*edit* Lommo-apua *saatu jo*

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Tannisto
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: Ma Touko 09, 2005 19:32
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tannisto »

akyttala kirjoitti:Eipä autoja kovin hellästi Helsingissäkään kohdella. Siellä kun kattelee parkitsemista, niin jatkuvasti kolhitaan toisten autoja jättämättä yhteystietoja edes ikkunaan.
Katoppas vaan... en ole kyllä itse huomannut. Auton keulassa mulla on kyllä kolhu, mutta senkin on saanut aikaiseksi edellinen omistaja pohjanmaalla. Täytyy varmaan alkaa varomaan kun mennään seuraavan kerran kaupoille :wink:
Saab 9-5 wagon -09, 2.3t Vector Biopower
kimmop
"Viggen"
Viestit: 653
Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:46
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Tannisto kirjoitti: Katoppas vaan... en ole kyllä itse huomannut. Auton keulassa mulla on kyllä kolhu, mutta senkin on saanut aikaiseksi edellinen omistaja pohjanmaalla. Täytyy varmaan alkaa varomaan kun mennään seuraavan kerran kaupoille :wink:
No en minäkään ole huomannut vaikka olen täällä sen 18 vuotta autoillut. Ei kuitenkaan anneta faktojen häiritä sujuvaa keskustelua.

Ne marketit ne täälläkin on se paikka missä saa ovensa lommolle. Itse pysäköin aina (jos mahdollista) sellaisen auton viereen missä ei ole lastenistuimia, taika on toiminut tähän asti.
I think animal testing is a terrible idea; they get all nervous and give the wrong answers. -- A Bit of Fry and Laurie --
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

kimmop kirjoitti:
Ne marketit ne täälläkin on se paikka missä saa ovensa lommolle. Itse pysäköin aina (jos mahdollista) sellaisen auton viereen missä ei ole lastenistuimia, taika on toiminut tähän asti.
Hah, eipäs yritetä.
Minulla on Tontussa/Cabbessa kaksi lastenistuinta, eikä takuulla kertaakaan ole ovi lyönyt viereiseen autoon :) Huolellisuudesta ja lasten opettamisesta se on kiinni.
Itse valitsen parkkipaikan toisen Saabin viereen, mikäli sellainen paikka on vaan saatavilla 8)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
JKen
"Hölösuu"
Viestit: 1486
Liittynyt: Ti Elo 31, 2004 13:00
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja JKen »

MacTurbo kirjoitti:
kimmop kirjoitti:
Ne marketit ne täälläkin on se paikka missä saa ovensa lommolle. Itse pysäköin aina (jos mahdollista) sellaisen auton viereen missä ei ole lastenistuimia, taika on toiminut tähän asti.
Hah, eipäs yritetä.
Minulla on Tontussa/Cabbessa kaksi lastenistuinta, eikä takuulla kertaakaan ole ovi lyönyt viereiseen autoon :) Huolellisuudesta ja lasten opettamisesta se on kiinni.
Itse valitsen parkkipaikan toisen Saabin viereen, mikäli sellainen paikka on vaan saatavilla 8)
Lapsilukot on käteviä, niitä kannattaa käyttää yhdessä lastenistuinten kanssa.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

JKen kirjoitti: Lapsilukot on käteviä, niitä kannattaa käyttää yhdessä lastenistuinten kanssa.
Näin on. Kannattaa käyttää mukanatulevia varusteita :D
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

theMarcusso kirjoitti:
En todellakaan aio mennä tuonne suunnalle ainakaan omalla Suapilla... Lainaiskohan joku omaansa tällaiselle huippuhuolelliselle auton pitäjälle vaikkapa Pariisin reissulle... :wink:
Voin lainata jos auto mulla käytettävissä siellä 18-23.5 niin ei tarvitsisi taas vuokrata. Lommoista ei väliä koska auton arvokaan ei ole paljoa yli 5 vrk vuokra-auton hinnan
Vastaa Viestiin