On ihan kiva välillä käydä ajamassa corsalla tai i8:lla, sen jälkeen on niin mukava hypätä omaan todella tehokkaaseen ja urheilulliseen i16 satkuun kun on lesjöt ja kybitkin alla

Saab kyllä pystyy kyllä esittämään hienoja ominaisuuksia vielä 200tkm jälkeen, niinkuin tuulalasin turbon toimittajat sanoivat, että 200tkm ajetulla Saabilla on vielä puolet edessämake206 kirjoitti:Saman ikäluokan autolla kun ajelee niin kyllä alkaa mielipiteet omasta kultautumaan. Ajelkaas vuorotellen 90 luvun 160t mk autoja, ja väitän että Saab 900 on isoimman/laadukkaimman tuntoinen. Siinä on 626, primera, 740, passat, camry, accord, vectra yms. helisemässä. Toiset on suunniteltu ajan vaatimuksia/trendejä mukaillen, toiset on valmistettu kerralla kuntoon jo kymmenisen vuotta sitten...
Kenties olen hiukka subjektiivinen.. Pah ja pöh..
Jos jokin edellisistä Pohjoismaiden ulkopuolisista valmistetuista pystyy esittämään samanlaisia ominaisuuksia ja toiminta varmuutta 10:n vuoden ja +400 tkm jälkeen niin olkoon ylpeä.
Minä olen omastani.
Manuaali-ilmastointi, niskat kipeenä, penkit ihan onnettomat, valot laitetaan päälle semmosesta vedettävästä nupista niinkus joissain wanhoissa autoissa. Motarilla isommissa mäissä ei jaksanu automaatti pitää 80 mailin vauhtia nelosella vaan tiputti kolmoselle. No noi on näitä jenkkien yleisempiä vuokra-autoja. Itärannikolla vilisee saabeja, vaikka kuinka monta 9k aeroo on bongattu, samoin 9-3 cabbeja pyörii, hienoja ovat. OG satkuja on kans paljon ja melki kaikissa nahat, semmosen 3-ovisen T16 kun sais taiteltua takataskuun tuliaisiks..Rommitommi kirjoitti:Joo tota en kyllä yhtään ihmettele. Tuntuu kauheen vetelältä koko auto ja vie bensaa ku iso sika, mutta onhan siinä varusteitaJouniCSE kirjoitti:1000 mailia Chervolet Impalalla ja kyllä tuli tonttua ikävä. Letukka oli laiska vetelä ja kaiken lisäks juoppo.
Joo oli kyl ihan onneton se auto, mutta paljon aikasemmin dissattu Cryshler pystyi kyllä tarjoamaan sellasita mukavuutta, että pienemmät oksat poisJouniCSE kirjoitti:Manuaali-ilmastointi, niskat kipeenä, penkit ihan onnettomat, valot laitetaan päälle semmosesta vedettävästä nupista niinkus joissain wanhoissa autoissa. Motarilla isommissa mäissä ei jaksanu automaatti pitää 80 mailin vauhtia nelosella vaan tiputti kolmoselle. No noi on näitä jenkkien yleisempiä vuokra-autoja. Itärannikolla vilisee saabeja, vaikka kuinka monta 9k aeroo on bongattu, samoin 9-3 cabbeja pyörii, hienoja ovat. OG satkuja on kans paljon ja melki kaikissa nahat, semmosen 3-ovisen T16 kun sais taiteltua takataskuun tuliaisiks..Rommitommi kirjoitti:Joo tota en kyllä yhtään ihmettele. Tuntuu kauheen vetelältä koko auto ja vie bensaa ku iso sika, mutta onhan siinä varusteitaJouniCSE kirjoitti:1000 mailia Chervolet Impalalla ja kyllä tuli tonttua ikävä. Letukka oli laiska vetelä ja kaiken lisäks juoppo.
Rommitommi kirjoitti:Joo oli kyl ihan onneton se auto, mutta paljon aikasemmin dissattu Cryshler pystyi kyllä tarjoamaan sellasita mukavuutta, että pienemmät oksat poisJouniCSE kirjoitti:Manuaali-ilmastointi, niskat kipeenä, penkit ihan onnettomat, valot laitetaan päälle semmosesta vedettävästä nupista niinkus joissain wanhoissa autoissa. Motarilla isommissa mäissä ei jaksanu automaatti pitää 80 mailin vauhtia nelosella vaan tiputti kolmoselle. No noi on näitä jenkkien yleisempiä vuokra-autoja. Itärannikolla vilisee saabeja, vaikka kuinka monta 9k aeroo on bongattu, samoin 9-3 cabbeja pyörii, hienoja ovat. OG satkuja on kans paljon ja melki kaikissa nahat, semmosen 3-ovisen T16 kun sais taiteltua takataskuun tuliaisiks..Rommitommi kirjoitti: Joo tota en kyllä yhtään ihmettele. Tuntuu kauheen vetelältä koko auto ja vie bensaa ku iso sika, mutta onhan siinä varusteita![]()
Eihän ne penkit kyllä Saabille tai Volvolle vetäny vertoja![]()
Muuten kyllä landejenkit dallasista hattuilivat suomalaisille V70 T5:n omistajille, että ostaisivat aero Saabin, että pääsisivät eteenpäin![]()
Jäi muuten niin positiivinen kuva jenkeistä, vaikka BUSH koko ajan vähän sumentaakin sitä