mikä mättää ????

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
ah79
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ah79 »

YKÄ kirjoitti:Nyt ajeleevat vanhalla volllakkkarilllla ja kyllä mä oon sille vävykokelaalle koittannu vihjailla että saatte multa ilmasiksi turvallisen autuon jos hylkää ton vollllkkkarin.
Jos ne ovat vanhaan Hitlerwageniin menneet sekaantumaan, niin veikkaisin tilanteen korjaantuvan pian itsestään :) . Huonoja ajettavia, vikaherkkiä ja läpilahoja, ainakin jos >15 v ikäisestä kulkineesta puhutaan :twisted:. Tuollaiseen kypsyy kuka tahansa melko äkkiä, ainakin jollei itsellä pysy työkalut kunnolla käsissä...
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Hei asiasta appelsiinnin !!!!!

Paljonkos se äijä köyhtyy jos maksaa autokoululle tosta tytön ajokortista,siis koko juttu ite en ala opettaa ,on tossa murrosikäsin likan kanssa ollu muutenkin " lievää " sovitteluu noissa intresseissä.

Tyttö kyllä ilmotti että hän vois kyllä saabilla opetella mutta se on sit sun auto ja mulle ostat .............W.........
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Henkka_
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Henkka_ »

Kyllä miun kavereille on saabin kyyti kelvannut, ihan niin siviilissä kun radallakin... Ekat kommentit 2d 99:stä. "hei täähän on aika tilava verrattuna volkkariin" "hyvässä kunnossa sisusta" " ei uskos näin vanhaks autoks" Saatikka sitten kuhan siihen saa sen turbokoneen :twisted:
Henri Mertanen #2892

<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
Saabisti-76
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Saabisti-76 »

Oisko tässä hyvä peli tyttärelle? Ois ainakin punainen! Voi olla kyllä, et alkaa ote lipsuun vävykokelaalla, jos on suht tuore kortti hänellä taskussa ja nuoruuden into vielä päällä. ;)

http://www.nettiauto.com/662853
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Henkka_
"Ruisku"

Viesti Kirjoittaja Henkka_ »

YKÄ kirjoitti:Hei asiasta appelsiinnin !!!!!

Paljonkos se äijä köyhtyy jos maksaa autokoululle tosta tytön ajokortista,siis koko juttu ite en ala opettaa ,on tossa murrosikäsin likan kanssa ollu muutenkin " lievää " sovitteluu noissa intresseissä.

Tyttö kyllä ilmotti että hän vois kyllä saabilla opetella mutta se on sit sun auto ja mulle ostat .............W.........
Joensuussa autokoulujen osuus on luokkaa 1kiloeuro, ja siihen viranomaismaksut, inssit yms. päälle...
Henri Mertanen #2892

<9-3 Aero -02> <99 GL Turbo -83,PR> <99 GL Petro,K>
YKÄ
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja YKÄ »

Jatketaan kiitos rohkasusta !!

No lieksassa pitäs kuulemma kortti käyvä ilomatsi ei kelpaa ?????????

Volkkari vävy vielä hoituu mutta toi oma tytär????????????

OOn minä "poika" yrittänny,aina oon saabilla likkaa kuskannu,mutta tää muoti näihen riiseihin tai vag.

Saab ei oo kuulemma HYVÄN NÄKÖNEN ??????????????

Niin ja jos mä sanon että saab vetää kun HIRVI niin ei ne tajuu????????
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
lordofgreed
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

Kyllä miun mielestä tuo siun tyttäres (tai vävys) ei oikein oo siinä asemassa että hirveästi voisi vaatimuksia esittää, hieman kiitollisuutta pitäis kyllä osoittaa jos kerran edes jonkinnäköistä autoa "tarjotaan".

Kyllä mie tuon ymmärrän (tai edes yritän...) ettei saabit kiinnosta, mutta eikös tuo liene "ota tai jätä", kyllä se saapikaskin alkaa ajan myötä kiinnostaa, näin ainakin itseni ja monen kaverin osalta.
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
tomaatti
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Höh,anna sen ostaa mieleisensä auto.Ei kait ketään voi pakottaa.Jääpähän tyttärellesikin parempi mieli.Ei sitten hauku saabeja pitkin kylää.
peinu
"Hölösuu"
Viesti:

Viesti Kirjoittaja peinu »

Mielenkinnolla seuraan täällä aihetta :)

