Onko halba? Ja riittääkö watit 900/9-3 kokoseen autoon? Mä en tiiä noista vehkeistä enkä niiden hinnoista mitään, olis vaan tarvetta ja putka tossa vieressä...
Riittää mainiosti. Mä käytän vaan puolta tehoa (750w) ja sekin riittää. Jos tuossa ei ole tehon valinta mahdollisuutta niin ihan normihinta. Tehonvalinnalla sopiva hinta.
Näyttäs olevan maininta yksitehoinen 1200W. Nojoo saivat ainakin sen siinä lehdykässä näyttämään tarjoukselta kun muutamaa tuotetta mainostetaan.. koukkuna kai "pakoputket -20%"
Onko halba? Ja riittääkö watit 900/9-3 kokoseen autoon? Mä en tiiä noista vehkeistä enkä niiden hinnoista mitään, olis vaan tarvetta ja putka tossa vieressä...
Mulla on sellainen Defan "uusi" pieni malli jossa max. 1400 W ja ainakin SportSedania lämmittää aika hitaasti - ei meinaa jaksaa avata ikkunoita jos on vähänkään enemmän pakkasta vaikka olisi parikin tuntia päällä. Minulla oli edellisessä autossani Defan saman sarjan 2000W lämmitin ja se oli tosi hyvä peli nopea ja tehokas - hölmöyksissäni möin sen kun oli hieman suurikokoinen - pitänee hankkia uudestaan samanlainen.
Toyota-liikkeet pääkaupunkiseudulla myy nyt tuota 0/750/1200W lämppäriä hintaan 39,90 hesarin mainokseen mukaan.
Born to be wild, paitsi kotona
#2288 ex 9-3t -01,ex 9-5 2.0t Wagon -05 ex NG900S 2,3i Talladega -97
Nyt Volvo V70 D4 -15, varalla 206 pögötti. Saab edelleen haaveissa....