Saab- vyönsolki + vyö

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Stene
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Stene »

Perhana, tuollanen on pakko käydä hakemassa :lol:
curry
dq
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja dq »

Aika pramea. Harmi etten käytä vöitä. :lol:
Saabisti-76
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Kirje pukil:

Rakas joulupukki!

Yhten iltan satuin surffailema(ei tarkoita lainelautailua) interneetin ihmeellises maailmas ja mun sormen joteskii vaistomaisest räpläsisi jottain gummallist salakielt ruudul. Ruudul tul ilmetykse omaisest valgealla pohjal oleva sivusto, jos puhutti kovast jost Saab-merkkisest kulkuneuvost. Ol paljo erilaissii hienoi termei kaikist dumpeist ja muist sihinöist, jne...ol myös kovast erilaissii numerosarjoi, jois ol paljo ysei ja nollii. Aikani selasi ja katseli silmät suuren tuot suurta ja ihmeellist tieron valtatiet, kunnes ruudul välähti kaikist hianoin kuva, siin ol sellane hopeine vyösolki, joho ol kirjailtu keskel kultaisi kirjaimi tuo Saab-merkkine kulkuneuvo. Se ol ni hianon näköne, et ihastusisin siihe iha heti. Ja voin pukil kertoo piene salaisuurenkin, sellasii saa kuulem halval jostai Vaasalaiselt suutarilt ja halvallakin viel. Jos tontut eivä kerkee sit valmistaa jouluks? Sil onha ny jo joulukuu ja tierän et pukil o oike kova kiire näin joulu al.

Terveisisin: MÄ
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Tuha
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Saabisti-76 kirjoitti:Kirje pukil:

Rakas joulupukki!

Yhten iltan satuin surffailema(ei tarkoita lainelautailua) interneetin ihmeellises maailmas ja mun sormen joteskii vaistomaisest räpläsisi jottain gummallist salakielt ruudul. Ruudul tul ilmetykse omaisest valgealla pohjal oleva sivusto, jos puhutti kovast jost Saab-merkkisest kulkuneuvost. Ol paljo erilaissii hienoi termei kaikist dumpeist ja muist sihinöist, jne...ol myös kovast erilaissii numerosarjoi, jois ol paljo ysei ja nollii. Aikani selasi ja katseli silmät suuren tuot suurta ja ihmeellist tieron valtatiet, kunnes ruudul välähti kaikist hianoin kuva, siin ol sellane hopeine vyösolki, joho ol kirjailtu keskel kultaisi kirjaimi tuo Saab-merkkine kulkuneuvo. Se ol ni hianon näköne, et ihastusisin siihe iha heti. Ja voin pukil kertoo piene salaisuurenkin, sellasii saa kuulem halval jostai Vaasalaiselt suutarilt ja halvallakin viel. Jos tontut eivä kerkee sit valmistaa jouluks? Sil onha ny jo joulukuu ja tierän et pukil o oike kova kiire näin joulu al.

Terveisisin: MÄ
Toi on hyvä... Ei muuta kuin postiin ja osoitteeksi Korvatunturi. :lol:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
900i
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja 900i »

No mites kaukana asuvat saavat soljen? Vai lähettääkö suuutari postitse ?
Saab 9-3 SC 2,0t my:2011.
900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green.
96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

Mä en ole itse suutaria varsinaisesti uskaltanut häiritä, eli mä otan tehtäväkseni sitten tuon toimittamisen... mutta eikös se posti kulje koko suomen ympäri...

