
T16 on tainnut aikoinaan olla sen verran paljon kalliimpi ja muutenkin harvinaisempi että niistä on pidetty parempaa huolta.
Karvalakkimalleista saattaa löytyä yllättäviä helmiä, ja i16 satku on kyllä käyttöautona oivallinen vehje.
Niin... niin kuin sanoin jos rahaa on tonni tai pari niin kannattaa osta Satku, niistä löytyy vastinetta rahalle tuossa hintaluokassa. Yleisesti ottaen vain on niin että aika on ajanut ohi OG900:sta. Se oli hyvä auto ja on vieläkin ikäisiinsä verrattuna... Tonnari on perusrakenteiltaan pari vuosikymmentä tuoreempi.jcarlson kirjoitti:Jussin kommenttiin viitaten en menisi ainakaan -86 T8:n perusteella tuomitsemaan, nuo T8:t tuntuu yleensä olevan aina pahimpaan kuntoon poletettuja ja surkeimmassa kunnossa olevia noin viiden yksilön kokemuksella sanoakseni.
KARELPA kirjoitti:Ei mitään moraali saarnaa, mut ei ekaksi autoksi turbo Saabia tai mitään muutakaan turbo vekotinta.
Omalta kohdalta voi näin 15 vuotta vanhempana sanoa, että jos isukilla olis ollut 900 kaasari mallin sijasta ollut turbo vekotin niin ei tarttis tässä kirjoitella. Ekalla autolla tulee koitettua kaikkea. Turbo ei sitä kestä ja toiseksi jos kestää niin henki ei kestä.
Menee vielä lisää ohi aiheen mut kuitenkin. Auto verotuksen ja tuonnin lisääntyminen ei ole pelkästään hyvä asia, vaan nykyään nuoret hemmot voi ostaa 325 Bemamareita, turbo Volvoja ja Saabeja kohtuu halvalla. Silloin kun olin nuori 200 km/h oli kova juttu ja nykyään melkein mikä tahansa auto kulkee ton ja kun sitä koittaa kokematon kuski niin sattuu ja tapahtuu!!