Kiihtyvyys 80-120km/h ?
Löytyihän ne viime kesän testit. Eli noin liikkuu vakio, ei IC t8. --> http://www.eikiinnosta.net/leikkeet/ 0-100 aikaa tuskin olisi saanut enää paremmaksi, mutta 80-120 olisi tietysti voinut vetää kolmosella läpi, eikä vaihtaa juuri ennen kuin neula on 120 kohdalla.
Lähiaikoina pitää kyllä modata tuo yksi ylimääräinen apc purkki ja käydä kokeilemassa miten volvon ic ja modi apc vaikuttaa kulkemiseen
Lähiaikoina pitää kyllä modata tuo yksi ylimääräinen apc purkki ja käydä kokeilemassa miten volvon ic ja modi apc vaikuttaa kulkemiseen
-Kimmo- "Motivoitunut saabisti"
mulle voit työntää, oruosaar@POISTAcc.hut.fi9-3Tid kirjoitti:nyt ois videota vakio Tidistä 2001 uudella Mafilla ja suodattimella voisko joko laittaa sen esille?...taitaa mennä nelosella jo alle 7sek 80 - 120km/h. Perseestähän se on, mutta diiseliksi ihan ok
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
frost kirjoitti:mutta 80-120 olisi tietysti voinut vetää kolmosella läpi, eikä vaihtaa juuri ennen kuin neula on 120 kohdalla.
Mulla menee ainakin kolmosella vähä reily 150 jos oikeen vedättää rajottajalle.
Ja kolmosella 80km/h niin kierrokset 3500rpm. Ja nyt menee alle 4sekuntia ja vielä kun saan kytkimen vaihettua niin voi olla pian lähempänä kolmosta kun nelosta.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
145hv:n 8venttiilisessä on lyhemmät välitykset kuin 175hv:n 16venttiilisessä.900aero-84 kirjoitti:frost kirjoitti:mutta 80-120 olisi tietysti voinut vetää kolmosella läpi, eikä vaihtaa juuri ennen kuin neula on 120 kohdalla.
Mulla menee ainakin kolmosella vähä reily 150 jos oikeen vedättää rajottajalle.
STCF #9
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
9-5-98 stage-?, 9k 2,3T -98 stage-7, 9-3SS TX -08
Klubi #1812
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
Mutta mulla on vielä pidemmät kun vakio 175hv T16venttiilisessä, ja pidemmät on tulossa.2,3T sport kirjoitti:145hv:n 8venttiilisessä on lyhemmät välitykset kuin 175hv:n 16venttiilisessä.900aero-84 kirjoitti:frost kirjoitti:mutta 80-120 olisi tietysti voinut vetää kolmosella läpi, eikä vaihtaa juuri ennen kuin neula on 120 kohdalla.
Mulla menee ainakin kolmosella vähä reily 150 jos oikeen vedättää rajottajalle.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
Dodiin tässä pätkä, hieman sorkittuna9-3Tid kirjoitti:nyt ois videota vakio Tidistä 2001 uudella Mafilla ja suodattimella voisko joko laittaa sen esille?...taitaa mennä nelosella jo alle 7sek 80 - 120km/h. Perseestähän se on, mutta diiseliksi ihan ok
koko 2.5Mb
http://viggen93.mine.nu/viggen/TID.wmv
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Voi tsiisus että tuo T8:kin lähtee sutjakkaasti etenemmään!frost kirjoitti:Löytyihän ne viime kesän testit. Eli noin liikkuu vakio, ei IC t8. --> http://www.eikiinnosta.net/leikkeet/ 0-100 aikaa tuskin olisi saanut enää paremmaksi, mutta 80-120 olisi tietysti voinut vetää kolmosella läpi, eikä vaihtaa juuri ennen kuin neula on 120 kohdalla.
