cabikuume
Re: cabikuume
Etkö sä nyt hölmö tajua että tolla sun mainostamisella on juuri päinvastainen vaikutus(jos nyt mikään) kuin mitä ajat takaa?Suppari kirjoitti:ihme herneitä?

Kipeästi haet kyllä hyväksyntää, olisko ideaa koittaa muualta kuitenkin?

Kun tekee tiukkaa jo 5000. Mielestäni parhaan näköinen avo on viistokeula og900, pesee baijerilaisen matka wessan mennen tullen. Jos og:ta ei saisi, niin orkkis avo kupla tai 80-luvun alfa spyder. Jatkan haaveilua avo og:sta. Ulkovärinä joku tumma metalli sininen, mahdollisen vaalea nahka verhoilu. Ai ai.
Jäsen #4473, Tech 2
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Saab 9-5 wagon 2.0t -07
Fiat 126 0.5 4v 2d -73, Ducati ST 2 -99.
Ei kaikkea kannata niin haudanvakavasti ottaa, sehän on selvä että jokainen tekee valintansa itse, eikä kenenkään niitä tosissaan kannata rueta kritisoimaan. Mielipiteensä voi kuitenkin kertoa, eikä sillä tarvitse mun mielestä mitään tarkoitusta olla.
Saab cäbin pitäs olla melkeinpä og, että mussa herättäis mitään mielenkiintoa.
Saab cäbin pitäs olla melkeinpä og, että mussa herättäis mitään mielenkiintoa.
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Eniten tässä mietityttää, mitä suppari edes tekee tällä foorumilla? http://www.btcf.fi/forum/ sopii paremmin sulle.
Jottei nyt ihan offtopiccina mene, niin itse unelmoin mustasta tai valkeasta og cabbesta. Tiedä sit saako sellaista ikinä...
Jottei nyt ihan offtopiccina mene, niin itse unelmoin mustasta tai valkeasta og cabbesta. Tiedä sit saako sellaista ikinä...
Sulla vaan tuntuu tossa se yksi tarkoitus olevan taustalla.Suppari kirjoitti:Mielipiteensä voi kuitenkin kertoa, eikä sillä tarvitse mun mielestä mitään tarkoitusta olla.
P**lun saanti, kun ei muuten irtoa? :)J.N kirjoitti:Sulla vaan tuntuu tossa se yksi tarkoitus olevan taustalla.Suppari kirjoitti:Mielipiteensä voi kuitenkin kertoa, eikä sillä tarvitse mun mielestä mitään tarkoitusta olla.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Ja taas päädyttiin asialinjalle.Tobbana kirjoitti:P**lun saanti, kun ei muuten irtoa?J.N kirjoitti:Sulla vaan tuntuu tossa se yksi tarkoitus olevan taustalla.Suppari kirjoitti:Mielipiteensä voi kuitenkin kertoa, eikä sillä tarvitse mun mielestä mitään tarkoitusta olla.
-Sami

Mun kuume lähti syystalvesta ja tänään sitten eka kruisailu katto alhaalla. Nahkatakki ylle ja karvalakki päähän. Pakkohan se oli, kun aurinko paistoi 

-
- "Saabisti"
- Viesti:
Motskarit ilmestyivät myös katukuvaan täällä Keski-Suomessa....yhdenlainen cabbehan sekin on...tavallaan.... 

# 419 Vesa Pohjalainen
Cabbekuume ei helpota kuin yhdellä tavalla
Pois se ei lähde mitenkään, niinkuin ei Saabismikaan.

Pois se ei lähde mitenkään, niinkuin ei Saabismikaan.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Torstaina tuli hoidettua cabekuumetta kuntoon, käytin tuon uuden kapistuksen pyörien suuntauksessa ja takaisin tallille ajoin kuten cabella kuuluu, katto alhaalla.
Samalla muistin miksi loppukesästä yleensä katto pysyy kiinni jollei aurinko paista ja ilman lämpötila ylitä 20astetta

Samalla muistin miksi loppukesästä yleensä katto pysyy kiinni jollei aurinko paista ja ilman lämpötila ylitä 20astetta

Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Alkaa Nappe sun exäkin jo olla kuosissaan. Uuden tuulilasikaaren kanssa, tietysti.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Hieno homma! Toivottavasti nähdään vielä tänä kesänä liikenteessäG-mies kirjoitti:Alkaa Nappe sun exäkin jo olla kuosissaan. Uuden tuulilasikaaren kanssa, tietysti.
Matti

Nykyinen cabbe sai tänä aamuna vihdoinkin kilvet

Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Siitä jollekin:
http://www.nettiauto.com/3162243
En tiedä kunnosta mitään, mutta ainakin on halpa.
edit: Puhelinnumero on kyllä outo.
http://www.nettiauto.com/3162243
En tiedä kunnosta mitään, mutta ainakin on halpa.
edit: Puhelinnumero on kyllä outo.
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87