TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Uutta hintaa oli tosiaankin tullut, pitihän se sitten verrata ruotsalaisia tiisseliautomaattifarkkuja:
9-5 wagon 1.9TiD PF Linear A5 47.440 € (110 kW)
V70 2.4D aut 45700 € (120 kW)
V70 D5 aut 48500 € (136 kW)
Yritin katsoa hinnat alkaen mallit, hinnakas on saabin status. Noh, jos haluaa saabastella, niin pitää olla valmis maksamaan siitä.
Anteeksi.
9-5 wagon 1.9TiD PF Linear A5 47.440 € (110 kW)
V70 2.4D aut 45700 € (120 kW)
V70 D5 aut 48500 € (136 kW)
Yritin katsoa hinnat alkaen mallit, hinnakas on saabin status. Noh, jos haluaa saabastella, niin pitää olla valmis maksamaan siitä.
Anteeksi.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Tänään käytiin koeponnistamassa F*rd (vaikka taivaspaikka onkin jo varattu, koska nykyinen kulkine edustaa samaa merkkiä). Uudet hinnat oli tullu edellisenä päivänä ja kiisselien alennukset oli luokkaa 5000e eli ihan tuntuva. Eikös suomi oo ollu erikoisasemassa kovan veron takia ja autotehtaat ovat myyneet tänne autoja halvemmalla kuin muualle? Nyt nimittäin oli jo puhetta, että jossain välissä tehtaat nostaa hintoja, kun kerran joidenkin autojen hinnat nyt laski -> ollaan taas samassa tilanteessa..
KTM SD
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Mutta 9-5 Wagon 1.9TiD PF Linear Nordic A5 44990 €JKen kirjoitti:Uutta hintaa oli tosiaankin tullut, pitihän se sitten verrata ruotsalaisia tiisseliautomaattifarkkuja:
9-5 wagon 1.9TiD PF Linear A5 47.440 € (110 kW)
V70 2.4D aut 45700 € (120 kW)
V70 D5 aut 48500 € (136 kW)
9-5 2,0t Wagon -05
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Oletko aivan varma?Mimmi kirjoitti:Noista mainituista ei ole kuin ensimmäinen ruotsalainen, muuta ovat Belgialaisia.JKen kirjoitti:Uutta hintaa oli tosiaankin tullut, pitihän se sitten verrata ruotsalaisia tiisseliautomaattifarkkuja:
9-5 wagon 1.9TiD PF Linear A5 47.440 € (110 kW)
V70 2.4D aut 45700 € (120 kW)
V70 D5 aut 48500 € (136 kW)
Yritin katsoa hinnat alkaen mallit, hinnakas on saabin status. Noh, jos haluaa saabastella, niin pitää olla valmis maksamaan siitä.
Anteeksi.
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Uusista hinnoista sen verran, että näyttää 93 hinnat laskeneen tyydyttävästi. Ison saabin myynti noilla hinnoilla jäänee muutaman auton tasolle. vertailuna vaikka 10 uudempi volvo. Vain HC saabisti ostaa 95 noilla hinnoilla ja siinä on reilusti talkoohekeä mukana.. Asin hyvänä puolena voidaan pitää sitä, etteipä se oma auto tule kovin usein vastaa liikenteessä, toisin kuin volvot..
Volvo kokonaisuudesaan tulee saamaan paljon uusia asiakkaita noilla hinnoilla.
Volvo kokonaisuudesaan tulee saamaan paljon uusia asiakkaita noilla hinnoilla.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Enpä jaksa edes mennä klikkailemaan että miten hinnat muuttuu. Jos uuteen autoon sijoittaa 47 tai 57 tonnia yksityiskäytössä niin aivan yhtä mestarisijoitus ja saa kyllä sijoitukselleen ansaitsemansa tuoton molemmissa tapauksissa.
Mutta ei kerrota uusien autojen ostajille, muuten ei saada kohta enää halpoja käyttökulkuneuvoja käytettynä.
Mutta ei kerrota uusien autojen ostajille, muuten ei saada kohta enää halpoja käyttökulkuneuvoja käytettynä.
9000CS 2,3
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Aika juttua on tosiaan
Kokeilkaapa pikainen kyselykierros, minkälaista välirahaa tarjotaan eri merkkeihin.
Itse tein testimielessä sähköposti kyselyä, ilman mitään erityistä tinkimistä ja todellista vaihtohalua seuraaviin: Audi A4, VW Passat, BMW 320d, Volvo V70 2.0d ja Skoda Octavia Scout TDi. Vaihdossa tarjosin ´06 9-3 SC - 30tkm mittarissa. Ensivuoden hinnoilla pyysin tarjoukset. Toki niistä kasvokkain varmaan voi viilata enemmän, mutta kyllä tuo suuntaa antaa.