Lähiaikoina pitää kyllä modata tuo yksi ylimääräinen apc purkki ja käydä kokeilemassa miten volvon ic ja modi apc vaikuttaa kulkemiseen
Ensimmäinen Saab: 900i 2.0L -89
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
Toinen Saab: 9-3 1.8t(=2.0t?) 2004vm.
http://viggen93.mine.nu/viggen/2,3Tsport.avi
2.3 T sportin kiskaisu. Mies pahoittelee huonoa kuvaa...
2.3 T sportin kiskaisu. Mies pahoittelee huonoa kuvaa...
#1730
500whp.net member
500whp.net member
-
- "Viggen"
- Viestit: 653
- Liittynyt: Ke Elo 27, 2003 21:59
- Paikkakunta: E-suomi
- Viesti:
Pitihän se minunkin käydä kokeilemassa. No, muistin tietenkin väärin tuon mittausalueen eli kokeilin kolmosella 60km/h-120km/h ja ajoiksi tuli: 5.95 ja 5.98 sekuntia. Noh, turhaan tosissaan sit kai mittailin noi koska täällähän näemmä kysyttiin 80km/h-120km/h aikoja Pitää mittailla joskus toiste tolla oikealla nopeusalueella kun muistaa.
Autona miedosti piristetty og900S -90.
EDIT: No niin, aamulla piti kokeilla kolmosella 80-120km/h ja pikkaisen kyllä petyin mutta tässä tulokset:
1.veto 3.86
2.veto 3.95
Tällä hetkellä kiinni siis Lucas lastu, 3" putki ja AMW ic. Paineet 1.0. Yritän tällä viikolla saada vesiruiskuun uuden suuttimen ja MSD sytytyksensäätöyksikköön sellaisen "bleed" systeemin eli suomeksi sanottuna jos aikaa on niin loppuviikosta tulee päivitettyä tietoa 1.2 barin paineilla, vesiruiskulla ja paremmin säädetyllä sytkällä. Voi tosin olla että seokset menee sitten jo laihalle mutta se nähdään sitten...
Noh, ensi kesänä sitten ajat tulee olemaan paljon lähempänä kolmea sekuntia, toivottavasti. Talviauto on jo ostettu ja ässä menee talliin talveksi pientä "säätämistä" varten
-John
Autona miedosti piristetty og900S -90.
EDIT: No niin, aamulla piti kokeilla kolmosella 80-120km/h ja pikkaisen kyllä petyin mutta tässä tulokset:
1.veto 3.86
2.veto 3.95
Tällä hetkellä kiinni siis Lucas lastu, 3" putki ja AMW ic. Paineet 1.0. Yritän tällä viikolla saada vesiruiskuun uuden suuttimen ja MSD sytytyksensäätöyksikköön sellaisen "bleed" systeemin eli suomeksi sanottuna jos aikaa on niin loppuviikosta tulee päivitettyä tietoa 1.2 barin paineilla, vesiruiskulla ja paremmin säädetyllä sytkällä. Voi tosin olla että seokset menee sitten jo laihalle mutta se nähdään sitten...
Noh, ensi kesänä sitten ajat tulee olemaan paljon lähempänä kolmea sekuntia, toivottavasti. Talviauto on jo ostettu ja ässä menee talliin talveksi pientä "säätämistä" varten
-John
Ahdisti niin paljon nuo lukemat että jotain piti tehdä Noh, vietin koko päivän tallissa auton kanssa taistellen ja sen saldona seuraavanlaiset lukemat:johniemi kirjoitti: aamulla piti kokeilla kolmosella 80-120km/h ja pikkaisen kyllä petyin mutta tässä tulokset:
1.veto 3.86
2.veto 3.95
1.veto 3.4
2.veto 3.3
3.veto 3.2
4.veto 3.4
5.veto 3.2
Oli pakko mitata ihan viidesti koska en ollut uskoa silmiäni. Toivottavasti kolmen sekunnin raja menee rikki ensi keväänä. Ja huomenaamuna penkittämään kone klo9, toivottavasti tuulettimet toimii ja APC ei laske paineita nakutuksen takia.
-John
Ruotsalais-japanilaista turbopoweria