Mutta sen verran nyt omista menoistani: Katsotaan monelleko pystyn toimittamaan ja kuinka nopeeta. tohon jouluun vois saada muutaman toimitettua.
Viikot raumalla, perjantait joskus vaasassa... joulun välipäivät vietän vaasassa, mut sit tuossa ensi vuoden alussa odottaa parin kuukauden komennus. (Eli mulla on nyt sinällään hieman huono "rako". voitte tietysti kysyä jos vaasassa on muita "avuliaita postimyynnistä" kiinnostuneita saabisteja :D )

Nyt näytti olevan noin 5 kiinnostunutta (+vaasalaiset jotka saavat ite juosta asiansa :twisted: )... 4 solkea oli liikkeessä, tilaamalla saadaan lisää. Uskon kyllä että nuo 5 on kyllä ihan mahdollista toimittaa myös vähiin käyvän aikani puitteissa, olettaen että tavaraa vain saadaan tarpeeksi.
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
haffu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja haffu »

Jos tässä lähiaikoina saisi jostain rahaa niin täytyypi itsekin hankkia moinen. Muutenkin voisi etsiä kaikenlaista Saab-tavaraa. Voisi innostua vaikka tilaamaan tuolta Ruotsin puolelta joitakin asusteitakin. Voisi sitten mennä potkiaisiin ja nousta Saabista ulos Saab-paidassa ja sellaista. Taisi mennä ehkä hieman offtopiciksikin.
Jäsen #2659 Tero Ruohonen
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

Ei nyt pääse ainakaan tänä vkloppuna ostoksille, menee aika raumalla... :?
900i 1987
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja 900i 1987 »

Ei voinut olla huomaamatta tätä topiccia.. :lol: noita vöitä saa muualtakin kuin Vaasasta, itse tilasin täältä http://www.linnanvyo.com/tuotteet/?cat=0 maksaa 10€/kpl+postikulut..
Saabismi on sairautta, mutta kukapa edes haluaa olla terve :P
ex - Saab 900i -87
Renault Megane -02

Projekti satkua kaivaten.
Kuva
Nahjus
"Turbo"

Viesti Kirjoittaja Nahjus »

900i 1987 kirjoitti:Ei voinut olla huomaamatta tätä topiccia.. :lol: noita vöitä saa muualtakin kuin Vaasasta, itse tilasin täältä http://www.linnanvyo.com/tuotteet/?cat=0 maksaa 10€/kpl+postikulut..
[Offtopic] Tuo sun kuvas taitaa olla liian leveä... [/Offtopic]
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

900i 1987 kirjoitti:Ei voinut olla huomaamatta tätä topiccia.. :lol: noita vöitä saa muualtakin kuin Vaasasta, itse tilasin täältä http://www.linnanvyo.com/tuotteet/?cat=0 maksaa 10€/kpl+postikulut..
Tuota vähän "toivoilin/epäilin" tuolla ekoissa viesteissä.
Toivoisinkin omiin kiireisiin vedoten, jos mikäli mahdollista, niin halukkaat voisivat tilata tuolta omansa.
Mutta jos ei onnistu, niin laittaka privaa mulle ja pyrin hoitamaan noita edes muutamat liikenteeseen. Kiitos!
Turbo Sensonic
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Turbo Sensonic »

Oli ihan pakko tilata tuollainen kultaisella Saab -logolla varustettu vyönsolki + vyö 8)
NG9-5 2.0TTiD 3/2011
NG9-3CV 1.9TiD 7/2007
jt
"vanha pieru"

Viesti Kirjoittaja jt »

Money For Nothing kirjoitti:
Alustavaa tietoa siitä oli että solki on hopeinen,
Tuskinpa sentään hopeinen... "hopeanvärinen" ehkä?
JSP
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja JSP »

Tilasinpas minäkin tuollaisen kullanvärisellä saab-logolla varustetun soljen+vyön.
9-5 Wagon 2.0t SE vm.1999
900i 3d 8v vm.1989

Volvo 245 2,3l -93

# 2349
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viesti:

jt kirjoitti:
Money For Nothing kirjoitti:
Alustavaa tietoa siitä oli että solki on hopeinen,
Tuskinpa sentään hopeinen... "hopeanvärinen" ehkä?
Noh niin no.....nusnus :lol:
Vastaa Viestiin