Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi sekä tonnin Volvo
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
No niin. Ensi lauantaille on sovittu nouto avosta, autoon on hankittu vakuutus ja siirretty omiin nimiin. Pientä ylläriä tuli jo vastaan, mutta ei siitä sen enempää. Varmasti asia selviää fiksulla tavalla.
Olin viikonloppuna myös touhukkaana Rellun suhteen. Pyysin vaihtotarjouksia mm. W164 bensaan, Citroenin C-Crosseriin, Mitsun Outlanderiin (näitä 2007-2012 korimalleja) ja mitäs vielä. Tänään kävin yhtä C-Crosseria katsomassakin, oli näppärän matkan päässä. Ihan ei tullut vielä sitä fiilistä tuosta. Pitää käydä ajamassa se tai sisarmalleistaan jompi kumpi, niin saa perusteluja ostamatta jättämiselle tai ostamiselle.
Täytyy sanoa, että ison liikkeen vaihtotarjous oli aika pöyristyttävä. Jos Rellusta sen saan, niin laskelmat tulevat olemaan kyllä uskomattoman kauniit.
Olin viikonloppuna myös touhukkaana Rellun suhteen. Pyysin vaihtotarjouksia mm. W164 bensaan, Citroenin C-Crosseriin, Mitsun Outlanderiin (näitä 2007-2012 korimalleja) ja mitäs vielä. Tänään kävin yhtä C-Crosseria katsomassakin, oli näppärän matkan päässä. Ihan ei tullut vielä sitä fiilistä tuosta. Pitää käydä ajamassa se tai sisarmalleistaan jompi kumpi, niin saa perusteluja ostamatta jättämiselle tai ostamiselle.
Täytyy sanoa, että ison liikkeen vaihtotarjous oli aika pöyristyttävä. Jos Rellusta sen saan, niin laskelmat tulevat olemaan kyllä uskomattoman kauniit.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Ensimmäinen hankintakin on nyt avoon tehty!
Jostain käsittämättömästä syystä autosta puuttuu vakkari. Noh. Foorumin myyntipalstalta löytyi uusi viiksi, jossa namiskuukkelit.
Jos en ole täysin väärin ymmärtänyt, niin viiksen vaihto pikkujuttu ja koodaus Techillä, niin vakkari alkaa pelittämään?
Edellisen Saban softasi Nappe. Täytyy varmaanhäneltä kysyä, jos hoitaisi tehot, väännöt ja vakioylinopeudensäätimen kovaan talvitarjoushintaan kuntoon lähitulevaisuudessa.
Jostain käsittämättömästä syystä autosta puuttuu vakkari. Noh. Foorumin myyntipalstalta löytyi uusi viiksi, jossa namiskuukkelit.
Jos en ole täysin väärin ymmärtänyt, niin viiksen vaihto pikkujuttu ja koodaus Techillä, niin vakkari alkaa pelittämään?
Edellisen Saban softasi Nappe. Täytyy varmaanhäneltä kysyä, jos hoitaisi tehot, väännöt ja vakioylinopeudensäätimen kovaan talvitarjoushintaan kuntoon lähitulevaisuudessa.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Matka kohti joululahjaa on alkanut tänään klo 0810.
Yritin tässä setviä, miten saisin mobiililla google-kuvia lisättyä tänne, mutta ei tunnu pelittävän. Noh. Aikaa on tutkia asiaa
Reitti on Järvenpää-Tikkurila-Ylivieska-Haapajärvi. Ensimmäinen ja lyhin etappi suoritettu. Juuri tuli laituriin 37min myöhässä seuraava kulkuneuvo, IC 23.
Yritin tässä setviä, miten saisin mobiililla google-kuvia lisättyä tänne, mutta ei tunnu pelittävän. Noh. Aikaa on tutkia asiaa
Reitti on Järvenpää-Tikkurila-Ylivieska-Haapajärvi. Ensimmäinen ja lyhin etappi suoritettu. Juuri tuli laituriin 37min myöhässä seuraava kulkuneuvo, IC 23.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Sun pitää päästä puhelimen selaimella Google Kuviin ja hakea sieltä se kuvan osoite. Androidilla oletusselain on tietty Chrome, joka taas ei suostu menemään Google Kuviin vaan avaa väkisin Google Kuvat -sovelluksen. Käyttämällä puhelimessa jotain muuta selainta olen joskus onnistunut hakemaan toimivan linkin kuvaan. Kuvan pitää luonnollisesti olla asetettu jaetuksi eli julkiseksi.
