Myyjä saa autosta enemmän rahaa, kun myy sen luotolla. Kannattaa pitää noita halpoja käytettyjä ja samalla säästää uutta autoa varten, jos sellaisen haluaa. Velaksi ei kannata ostaa, koska autoon sijoitettu pääoma tuottaa pelkkää tappiota. Hyvän käytetyn ja uuden auton välillä ei ole käyttöarvossa mitään eroa. Tarjosivat Puntoa minullekin noin vuosi sitten. Olisiko ollut suunnilleen 12000 euroa väliraha. Milloinkohan keksivät alkaa soitella perään?Juha96 kirjoitti:Totta. Maailma näyttää kuitenkin olevan kääntymässä sikäli vinksalleen, että myyjäliikkeen kannalta maksukykyinen asiakas, joka pystyy rahoittamaan hankintansa omilla säästöillään, ei enää olekaan kiinnostavin asiakas.Kaks-Seiska kirjoitti:Vanhan auton omistajalla ei välttämättä ole varaa ostaa suoraan uutta
Kiinnostavin asiakas on tyhjätasku, jolla on luottotiedot kunnossa.
BMW kosiskelee Saabisteja
Re: BMW kosiskelee Saabisteja
Saab 9000 CS2.3 -92 automaatti
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000414.jpg
http://i192.photobucket.com/albums/z159 ... 000411.jpg
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viesti:
Ei BMW mutta samasta lafkasta tulee.....ja etuvetoinen.Olen aina sanonut, että rupean kiinnostumaan BMW:stä heti, kun sen saa etuvetoisena - eikä mielipide ole vielä muuksi muuttunut. Tottakai lähettävät postia, Audin myyntimiehet tuntuvat olevan aktiivisia täälläpäin.

900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
- JiiVee
- "Hölösuu"
Minä taas voisin elää takavedon kanssa, mutta mystiset sähköviat bemareissa kiusasivat. Yhdestä "katkesi" lohko, yhdestä hajosi vaihdelaatikko, yhdestä laatikko ja perä. K.o. merkkiä on ollut perheessä 4 kpl, kaksi uudempaa ja kaksi vanhempaa. Siitä vankka epäluottamus kyseiseen merkkiin.KN/Lieto kirjoitti:Olen aina sanonut, että rupean kiinnostumaan BMW:stä heti, kun sen saa etuvetoisena - eikä mielipide ole vielä muuksi muuttunut. Tottakai lähettävät postia, Audin myyntimiehet tuntuvat olevan aktiivisia täälläpäin.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB
Kaikenmoista sitä ihimisille kaupataan... Mulle tulee vuoronperään teltta-autosta ducato-tarjouksia ja Vehosta raskaan kaluston esitteitä...
AKEstahan ne hallintatiedot saadaan (maksua vastaan) ja ilmeisesti joku mainostoimisto generoi lähetyslistat mitä kullekin kaupataan... aina ei onnistu valinta ihan nappiin...

AKEstahan ne hallintatiedot saadaan (maksua vastaan) ja ilmeisesti joku mainostoimisto generoi lähetyslistat mitä kullekin kaupataan... aina ei onnistu valinta ihan nappiin...
-------------------------8<----------->8--------
Hä, olen kyllä nyt kateellinen. Minä sain Fiatilta Punto-mainoksia kunnes menin lapun kanssa liikkeeseen (myyjä luuli kai aloituksestani, että minua kiinnostaisi ostaa) ja pyysin sen kyseisen viisi-reikäisen pastasiivilämainoksen olevan viimeinen. Myöhemmin tein Akelle tietojenluovutuskiellon ja eipä ole mainoksia pukannuttnt kirjoitti:Ostaessani saabin alkoi Audi pommittamaan mainoslehtisillä ja asiakaslehdillä ja sitä jatkui pari vuotta....enää ei ole tosin tullut mainoksia tämän vuoden aikana.

p.s. Huomenna tietenkin tulee

-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
lucaf kirjoitti:Sinä sait tuollaista postia BMW:ltä.Turbo Sensonic kirjoitti: Ja sitten loppuen lopuksi: MITÄ HELVETTIÄ NE MULLE TÄLLAISTA SKEIDAA LÄHETTÄVÄT![]()
Minä sain tällaista postia Kuusakoskelta:
http://tinyurl.com/3q5aw4
(minun Saab on hieman vanhempi)
minä sain aivan saman!
ajattelin jo että varmaan emäntä ilmoittanut johonkin mukamas romun keräys kamppanjaan

-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Kyllähän noita mainoksia lueskelee paskalla istuessa siinä vaiheessa kun klubilehti on selattu jo sadatta kertaa läpi.
- JiiVee
- "Hölösuu"
Lähinnä lisävarusteita lakkasi toimimasta ja jotain vaihdelaatikkoon liittyvää, joka ei kuitenkaan ollut totaalituhon syy. Mittarivalot pimenivät, keskuslukossa oli jotain häikkää. Kaikkea ei enää muista mutta Veholla nuo seisoivat ja ajettiin 99 combi coupella ym. luotettavilla. Mystistä oli lähinnä sähkövikojen ilmaantuminen ilman näkyvää syytä. Onhan niitä sähkövikoja saabeissakin, mutta nuo moottorin ja voimansiirron totaalituhot tulivat bemareissa kalliiksi ja ärsyttivät. Eipä tullut yhteensäkään neljään bemariin miljoonaa kilometriä täyteen. Aikaahan on kulunut paljon ja laatukin on voinut parantua, mutta luottamus meni lopullisesti varsinkin, kun olivat silloinkin melko arvokkaita nuo bemarit.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61, Corolla LB