Tuohon hintahommaan en ota kantaa, mutten itse oikein ymmärrä että mitä niin jumalattoman paljon parempaa, ja hienompaa siinä 16V-koneessa muka on.
Ihan yhtä taloudellinen on säädöissään oleva K-jettikin, ja T8:sista kun saa helposti ulos sen 200hv, niin luulisi sen aika hyvin riittävän (kevyehköön etuvetoiseen autoon).
Siinä vaiheessahan ei ole vielä tarpeen vaihtaa vahvempaa kytkintä, jotain aataminaikaista, ja vahvempaa 4V-lootaa, tasauspyörästön lukkoa, isompaa ahdinta, jne. (eikä T8:in kanssa tartte aina kuunnella sitä 16-venasen rasittavaa venanpaininmetakkaa kylmänä, ja välillä lämpöisenäkin, ja jakoketju kestää pidempään, ei ole mitään hölmöjä venanvarsien kovettuvia kumeja, jne).
(Ja jos auton moottori rikkoo normiajossa vaihteiston, niin silloin kokoonpano on täysin epäonnistunut, ts. koneeseen on laitettu ihan liikaa tehoa, ja sitä täytyy pudottaa siihen asti, kunnes loota alkaa kestämään
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
)
Omaan 99:iini kaavailin kanssa 16V-konetta, mutta 8-tappinen istuu sinne jo tyylinsäkin puolesta paremmin, eikä tarvitse tehdä about miljoonaa v-mäistä sähkökytkentää (inhoan sähkötöitä yli kaiken
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
), K-jetti kun toimii hyvin, jos vain jaksaa vetää painonapin kylmäkäynnistyssuuttimelle, ja muistaa painaa sitä kylmänä muutaman kerran. Mitä enemmän sähköjä, sitä enemmän sähkövikoja. K-jetti on idioottivarma keksintö
Mutta joopajoo, jokin ehjäkorinen T8-satku ei ainakaan omasta mielestäni ole yhtään sen vähemmän kiinnostava hankinta, kuin 16V-turbosellainen.