Speedparty 04

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ainiin lisättäköön, että viime vuonna sama kuski ajoi Alfa 156 GTA:ta (tosin kyseessä eri auto, kun vanha lunastettiin ;)) ja taisi sekin jäädä yli 10km/h viimevuotisesta. Sitten RS6 ei saavuttanut edes 250, kun viime vuonna veti rajoittajalla 258...

Eli eikö säät suosinut, vai huonoja yksilöitä tänä vuonna. Kivaa tämä jossittelu :)
STCF #3
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Täysin off-topic: RS6:n rajoittaja pitäisi kyllä olla 280:ssa...
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Saabikas kirjoitti:Täysin off-topic: RS6:n rajoittaja pitäisi kyllä olla 280:ssa...
Rajoittaja on RS6:ssa 250 km/h. RS6+:ssa se on 280 km/h :wink:
BMW 320dA Coupe LCI
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Taidatpa olla oikeassa:P Pienenä havaintona muuten: Suomen Audi sivuilla taitaa löytyä päivittämätöntä tietoa RS 6:n osalta. Tehoksi väitetään ( tosin ihan oikein ) 450hv. mutta rajoittaja löytyisi 280km/h:n kohdalta. Taitavat tosin puhua Plussa mallista kokoajan. :P
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Plussa mallissa tehothan on kanssa nostettu. Muistaakseni 480hp...
STCF #3
potkuhousu
"Hölösuu"
Viestit: 3644
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja potkuhousu »

No mun muisti on mitä on :roll:
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Viimeksi muokannut Speedou, Ke Heinä 07, 2004 13:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
STCF #3
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

Speedou kirjoitti:
Sitten selitykset omasta huonosta tuloksesta mennee auton piikkiin, eli ei jaksanut ahtaa :( Uusi IC on siis hankintalistalla. Ensimmäisellä vedolla oli jotain 27 astetta ja tulos oli 217. Toisella vedolla alkoi satamaan ja lämpötila n. 25. Tutkalla ryssittiin jotakin ja tulosta ei saatu.

Kolmannella yrityksellä lämpötila oli enään n. 21, mutta siltikään vitosella auton oma mittari ei noussut kuin juuri punaisen alkuun ja siinäkin heilui melkoisesti. Tulos 218.

Kotimatkalla, kun kierrettiin baanojen kautta ja sattui mukavasti lämpötila 11-12 astetta, niin pitihän sitä vastaavaa vetäisyä kokeilla. 200:ssa vitonen sisään ja samantien ahtomittari pamahti punasen yli ja laski siitä hieman yli punaisen puolenvälin ja vauhtikin nousi aivan eri tahtia...eli onko viritys onnistunut vai ei? Minusta viritys on onnistunut, mutta Steg kolmoseen pitäisi sisältyä IC ;)
OBD loggerilla voit seurata lämpötiloja suuntaa antavasti. Tuu vaikka kokeilemaan joku päivä tai jos tuut torstaina potkijaisiin niin sitten siellä. Yhteistyö Nordic:in boksin kanssa epäselvää, koska ainakin CC:n ei näytä mitään. Voihan sitä tietysti kokeilla.

Ja tässä dataa eräästä NG900:sta (+aeron fööni ja viggenIC+ muuta kivaa)
Kuva
Tosta jos katsoo niin
ulkolämpötila 25.5deg C
max imuilma 71deg C
imuilma min 52
Erotus max-ulkolämpötila 45.5deg C

Eli ei hurraamista...
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Noo, eipäs se munkaan muisti pelannut, eli täällä tulokset:

http://mediarace.fi/speedparty/tulokset ... okset20041
STCF #3
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Siis juma.. tuonnehan melkein ilkeäisi tulla testaamaan 21 vuotta vanhalla "miltei vakiolla" ruoskallaan ja silti löytäisi itsensä TOP30 listalta.. 8O

Ehkäpä jo seuraavassa tapahtumassa.. sikäli mikäli voimansiirto sattuu olemaan juuri silloin kasassa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

STCF #3
9-3Tid
"Hirsch"
Viestit: 800
Liittynyt: Ke Heinä 16, 2003 10:04
Paikkakunta: Leppävirta

Viesti Kirjoittaja 9-3Tid »

kuskilla hyviä kommentteja...***tu tää ei mee mihinkään! ;)

Toisessa vedossa olisi ilmeisesti tulos hieman petraantunut??
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Speedou kirjoitti:mutta Steg kolmoseen pitäisi sisältyä IC ;)
Pitää hommata jossain välissä kun on taas millä ostaa. :cry:
9-3.1972
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

9-3Tid kirjoitti:kuskilla hyviä kommentteja...***tu tää ei mee mihinkään! ;)

Toisessa vedossa olisi ilmeisesti tulos hieman petraantunut??
Toinen veto tuntui parhaalta, mutta jossitteluksihan se menee...olisi se tavoitteena ollut 220 voinut täyttyäkin ;)

Jooh, taisi muutama ärräpää päästä siinä ohessa :oops:
STCF #3
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

se93tbo kirjoitti:Pitää hommata jossain välissä kun on taas millä ostaa. :cry:
Jep, mä taas jo alottelin etsinnät, jos jostain pierasis vähäsen rahaa siihenkin :)
STCF #3
Vastaa Viestiin