.0t -97
Saab 9000 2.0t -97
MindW
"Viggen"
Viestit: 620
Liittynyt: Pe Huhti 23, 2004 18:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MindW »

Väittäisin, että tuo tahtari ei ole '59. Eikös sen silloin pitäisi olla 93, kuvassa 96. Lisäksi logo siirtyi maskiin vuosimallissa 63.

Toimittaja sekoittanut kuvat tms.
Saab 96 vm. -63 PR/HA Kaksitahtinen sen olla pitää!
#2028 Elias Penttinen
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

MindW kirjoitti:Väittäisin, että tuo tahtari ei ole '59. Eikös sen silloin pitäisi olla 93, kuvassa 96. Lisäksi logo siirtyi maskiin vuosimallissa 63.

Toimittaja sekoittanut kuvat tms.
Ei se olekaan. Toimittajalla meni taas asiat sekaisin. Lehtosella on muistaakseni 93 mallia -59, Tuo sportti on -63 ainakin maskin perusteella ja näin muistelisin asian myös olevan.
# 419 Vesa Pohjalainen
Mikkoz
"Aero"
Viestit: 377
Liittynyt: La Tammi 15, 2005 22:41
Paikkakunta: jkl

Viesti Kirjoittaja Mikkoz »

Perseestä nuo ilta paskojen jutut, kun ne ovat aina pintaraapaisuja ja monesti faktatkin ovat shitiä tai sensaatio hakuisia. Tällä kertaa aihe oli kuitenkin oikea.
9000 aero -97, 9000 cde -96
Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Mikkoz kirjoitti:Perseestä nuo ilta paskojen jutut, kun ne ovat aina pintaraapaisuja ja monesti faktatkin ovat shitiä tai sensaatio hakuisia. Tällä kertaa aihe oli kuitenkin oikea.
Joo eipä tuota iltapäivälehtien uutisointia kummoisena voi pitää. Aihe on kuulemma poikinut paljon positiivisia yhteydenottoja ja uhden soiton, jossa " Saappi on ihan paska " jne..... eli jos olisi mennyt Lehtosen toiveiden mukaan, olisi kerhon osoite pitänyt näkyä, koska juuri kerholle hän haki julkisuutta, ei itselleen tai autoilleen. Ilmeisesti myös uusia jäseniä tulee jutun myötä
# 419 Vesa Pohjalainen
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

leikkasin jutun irti lehdestä muistoksi. ihan hyvä juttuhan tuo oli, meinasi olla vaan hieman lyhyt.
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
hakuba2
"Hölösuu"
Viestit: 1500
Liittynyt: Ma Tammi 26, 2004 18:13
Paikkakunta: Vihtavuori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hakuba2 »

Meitsikin kävi hakeen lehden arkistoitavaks..
93 1.9 TTiD -11
93 2.0T cab -07
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Sama täällä , tottakai :lol:
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Mä tilasin tekstarilla nettilehden ja harsin kokoon ton PNG:n minkä mäksäkin tänne pastes.. :-)

Bitit ovat ikuisia! (kunhan ei tuu ydinsota :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
NG900T
"Saabisti"
Viestit: 2248
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 21:09
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja NG900T »

Tää on kyllä hyvin heitetty: "Eihän siitä saa kelakorvauksia, siksi se ei voi olla sairaus"

:lol:

Hyvä Juha! :)
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
saab900c
"Turbo"
Viestit: 287
Liittynyt: To Syys 02, 2004 08:42
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja saab900c »

Tuon jutun mukaan og900:n USA-mallin erikoisuus on jäähdytetyt levyjarrut.

Eikös tollaiset ole edessä ihan vakio og900:ssakin? Ainakin og900:n 1989 -mallin ohjekirjan mukaan löytyy?

Onko USA-mallissa sitten takalevytkin jäähdytetty?

Vai onko tämä etulevyjen jäähdytys vuosimallikohtainen ominaisuus?
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jope »

Etukäppärisaapeissa ei ole euroopassa jäähdytettyjä levyjä.

Jenkeissä on etusatulat vähän erilaiset, jotta paksumpi levy mahtuu sinne pyörimään.. Jotain muutakin eroa taisi olla.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Scania
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Elo 05, 2005 09:10
Paikkakunta: Kouvola

..

Viesti Kirjoittaja Scania »

Harmi ettei eilen tullut vierailtua foorumilla, jäi lehti ostamatta :cry: Olis ollut kiva saada juttu talteen.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Re: ..

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

Scania kirjoitti:Harmi ettei eilen tullut vierailtua foorumilla, jäi lehti ostamatta :cry: Olis ollut kiva saada juttu talteen.
http://www.jakari.net/iltasanomat/saab.png

ota tuosta edes sähköisenä
BMW 525iA Touring Executive
Avatar
jariha
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 4043
Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jariha »

Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Mikkoz kirjoitti:Perseestä nuo ilta paskojen jutut, kun ne ovat aina pintaraapaisuja ja monesti faktatkin ovat shitiä tai sensaatio hakuisia. Tällä kertaa aihe oli kuitenkin oikea.
Joo eipä tuota iltapäivälehtien uutisointia kummoisena voi pitää. Aihe on kuulemma poikinut paljon positiivisia yhteydenottoja ja uhden soiton, jossa " Saappi on ihan paska " jne..... eli jos olisi mennyt Lehtosen toiveiden mukaan, olisi kerhon osoite pitänyt näkyä, koska juuri kerholle hän haki julkisuutta, ei itselleen tai autoilleen. Ilmeisesti myös uusia jäseniä tulee jutun myötä
Mun mielestäni tosi hyvä, asiallinen ja positiivinen juttu. Ja kuvat autoista erittäin onnistuneita. Mitä noihin yhteydenottoihin tulee, niin levikki kuiteskin on tuolla lehdellä aika suurta, joten en ihmettele yhtään, jos muutama särösoitto tuleekin.
#1851 Jari Haverinen :: Saab 99 GL Super '76 :: Saab 9-3 SE TurboJubilee '01
instagram.com/autoileva_veijari
Vastaa Viestiin