Huijari myy autohifiä!

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
DIggItaLLr
"Hölösuu"

Re: Huijari myy autohifiä!

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

jari kirjoitti:
DIggItaLLr kirjoitti:Niinkuin kaupankäynnissä aina. Kannattaa katsoa keneltä ostaa, ja millä ehdoilla.

Tuttu klubifoorumin kaveri jolla useita viestjä, tunnetaan oikealla nimellä, nähty/juteltu miiteissä. Niin ei mitään esteitä etteikö olisi luottamusta ja ostais "rahat eka"-menettelyllä.

Sitten joku "jari", tai""homejuusto"" tms.. henkilö josta ei mitään tietoa, ja haluaa rahat ennakkoon. Vaikuttaa mutenkin hämätältä. Mikä on jossei voi laittaa pakettia silloin pyydettäessa postiennakolla.

Muutaman kerran tehnyt kauppaa tämmöisen ei tutun kautta ja jos ollut ylo 100€ kyse niin vaatinut aina postiennakolla. Jotkut valittanut että jos sitä pakettia ei hae joutuvat he maksamaan, blablavbla... Tällöin maksanut 10€ "ennakkoa" jolla sa pektin postiin.
Mitäs pahaa minä olen nyt taas tehnyt?

:oops: Empäs taaskaan ajatellu sen pitemmin kun kirjotin.

Jarilla meinaan sitä kaveria josta varotetaan tässä threadissa ja joka löytyy linkin takaa tuolta toiselta foorumilta.

Saabisti-Jari; suurimmat, syvimmät ja vilpittömimmät pahoitteluni maineesi tahraamisesta :wink:

Edellinen viesitini saanut edittiä niskaan.
900 I 16 Kat
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Reetu kirjoitti:Sama täällä enää ei lähde paketti matkaan, ennekuin rahat tilillä... ja kaksi kertaa olen joutunut maksamaan palautus postikulut, kun ei ole lunastanut pakettia ja valitettavasti ovat foorumin käyttäjiä.
Et uskonut ekalla kertaa....

PS..Lähettämäsi sedanin takakannen lukko pelaa edelleen....Vaikkei autossa ole edes moottoria paikalla.... :mrgreen: :mrgreen:
ecopower
"Hirsch"

Viesti Kirjoittaja ecopower »

Vesa Pohjalainen kirjoitti:
Eski kirjoitti:Saab-klubin foorumin "kauppiaille" olen monesti maksanut etukäteen ja kertaakaan ei ole tavara jäänyt saamatta. Saabistit ovat asiallista porukkaa :D

Eski

Sama täällä.
Ainut saabisti, joka on pettänyt, oli rikas amerikkalainen asianajaja.
No tulipa autetuksi onnetonta köyhäilijää, jolla on kuulemma tallillinen Corvetteja yms. kalustoa. No kaipa ne rahat siihen sitten ovat menneetkin.
Enpä yllättynyt, kun kuulin ammatin. :wink:
Yleensä Saabistien kanssa kauppa/maksut pelaa kuten saabistille kuuluukin! :wink:
Muutama poikkeus on muutama lähikuntien saabistit, joilla maksut venyy kuukausia.... toivottavati ei vuosia!!!Nimimerkkijä ei julkaiasta! :lol:
Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Vastaa Viestiin