Saab- vyönsolki + vyö
-
- "Hirsch"
Kirje pukil:
Rakas joulupukki!
Yhten iltan satuin surffailema(ei tarkoita lainelautailua) interneetin ihmeellises maailmas ja mun sormen joteskii vaistomaisest räpläsisi jottain gummallist salakielt ruudul. Ruudul tul ilmetykse omaisest valgealla pohjal oleva sivusto, jos puhutti kovast jost Saab-merkkisest kulkuneuvost. Ol paljo erilaissii hienoi termei kaikist dumpeist ja muist sihinöist, jne...ol myös kovast erilaissii numerosarjoi, jois ol paljo ysei ja nollii. Aikani selasi ja katseli silmät suuren tuot suurta ja ihmeellist tieron valtatiet, kunnes ruudul välähti kaikist hianoin kuva, siin ol sellane hopeine vyösolki, joho ol kirjailtu keskel kultaisi kirjaimi tuo Saab-merkkine kulkuneuvo. Se ol ni hianon näköne, et ihastusisin siihe iha heti. Ja voin pukil kertoo piene salaisuurenkin, sellasii saa kuulem halval jostai Vaasalaiselt suutarilt ja halvallakin viel. Jos tontut eivä kerkee sit valmistaa jouluks? Sil onha ny jo joulukuu ja tierän et pukil o oike kova kiire näin joulu al.
Terveisisin: MÄ
Rakas joulupukki!
Yhten iltan satuin surffailema(ei tarkoita lainelautailua) interneetin ihmeellises maailmas ja mun sormen joteskii vaistomaisest räpläsisi jottain gummallist salakielt ruudul. Ruudul tul ilmetykse omaisest valgealla pohjal oleva sivusto, jos puhutti kovast jost Saab-merkkisest kulkuneuvost. Ol paljo erilaissii hienoi termei kaikist dumpeist ja muist sihinöist, jne...ol myös kovast erilaissii numerosarjoi, jois ol paljo ysei ja nollii. Aikani selasi ja katseli silmät suuren tuot suurta ja ihmeellist tieron valtatiet, kunnes ruudul välähti kaikist hianoin kuva, siin ol sellane hopeine vyösolki, joho ol kirjailtu keskel kultaisi kirjaimi tuo Saab-merkkine kulkuneuvo. Se ol ni hianon näköne, et ihastusisin siihe iha heti. Ja voin pukil kertoo piene salaisuurenkin, sellasii saa kuulem halval jostai Vaasalaiselt suutarilt ja halvallakin viel. Jos tontut eivä kerkee sit valmistaa jouluks? Sil onha ny jo joulukuu ja tierän et pukil o oike kova kiire näin joulu al.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Toi on hyvä... Ei muuta kuin postiin ja osoitteeksi Korvatunturi.Saabisti-76 kirjoitti:Kirje pukil:
Rakas joulupukki!

Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Mä en ole itse suutaria varsinaisesti uskaltanut häiritä, eli mä otan tehtäväkseni sitten tuon toimittamisen... mutta eikös se posti kulje koko suomen ympäri...
Mutta sen verran nyt omista menoistani: Katsotaan monelleko pystyn toimittamaan ja kuinka nopeeta. tohon jouluun vois saada muutaman toimitettua.
Viikot raumalla, perjantait joskus vaasassa... joulun välipäivät vietän vaasassa, mut sit tuossa ensi vuoden alussa odottaa parin kuukauden komennus. (Eli mulla on nyt sinällään hieman huono "rako". voitte tietysti kysyä jos vaasassa on muita "avuliaita postimyynnistä" kiinnostuneita saabisteja
)
Nyt näytti olevan noin 5 kiinnostunutta (+vaasalaiset jotka saavat ite juosta asiansa
)... 4 solkea oli liikkeessä, tilaamalla saadaan lisää. Uskon kyllä että nuo 5 on kyllä ihan mahdollista toimittaa myös vähiin käyvän aikani puitteissa, olettaen että tavaraa vain saadaan tarpeeksi.
Mutta sen verran nyt omista menoistani: Katsotaan monelleko pystyn toimittamaan ja kuinka nopeeta. tohon jouluun vois saada muutaman toimitettua.
Viikot raumalla, perjantait joskus vaasassa... joulun välipäivät vietän vaasassa, mut sit tuossa ensi vuoden alussa odottaa parin kuukauden komennus. (Eli mulla on nyt sinällään hieman huono "rako". voitte tietysti kysyä jos vaasassa on muita "avuliaita postimyynnistä" kiinnostuneita saabisteja

Nyt näytti olevan noin 5 kiinnostunutta (+vaasalaiset jotka saavat ite juosta asiansa

9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Jos tässä lähiaikoina saisi jostain rahaa niin täytyypi itsekin hankkia moinen. Muutenkin voisi etsiä kaikenlaista Saab-tavaraa. Voisi innostua vaikka tilaamaan tuolta Ruotsin puolelta joitakin asusteitakin. Voisi sitten mennä potkiaisiin ja nousta Saabista ulos Saab-paidassa ja sellaista. Taisi mennä ehkä hieman offtopiciksikin.
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Ei voinut olla huomaamatta tätä topiccia..
noita vöitä saa muualtakin kuin Vaasasta, itse tilasin täältä http://www.linnanvyo.com/tuotteet/?cat=0 maksaa 10€/kpl+postikulut..

Saabismi on sairautta, mutta kukapa edes haluaa olla terve 
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.

ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02
Projekti satkua kaivaten.

[Offtopic] Tuo sun kuvas taitaa olla liian leveä... [/Offtopic]900i 1987 kirjoitti:Ei voinut olla huomaamatta tätä topiccia..noita vöitä saa muualtakin kuin Vaasasta, itse tilasin täältä http://www.linnanvyo.com/tuotteet/?cat=0 maksaa 10€/kpl+postikulut..
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Tuota vähän "toivoilin/epäilin" tuolla ekoissa viesteissä.900i 1987 kirjoitti:Ei voinut olla huomaamatta tätä topiccia..noita vöitä saa muualtakin kuin Vaasasta, itse tilasin täältä http://www.linnanvyo.com/tuotteet/?cat=0 maksaa 10€/kpl+postikulut..
Toivoisinkin omiin kiireisiin vedoten, jos mikäli mahdollista, niin halukkaat voisivat tilata tuolta omansa.
Mutta jos ei onnistu, niin laittaka privaa mulle ja pyrin hoitamaan noita edes muutamat liikenteeseen. Kiitos!
-
- "Hölösuu"
-
- "Hölösuu"
- Viesti:
Noh niin no.....nusnusjt kirjoitti:Tuskinpa sentään hopeinen... "hopeanvärinen" ehkä?Money For Nothing kirjoitti:
Alustavaa tietoa siitä oli että solki on hopeinen,