Ysisatasella Espanjaan!!
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Ysisatasellako Espanjaan?
Ei, mitä se sellaisella tekisi? Kaasarissahan ei ole edes kiekkamittaria.tema kirjoitti:Onko kaasarissa kipinänvahvistinta?
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ysisatasellako Espanjaan?
Luottokortti mukaan, ja käyttöraja tarpeeksi korkealle, tai vaihtoehtoisesti käteistä taskuihin 

Ostan: 2-tahti Saab
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
#1872 Why drive a car when you can pilot a Saab?
900 Aero 1989, Mercedes E250 CDI 4matic 2011,Volvo V70 2001
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Ysisatasellako Espanjaan?
Olin juuri yhteydessä suomen autoliittoon ja sanoivat siellä että autoni on liian vanha päästääkseen tieturvan piiriin...Olisi ollut mukava se sellainen turva tuolla euroopan teillä.
onko hajua miten esim saksassa toimii tuo paikallinen autoliitto?? onko mnimeltään adac tms.
onko hajua miten esim saksassa toimii tuo paikallinen autoliitto?? onko mnimeltään adac tms.
Sobrealimentación es la ostia.
Re: Ysisatasellako Espanjaan?
olipas hieno tähtien sota- aiheinen vastaus99 GL kirjoitti:Kyllä uskoisin sen kestävän tuon matkan, jos vielä pikkuteillä rauhallisella nopeudella meinaat ajaa


9-3 Cabriolet 2009
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
9-5 Aero 2011
9-4X 2011
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Ysisatasella Espanjaan!!
täällä ollaan, lisää myöhemmin.
3000km ilman yskäystäkään, haha!!
3000km ilman yskäystäkään, haha!!
Sobrealimentación es la ostia.
-
- "Aero"
- Viestit: 334
- Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 16:01
- Paikkakunta: Turku 10
Re: Ysisatasella Espanjaan!!
Nyt on vaihdettu uudella hovi-korjaajalla tuulettimen lämpövastus? ja termari, molemmat 82c, eli sopivat hyvin tänne Barcelonan kuumuuteen, kone kävi kaupungissa ennen vaihtoa melko kuumana, mutta ei kuitenkaan liian kuumana, mutta sen verran että teki mieli vaihdattaa nuo osta jotta kävis hieman viileämpänä, ja totta tosiaan osien vaihto tosiaan teki huomattavan eron käyntilämpötilaan.
Komiaa on saabin puskureilla toisia autoja töniä parkkiruuduilla, täällä kun ei tilaa ole niin välillä joutuu aika lailla puskemaan toista autoa että mahtuu ulos/sisään ruutuun/ruudusta.
Ainoa joka vähän hirvittää on minun vetokoukku, sen kanssa tulee ilkeää jälkeä autoon johon ruudussa osun.
Onko tuon koukun pois-ottaminen jotenkin ihmeellinen homma, pitääkö siinä ottaa huomioon jotain kun sitä irrottaa, en ole pahemmin sen kiinnitystä katsonut mutta kai sen siellä pitää kovin kiinni olla, eli tarviiko sinne laittaa jotain takaisin jos koukun poistaa?
Komiaa on saabin puskureilla toisia autoja töniä parkkiruuduilla, täällä kun ei tilaa ole niin välillä joutuu aika lailla puskemaan toista autoa että mahtuu ulos/sisään ruutuun/ruudusta.
Ainoa joka vähän hirvittää on minun vetokoukku, sen kanssa tulee ilkeää jälkeä autoon johon ruudussa osun.
Onko tuon koukun pois-ottaminen jotenkin ihmeellinen homma, pitääkö siinä ottaa huomioon jotain kun sitä irrottaa, en ole pahemmin sen kiinnitystä katsonut mutta kai sen siellä pitää kovin kiinni olla, eli tarviiko sinne laittaa jotain takaisin jos koukun poistaa?
Sobrealimentación es la ostia.