Ainiin lisättäköön, että viime vuonna sama kuski ajoi Alfa 156 GTA:ta (tosin kyseessä eri auto, kun vanha lunastettiin ) ja taisi sekin jäädä yli 10km/h viimevuotisesta. Sitten RS6 ei saavuttanut edes 250, kun viime vuonna veti rajoittajalla 258...
Eli eikö säät suosinut, vai huonoja yksilöitä tänä vuonna. Kivaa tämä jossittelu
Taidatpa olla oikeassa:P Pienenä havaintona muuten: Suomen Audi sivuilla taitaa löytyä päivittämätöntä tietoa RS 6:n osalta. Tehoksi väitetään ( tosin ihan oikein ) 450hv. mutta rajoittaja löytyisi 280km/h:n kohdalta. Taitavat tosin puhua Plussa mallista kokoajan.
Speedou kirjoitti:
Sitten selitykset omasta huonosta tuloksesta mennee auton piikkiin, eli ei jaksanut ahtaa Uusi IC on siis hankintalistalla. Ensimmäisellä vedolla oli jotain 27 astetta ja tulos oli 217. Toisella vedolla alkoi satamaan ja lämpötila n. 25. Tutkalla ryssittiin jotakin ja tulosta ei saatu.
Kolmannella yrityksellä lämpötila oli enään n. 21, mutta siltikään vitosella auton oma mittari ei noussut kuin juuri punaisen alkuun ja siinäkin heilui melkoisesti. Tulos 218.
Kotimatkalla, kun kierrettiin baanojen kautta ja sattui mukavasti lämpötila 11-12 astetta, niin pitihän sitä vastaavaa vetäisyä kokeilla. 200:ssa vitonen sisään ja samantien ahtomittari pamahti punasen yli ja laski siitä hieman yli punaisen puolenvälin ja vauhtikin nousi aivan eri tahtia...eli onko viritys onnistunut vai ei? Minusta viritys on onnistunut, mutta Steg kolmoseen pitäisi sisältyä IC
OBD loggerilla voit seurata lämpötiloja suuntaa antavasti. Tuu vaikka kokeilemaan joku päivä tai jos tuut torstaina potkijaisiin niin sitten siellä. Yhteistyö Nordic:in boksin kanssa epäselvää, koska ainakin CC:n ei näytä mitään. Voihan sitä tietysti kokeilla.
Ja tässä dataa eräästä NG900:sta (+aeron fööni ja viggenIC+ muuta kivaa)
Tosta jos katsoo niin
ulkolämpötila 25.5deg C
max imuilma 71deg C
imuilma min 52
Erotus max-ulkolämpötila 45.5deg C