Tehonmittausta ja moottorinsäätöjä

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
V-M
"Hölösuu"
Viestit: 3133
Liittynyt: Ma Marras 03, 2003 09:01
Paikkakunta: Oulu

Re: Tehonmittausta ja moottorinsäätöjä

Viesti Kirjoittaja V-M »

teetee kirjoitti:
juhokare kirjoitti:Oulun Tekulla taisi olla myös aika uudet tai uudistetut dynot. En tiedä minkälaiset, mutta ihan uudet.
Rototestin laite se on. Eli suoraan napoihin kiinnitettävät mittauspäät. Eniten säätöpuolella siellä on tietämystä MoTec-moottorinohjausjärjestelmästä.

Varmaan yleisin säädettävä auto on Mitsubishin evo-mallit.
Ainakin viimeks siellä dynolla käydessä ite säätäjällä oli WRX subaru...

V-M
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Re: Tehonmittausta ja moottorinsäätöjä

Viesti Kirjoittaja f-19 »

V-M kirjoitti:
teetee kirjoitti:
juhokare kirjoitti:Oulun Tekulla taisi olla myös aika uudet tai uudistetut dynot. En tiedä minkälaiset, mutta ihan uudet.
Rototestin laite se on. Eli suoraan napoihin kiinnitettävät mittauspäät. Eniten säätöpuolella siellä on tietämystä MoTec-moottorinohjausjärjestelmästä.

Varmaan yleisin säädettävä auto on Mitsubishin evo-mallit.
Ainakin viimeks siellä dynolla käydessä ite säätäjällä oli WRX subaru...

V-M
Entäs sitte?
Vastaa Viestiin