^Juuri tuota olen menossa huomenna katsomaan. Arvelinkin, ettei tarvitse enempiä vihjailla, kun joku fiksu seuraa aivoituksiani Nettiautoa selaamalla ! Kaivinkone, Leivänpaahdin, KoreanMersu, you name it. Sen verran kuvista katselin, että takalokarien sisäreunoissa on pintaruostetta ja pyysin myyjältä tarkemmat kuvat. Näin näyttäisi olevan, mutta pitää kuitenkin itse käydä toteamassa, millainen kantti pellissä on jne., että meneekö perinteisellä fiksaustyylillä, joka on hallussa. Jos näin, eikä ole ajolleen luotaantyöntävä, niin ihmetellään lisää. Muuten oli puhelimessa tentattuna speksit kunnossa, tuossahan on perustana vanha B-Vectran kone, pikkasen siis Saabia, koskapa esim. öljynsuodattimessa lukee Opel/Saab ja öljyinä ne paljon puhutut Dexos kakkoset vai mitkä ne oli. Jakohihnan vaihtoväli on 4v/60 tkm, eikä ole tälle vuodelle vaihdettu, on kuitenkin kk sitten huollettu LänsiAutossa jossa todettu, ettei hihnaa tarvitse vaihtaa, koska kilsoja on tullut niin vähän, vaikka 4v on täynnä.
Mikään kauppatavara tuo ei ole, pirun vaikea myytävä tommonen Taewuu. Mutta ennakkoluulottomalla fiiliksellä. Jos sattuisi tarttumaan, niin myllytellään jne., varmaan joku tuttu tarvitsee halvan käyttiksen jossain vaiheessa, kun kyllästyy.
Mutta joo, jos nyt jaksaa ajella, vähän laiskottaa.
Aamulla pitää viedä poitsu kouluun, sitten Honda peilin vaihtoon, takaisin kotiin koirat lenkittämään, takaisin kaupunkiin hakemaan Honda jne., siinä vaiheessa voi olla jo väsy
Yhdestä S60 Volvosta oli huuto sisällä, mutta oli taas muita hommia ja tarjousautomaatti huudeltiin nurin, enkä ehtinyt hätiin, meni 3500 eurolla, halvin verrokki Nettiautossa 4900e. Olen noita Volvojen hintoja seuraillut tiukasti ja näyttää siltä, että tohon pihaan saisi toisen V40 helpohkosti hintaan 5-600 euroa ja V70/S60/S80- sarjat käyvät pyydyksiin sellaisilla hinnoilla, että niistä voisi kiinnostua.
Onneksi nyt tulee talvi eteläänkin, niin ehkä laantuu tämä keväinen innostus !
Skoda Superb Combi 1.5 TSI eTEC -25, Mazda 2 Hybrid-25, Toyota Yaris Cross 1.5 Hybrid-24, Toyota Hiace 2.5 D-4D 100 autom -05, Lincoln Town Car Ultimate 4.6 V8 -04, Ex: 10 x og Saab 900 ym. / jäsen #4634