9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
turkkaki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

heh... muistanpa vielä, kun tuossa jokunen... öö no 8,5 vuotta sitten kun kortin sain... jos joku olis sillon lykänny mulle jonku auton ilmaseksi, niin olis pysyny suu supussa... veli lupas etsiä mulle hyvän auton, mutta ite maksaisin vehkeeni... no sitte tämä soittaa mulle vähän vaikeena, ja ilmottaa, että velipojalla on toivottavasti huumoria.. meinaan että tämä auto ei olekaan "kova" eikä "raaka" vaan tämä on hauska... arvashan sen, että kuuppahan se siellä... ja ihana oli... saabisti ever since...

ja yks aina niin hyväksi todettu konsti käännyttä etenkin nais ihmisiä saabismiin on, että ota tyttö kyytiin, ja kierrelkää autokauppoja.. käykää koittamassa jotain volkkaria, ja riisikippoa, ja istuta se sen jälkeen tonnariin... on se nyt sentään auto näihin muihin verrattuna.. eikä tonnari ole mitenkään ruma.. i-asiassa tonnarihan on helvetin kaunis auto, jos sitä vertaa esim johonki volkkariin tai riisikippoon... nythän täytyy muistaa myös semmonen pieni asia kuin hintaluokka...

edelleen.. jos tosiaan turbotonnariin on varaa, ja isi pitää sen kunnossa. niin pieni maininta varustetasosta voi myös auttaa... ilmastointi, sähköpeilit ,lasit, keskuslukko, TEHO.. nää on kovia sanoja nuorukaisille...

onnea kuitenkin yritykselle... ja kyllä se saabi alkaa miellyttämään jossain vaiheessa... ei tyttö aina ole 18...

ite en ole antanu tyttöystäville vaihtoehtoja... ilmoitin edelliselle, että nyt ostetaan sulle halpa auto.. ja hain sille 200e:n bemarin... ja olikin ihan ok RASSI, mutta sitte vuoden päästä perheeseen tuli se 900i.. arvatkaapa huvikseen millä tämä saabisti ajeli sitten kunnes bemari loppui??

eriasia tietysti jos
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
lordofgreed
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja lordofgreed »

tomaatti kirjoitti:Höh,anna sen ostaa mieleisensä auto.Ei kait ketään voi pakottaa.Jääpähän tyttärellesikin parempi mieli.Ei sitten hauku saabeja pitkin kylää.
Vaan idea taitaakin olla siinä ettei tämä "tytär" ole itse ostamassa sitä autoa... Ja kyllähän näissä yleensä edetään "maksajan" ehdoilla?
# 2569
900S - ex-käyttöauto, RIP
900T16 - entinen ikuisuusprojekti
ah79
"Hirsch"

tomaatti kirjoitti:Höh,anna sen ostaa mieleisensä auto.Ei kait ketään voi pakottaa.Jääpähän tyttärellesikin parempi mieli.Ei sitten hauku saabeja pitkin kylää.
Ostaiskin omillaan, niin ei kai kellään olis mitään ongelmaa :P. Jos ymmärsin oikein, niin auto+tulevat huollot ja korjaukset ilmeisesti ovat tässä tapauksessa Saabisti-isipapan hartioilla, jolloin nimenomaan Saabin ostamiseen on sekä merkkituntemuksen että varaosien hintojen ja saatavuuden vuoksi ihan järkisyitäkin.
turkkaki
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja turkkaki »

ah79 kirjoitti: Ostaiskin omillaan, niin ei kai kellään olis mitään ongelmaa :P. Jos ymmärsin oikein, niin auto+tulevat huollot ja korjaukset ilmeisesti ovat tässä tapauksessa Saabisti-isipapan hartioilla, jolloin nimenomaan Saabin ostamiseen on sekä merkkituntemuksen että varaosien hintojen ja saatavuuden vuoksi ihan järkisyitäkin.
järkisyitä... eikös tuo turvallisuus /ajomukavuus / saabistiksi käännyttäminen :lol: ole järkisyitä.. hehheh
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
ah79
"Hirsch"

turkkaki kirjoitti: järkisyitä... eikös tuo turvallisuus /ajomukavuus / saabistiksi käännyttäminen :lol: ole järkisyitä.. hehheh
Onhan nekin, mutta nuo ovat asioita, jotka siperia kyllä opettaisi kaikkia sanallisia vakuutteluja tehokkaammin kun aikansa vanhalla klonkswagenilla ajelisi. Itse en silti jo kustannussyistä alkaisi YKÄ:n asemassa maksamaan sellaisen ylläpitoa.
Olli Kinaret
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja Olli Kinaret »

Hehee!! Saabi vetää kuin hirvi!! Näin on näreet :lol: :lol: :lol:
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Vastaa Viestiin