Ei voi selitellä, eikä seivailla, nyt toivotaan parasta. On vain neljäs kerta kahteen vuoteen, joten tuomiosta tullee hemmetin pitkä.

No voi Rähmä !!! Harmittaa ihan sun puolesta. Taisi tämä kesä mennä sulta "sivusuun"....Speedou kirjoitti:Noh, eikai se salaisuus ole, mutta tuskin kukaan sitää pitää, eli 131@60 ja hesariin asti päästiin...Lyhyt kiihdytys risteyksien välillä, mutta tietenkin siinä tuli poliisit vastaan.
Ei voi selitellä, eikä seivailla, nyt toivotaan parasta. On vain neljäs kerta kahteen vuoteen, joten tuomiosta tullee hemmetin pitkä.
saabisti2 kirjoitti: Yhtälö: nuoruuden into+raskas kaasujalka+Turbo Saab =Siperia Opettaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hände en ganska tråkig sak idag, fast med mycket tur ändå. Skulle ut och visa vad min bil går för med en kompis förut. Glider ut på motorvägen. Lägger i 3:an vid ca 100km/h å trycker fullt. sedan växlar ja till 4:an i ca 180 och drar vidare till 220. Måste sedan stanna för att vända å åka tillbaka. Tycker vid detta tillfälle att en bil ligger väl nära mej bak. så ja stannar på en busshållplats vid vägen för att släppa förbi. problemet va att han inte ville förbi. Poliserna i bilen ville tydligen prata med mej. Dom hade legat precis i rumpan på mej när ja tryckte iväg från 100. Som tur va så¨gick de iväg så fort så dom han aldrig få igång kameran. hade nog fullt upp att försöka följa efter. men dom va j**ligt sura på mej.
Dök upp lite roliga frågor som va i helvete det va för saab som gick så fort. Sen lite utlägg om att jag var en idiot och att ja hade en jävla tur att dom aldrig fick igång kameran å så. sen så råkade jag ha glömt mitt körkort hemma så ja fick böter för det. 300 kr. det va allt, + mängder med skäll. Fast dom ville bra gärna ta mitt kort. det sa dom.
Va ska man säga. ibland måste man ha tur
Onko aikataulusta tarkempaa teitoa, jos vaikka jaksais ajella sinne.tuomas kirjoitti:Eikös joensuussa ole kohtapuoleen mahdollisuus ajaa poliisin tutkaan ilman pelkoa maksumääräyksistä?
1,8kilometriä kiitorataa pelkkää kiihdytystä. Kaipa siinä saappikin jo hiukan ehtisi kiihtyä. Viimeksi taisi murtolukufiiu kelata pohjat 270km/h. Mitenköhän jonkun viritetty viggeni tuosta suoriutuisi?
-tuomas-
Vigge kirjoitti:tuomas kirjoitti:
quote]
Onko aikataulusta tarkempaa teitoa, jos vaikka jaksais ajella sinne.
Ei taida olla jakoja tolle fiiulle
Vigge hei ! Käyppäs irrottelemassa siellä noet mäntien päältä, sillä sunVigge kirjoitti:
saabisti2 kirjoitti:Vigge kirjoitti:
P.S tämmöinen rekisterikilven alaosan mainos tarttis sinunkin saada![]()