Siis hetkinen.. Vaihdoit huonommat levyt, kun kuului joku ääni? Ääni olisi lähtenyt vinkuna paloilla (5€ maksoi). Ja tärinähän kuuluu asiaan uritetuilla levyillä, mutta ainakin minulla kuuluu vain voimakkaasti jarruttaessa, eli ei siis koskaan. (Tietämättömille: Urat ja reiät poistavat kaasuja, jotta pala pysyy kunnolla levyssä). Ja täristäähän ABS:itkin koko autoa kun hiekalla/liukkaalla voimakkaasti painaa. Kuluminen taas ei mielestäni ole oleellista, jos tehokkaammista levyistä+paloista=turvallisuudesta haluaa maksaa. Oleellista on se, että tehokas ja iso auto pysähtyy jos yllättävä tarve tulee. JA jos joku kuluu, niin eikö niitä saa lisää kaupasta -> lisää turvallisuutta, rahalla.Mimmi kirjoitti:EBC:t vaihtuivat pois ja tilalle tuli orkkikset, kun EBC:t vinkuivat JA täristivät.saapasi kirjoitti:Ja valitettavasti tästäkin syystä minulla vaihtui orkkikset EBC:n settiin (oli kyllä vähän hilloakin PCS:llä sisällä). Mutta niin sairaasti jo ärsytti orkkisten vinkuna, että terve menoa.
EBC:n levyt muuten ovat aika kuluvaa tavaraa. Minulla kesti noin 40 000km.
Ajat nykyisin varmaankin enemmän työajoasi femmalla, joten uusi kierros kalliita levyjä ja paloja ei ehkä tonnariin ole kannattanut. Mutta eikös se yksi asia ole sinullekin ollut hieman astetta tärkeämpää, turvallisuus? Ei tässä muuta, mutta vähän nyt vaan ihmettelen.