asiallinen myyntitapa

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

S on yleensä karvalakkimalli, ellei siihen ole uutena ruksattu varustelistata optioita/ rane laittanu itse.

(korkeapaine)Turbo:ssa tuleekin sitten jo sähköheebeliä, cruisea. ymsyms...

Kyllä niissä selvä ero on!

Taasen ihan samallatavalla AERO:a ja turboa ei voi verrata. Ne on aivan eri malleja.

Onhan sekin Turposaappi(TM) jos laittaa föönin kiinni karvalakkikaasari kyrpäjyrään?? :lol:
saabracing
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja saabracing »

pakko hämmentää soppaa.

hyvinvarusteltu turbo ei eroa aerosta juuri lainkaan.

helmat, puskurinjatkeet ja leveemmät kaarilistat. siinä erot.

olenpa nähnyt 900 turbo 16 joka ei ollut aero, mutta kaikilla samoilla varusteilla kun aero, mukaanlukien helmat ja leveemmät kaarilistat.

vm oli -89 ja miekkosen mukaan auto oli alkuperäinen ja lisävarusteena oli otettu nuo helmat jo uutena...

jutusta on jo jauhettu tuollakin :D

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... light=aero
MacTurbo
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

DIggItaLLr kirjoitti:S on yleensä karvalakkimalli, ellei siihen ole uutena ruksattu varustelistata optioita/ rane laittanu itse.
Sitävastoin SE sisältää kaikki mahdolliset härpäkkeet, mutta ei edelleenkään välttämättä turboa :)
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Sami
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Sami »

saabracing kirjoitti:pakko hämmentää soppaa.

hyvinvarusteltu turbo ei eroa aerosta juuri lainkaan.

helmat, puskurinjatkeet ja leveemmät kaarilistat. siinä erot.

olenpa nähnyt 900 turbo 16 joka ei ollut aero, mutta kaikilla samoilla varusteilla kun aero, mukaanlukien helmat ja leveemmät kaarilistat.
En enään tuohon turbo vai ässä aiheeseen ota kantaa, mutta onpa sitä itsekin tullut nähtyä turbo, jossa samat varusteet jotka aerossakin. Itselläni on S, jossa myös alkuperäisenä samat varusteet kuin aerossa muttei helmoja. Lisänä on ABS joka useasta 80 luvun aerosta puuttuu.

Mun omistamat T8:t ja T16:sta on taas järjestään olleet huonommin varusteltuja kuin tää nykyinen S. Mun T16 vm.92 oli karvalakkien karvalakki. Siinä ei ollut mitään lisävarusteita (ohjaustehostinta ja keskuslukkoa en semmoisiksi laske). Riippuu siis että mitä ostaja on kaupassa autoonsa halunnut (on tullut sanottua tämä moneen kertaan tällä foorumilla:)). Suomessa saabin ostajat on olleet sen verran rahattomia että aikalailla karvalakkeja on olleet sekä ässät että turbot.
Vastaa Viestiin