Eli tarjoukset saa nuo "uudet" hinnat jutun aika uuteen valoon. Toki se kertoo myös Saabin arvostuksesta muiden merkkien myyjien kesken. Veroale on suurin tuossa BMW:ssä. Vaihtohyvitys, arvasit oikein, reilusti pienin!
Ja itsekkin kuulun niihin onnettomiin sijoittajiin jotka saattaa ostaa uuden velka-auton ja vielä valitsee autonsa siten, että pyrkii ostamaan sen auton jota haluaa. Ei esimerkiksi uusinta mallia taikka halvinta.
Kokeilkaapa pikainen kyselykierros, minkälaista välirahaa tarjotaan eri merkkeihin.
Itse tein testimielessä sähköposti kyselyä, ilman mitään erityistä tinkimistä ja todellista vaihtohalua seuraaviin: Audi A4, VW Passat, BMW 320d, Volvo V70 2.0d ja Skoda Octavia Scout TDi. Vaihdossa tarjosin ´06 9-3 SC - 30tkm mittarissa. Ensivuoden hinnoilla pyysin tarjoukset. Toki niistä kasvokkain varmaan voi viilata enemmän, mutta kyllä tuo suuntaa antaa.
Eli tarjoukset saa nuo "uudet" hinnat jutun aika uuteen valoon. Toki se kertoo myös Saabin arvostuksesta muiden merkkien myyjien kesken. Veroale on suurin tuossa BMW:ssä. Vaihtohyvitys, arvasit oikein, reilusti pienin!
Ja itsekkin kuulun niihin onnettomiin sijoittajiin jotka saattaa ostaa uuden velka-auton ja vielä valitsee autonsa siten, että pyrkii ostamaan sen auton jota haluaa. Ei esimerkiksi uusinta mallia taikka halvinta.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Taitaa pemari sittenkin osata tehdä moottoreita
Farkku 530i A: Iso bensakone automaattilaatikolla
200 kW
7,7 l/100km (EU yhd)
184 g/km CO2
Ihan hyvä suoritus, hyvin on tippuneet hinnat ...
Farkku 530i A: Iso bensakone automaattilaatikolla
200 kW
7,7 l/100km (EU yhd)
184 g/km CO2
Ihan hyvä suoritus, hyvin on tippuneet hinnat ...
Ex. Saab 9-5 TiD A SportCombi vm. 2006 (2009, 105 tkm -> 2019, 416 tkm)
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Ex. Saab 9-5 2.3t A Sedan vm. 2001 (2004, 73 tkm - 2015, 298 tkm)
Insignia
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
tai sitten vaihdelaatikoita
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
En kyllä jaksa uskoa että tuo 7,7l yhdistetty kulutuslukema pitää paikkansa ko. autossa ihan oikeassa käytännön ajossa. Mutta eipä siinä kun kerran veroja laskee..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Ei se pidäkään paikkaansa, esim. autobildin vertailussa 525iA:n kulutus oli sama 9,4 kuin A6 2.8A:lla, ilmoitettujen mukaan bemarin pitäisi mennä tuohon samaan 7,7 (kuin 530iA) kun taas audilla on edes hieman realistisempi 8,8 ilmoitettu..
(samassa vertailussa V70 3.2A vei 11,2 ja ilmoitettu 10,3...)
Ja tuo edes ole suurin ero mitä on nähty todellinen vs. ilmoitettu.
(samassa vertailussa V70 3.2A vei 11,2 ja ilmoitettu 10,3...)
Ja tuo edes ole suurin ero mitä on nähty todellinen vs. ilmoitettu.
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
suht huihai miten eroaa todelliseen, päätarkoitus on että lukemat ovat keskenään vertailukelpoisia
-----------------
Itse tosin en noteeraa juuri ollenkaan kaupunkiajoa koska siinä välitykset nousevat liian suureen merkitykseen perinteistä Suomalaista maantieajoa ajatellen. http://www.vcacarfueldata.org.uk/images/graph.jpg
(tehden siis maantieajo-lukemasta paremman kuin yhdistetty)
-----------------
Itse tosin en noteeraa juuri ollenkaan kaupunkiajoa koska siinä välitykset nousevat liian suureen merkitykseen perinteistä Suomalaista maantieajoa ajatellen. http://www.vcacarfueldata.org.uk/images/graph.jpg
(tehden siis maantieajo-lukemasta paremman kuin yhdistetty)
Viimeksi muokannut TuuSaR, Ti Marras 13, 2007 23:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: TÄNÄÄN klo 13.30 hallitus pitää tiedotustilaisuuden!
Todellisuutta vastaamattomat vertailulukemat ovat yhtä tyhjän kanssa. Sama olisi vaikka vertailla cupholderien määrää ja vetää siitä johtopäätökset päästöihin.TuuSaR kirjoitti:suht huihai miten eroaa todelliseen, päätarkoitus on että lukemat ovat keskenään vertailukelpoisia
Taitaa kyseessä olla klassinen ongelma jossa optimoidaankin tiettyä testiä varten eikä todellisuutta.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com