itsellä vähän samaa meinikiä. en tiedä ostanko jatkossa kesärenkaita enää lainkaan, kun on noita vanhenevia talvirenkaita useampi sarja, menevät hyvin välikelin renkainakin eikä tarvitse alkutalvesta joka aamu ressata joutuuko renkaanvaihtohommiin ensilumien johdosta. lopputalvesta voi hyvissä ajoin vaihtaa nastalliset talvikumit pois teiden ollessa pääosin sulat.V.J.S kirjoitti:Nipponin maastohirmussa ollut "kesäkumit" koko talven alla Pitää vaan nyppiä loputkin nastat hittoihin noista renkuloista, niin ne on hyvät kesäkiekot. Ensi talveksi ostetaan kunnon talvinakit ja noilla nykyisillä rullaillaan kesät. Ei paljoa rengasmelu haittaa, kun ei se ole suurin melunlähde tuossa kuitenkaan
Joko kesämunkkeja alla?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Ei ...kele teidän laihialaisten kanssa Jos ei ole rahaa oikeisiin renkaisiin niin kannaattaako autoilua harrastaa ollenkaan. Ikivanha nastarengas josta nastat on nypitty pois on aikasmoinen pulkka. Uusi / uudehko kesärengaskin pitää liukkaalla paremmin puhumattakaan ajo-ominaisuuksista kesällä.
Lucankin kannattaisi miettiä omilla ajokilometreillään kannattaisiko satsata hyvään pitoon ja ajo-ominaisuuksiin? Luonnollinen karsinta tietysti raakkaa hölmöimmät pihtarit pois mutta liikeetessä on valitettavan suuri mahdollisuus siihen että mukana lähtee muutama muukin
Siis ajettakoon vaikka pinnatuilla mutta tuoreilla (joissa on pintaa ja kumi joustavaa) renkailla eikä niillä 15-vuotta vanhoilla "iki-michelineillä" joissa kumi on kivikovaa joten ei kulu mutta ei pidäkään.
Lucankin kannattaisi miettiä omilla ajokilometreillään kannattaisiko satsata hyvään pitoon ja ajo-ominaisuuksiin? Luonnollinen karsinta tietysti raakkaa hölmöimmät pihtarit pois mutta liikeetessä on valitettavan suuri mahdollisuus siihen että mukana lähtee muutama muukin
Siis ajettakoon vaikka pinnatuilla mutta tuoreilla (joissa on pintaa ja kumi joustavaa) renkailla eikä niillä 15-vuotta vanhoilla "iki-michelineillä" joissa kumi on kivikovaa joten ei kulu mutta ei pidäkään.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Kertokaa jokin hyvä myrkky millä lähtee ruosteinen lika (tullut varmaankaan laahanneesta jarrusta). Tuollainen Korrekin perusvanneliuotin ei oikein tehoa.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
Luca voi hakea multa pinnatut nastarenkaat kesärenkaiksi joista lentelee nastat irti eli helpompi nyppiä Ajettavuus on surkea ja melutaso kova mutta eikait sillä ole merkitystä
Saako mistään renkaita edullisemmin kuin rengas-onlinestä? Siellä maksaa halvin 205/50R16 -kesärengas näköjään järjettömät 56,40e/kpl, mutta merkkikin on laadukas Multistrada ja malli Achilles. Huonommatkin kelpaisivat, onko tietoa halvemmista merkeistä vai pitääköhän hakea pinnatut?
Saako mistään renkaita edullisemmin kuin rengas-onlinestä? Siellä maksaa halvin 205/50R16 -kesärengas näköjään järjettömät 56,40e/kpl, mutta merkkikin on laadukas Multistrada ja malli Achilles. Huonommatkin kelpaisivat, onko tietoa halvemmista merkeistä vai pitääköhän hakea pinnatut?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
on kyllä kokemusta pulkkaefektistäkin ja sellaiset renkaat lentää välittömästi kierrätykseen. kohtuus tietysti joka asiassa.Maikki kirjoitti:Ei ...kele teidän laihialaisten kanssa Jos ei ole rahaa oikeisiin renkaisiin niin kannaattaako autoilua harrastaa ollenkaan. Ikivanha nastarengas josta nastat on nypitty pois on aikasmoinen pulkka. Uusi / uudehko kesärengaskin pitää liukkaalla paremmin puhumattakaan ajo-ominaisuuksista kesällä.
Lucankin kannattaisi miettiä omilla ajokilometreillään kannattaisiko satsata hyvään pitoon ja ajo-ominaisuuksiin? Luonnollinen karsinta tietysti raakkaa hölmöimmät pihtarit pois mutta liikeetessä on valitettavan suuri mahdollisuus siihen että mukana lähtee muutama muukin
Siis ajettakoon vaikka pinnatuilla mutta tuoreilla (joissa on pintaa ja kumi joustavaa) renkailla eikä niillä 15-vuotta vanhoilla "iki-michelineillä" joissa kumi on kivikovaa joten ei kulu mutta ei pidäkään.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
Kesärenkaat on ollu alla viimekesästä saakka...
Og 9-3 Turbo -98 projekti
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
#2605#
http://www.turbofriiks.com
I love my SAAB like fat kid love cake !!
Ei ole enää nastarenkaita alla. Joka autossa "välikelinrenkaat" Saabissa nastattomat talvirenkaat ja Escortissa vanhat kitkat. Ei raaski nastoja kuluttaa eikä oikeen uskalla vielä laittaa kesäpyöriäkään alle. Kitkat on kyllä aika slipstonet jo mutta pitää ajella varovaisemmin. Jos sitä kuukauden päästä laittelis aluvanteita alle autoihin
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
saabracing kirjoitti:meinaako tulla tummaa lookkia taas ?pade kirjoitti:Muuten olisi jo alla mutta vanteet katosivat mystisesti maalaamoon
Ensi viikolla olisi vankka aikomus iskeä ne alle
ite tänään meinasin vaihtaa, mutta taitaa täällä kelit suosia vielä rospuuttorenkaita :/
Saapi nähdä mitä niistä tuleepamppu kirjoitti: Oho, kuvia sitten samantien tänne!
Eiköhän kuvia tuu sitten...Jos kehtaan laittaa
Nooh, eiköhän ne mun tän kesän 15" sleeper-lookin voitapade kirjoitti:Saapi nähdä mitä niistä tulee
Eiköhän kuvia tuu sitten...Jos kehtaan laittaa
(myös rahat-loppu-kesken-lookkina tunnettu)
ex - 9-3 Aero Coupe 2.3 -01
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
ex - 9-3 Stage Holset 2.3 +500hp -00
ex - 9000 2.3 19T -97
ex - 9-5 Aero Wagon -00
Kuivilta näytti Jeppiksen striitit tämä aamuna mutta antaapa vielä noiden talvipallojen olla alla.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001