Antoisaa matkapäivää!
Antoisaa matkapäivää!
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Näkyykö?
Eri selaintakin kokeilin, mutta sain pakotettua chromen avaamaan kuvan selaimessa kopioimalla linkin "yksityiseen" selainikkunaan.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Näkyy.
900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
VMP. Tein ihan samalla ja parilla muullakin tavalla, mutta eipä vaan onnistu enää.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Ei haittaa.
9-5 Aero - 00
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Mä käytän Imgur palvelua.
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Mobiilillakin varmaan pitää olla hidasliikkeinen että Googlen kuvalinkki pysyy hengissä. Ja jos istuu junassa niin yhteydet on sen verta hitaita että pitää olla ekstrahidas.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Ja NG93 avoa odotellessa
Täällä alkaa jo huolestuttaa reissun kulku, joko avo on ajossa?
Nothing on earth comes close
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Ex: 9-5 kombi 2,3t RE85 A 2004
Nyk: Citroen C5 Aircross Hÿbrid | ex:VW Touran 1.4TSI DSG MY16
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Hetki sitten tulin kotiin.
Huomenna varmaan enemmän rapsaa, mutta jestas se on hieno peli ja hyvä ajaa
Huomenna varmaan enemmän rapsaa, mutta jestas se on hieno peli ja hyvä ajaa
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Onko kuvia muustakin kuin asemalaiturista?
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Riskienhallintaa Capturilla: 36kk koeajo alkoi - Riskienottoa loppuunajetulla NG93 avolla: loppuelämän koeajo alkoi
Kuten todettua, rautatiejärjestelmä yritti jälleen kerran pettää kaikkensa sen eteen työkseen tekevän. Ylivieskan tunnin vaihtoaika suli varttiin. Ehkä hyvä niin, ei se Ylivieskan aseman seutu vaikuttanut kulttuurihistoriallisesti mielenkiintoiselta paikalta.
Aamupa, toimii
Ylivieskasta vielä pätkä Haapajärvelle, jonka päärautatieasemalla myyjä oli vastassa. Nopea auton katselmointi ja mukavien juttelu myyjän kanssa. Aika paljon hän on autosta pienempiä vikoja korjaillut. Auto- ja ammattimies, kaikesta pystyy päättelemään, että pitää kaluston, jota tuntui riittävän, hyvässä kunnossa. Palaan tarkemmin auton historiaan myöhemmin.
Kotimatkan osalta ei juuri julkaisukelpoisia kuvia tullut räpsittyä. Kuvassa matka on jo vahvasti voiton puolella, muistaakseni jossain Lahden ja Mäntsälän välillä kuvattuna.
Tavoite oli suorittaa homma mahdollisimman nopeasti. Ajomatkaa tuli n. 420km ja yhden virtaustauon pidin Vaajakosken ABC:lla. Hyvin kesti perse. Vakkarin puute toki harmitti, mutta sehän on tulossa varusteeksi lähiaikoina. Keli oli sanalla sanoen todella musta ja lisäksi merkittävän osan matkasta myös sumuinen. Rellulla olisin varmaan nukahtanut, niin tylsä laite se on. Saabin tuoma fiilis piti yllättävän hyvin pirteänä ottaen huomioon, että perjantaina oli kaverin valmistujaiset, joissa nautittu muutama punaviini- ja boolilasi verotti unen laatua.
Kotona olin n. klo 2130. Vaemo oli jo valmistellut illallista, joten tehtäväkseni jäi vain pihvien paisto.
Saab 93 CV 2.0T aut. Aero -05, MB GLA 200 CDI A -15, Volvo V70 Classic 2.5 10V -00, ex 93 SS 1.8t Vector -05