AZP kirjoitti:Ja periaatehan kuuluu olla että jos auto ei ole oma, niin käsiä ei liata.
Vaihtoehtohan on ajaa sinne huoltoon jo etukäteen ja antaa työmääräys ovien saranoiden rasvaamisesta. Kitisee sen vielä takuuseen pyörittelemällä silmiä ja mesoamalla, että miten voi näin uudessa autossa jo olla tällainen vika
Hirvee vaiva, tästä töistä on kuitenkin joku 800m tohon merkkihuoltoon, ei millään jaksais ajaa edestakas turhan takia ku homma hoituu huoltokirjan mukaisella valohoitovisiitillä ilman extrarypistystä
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
V.J.S kirjoitti:WD40:n lisäys saranoihin lienee about sama ku talvella housuun kuseminen: hetken se lämmittää...Ei tommosella lirulla saa muuta aikaan kun hetkellisen helpotuksen ja sitten alkuperäiset vaseliinit "vettyy" ja valuu liruna pois. Parempi antaa huollon hoitaa kuntoon oikeilla rasvoilla
Norjalainen kuskikaksikko näytti, että 1-litraisella Ford Focuksella on mahdollista ajaa yhdellä tankillisella yli 1 600 kilometriä. Taloudelliseen ajoon erikoistunut parivaljakko Knut Wilthil–Henrik Borchgrevink oli startannut 1-litraisella, EcoBoost-moottorilla varustetulla Focuksellaan Pohjois-Norjan Kautokeinosta ja lähtenyt hissuttelemaan kuuttakymppiä kohti etelää. Bensiini oli loppunut 28 tunnin ajon jälkeen Oslossa. Siinä vaiheessa trippimittariin oli kertynyt 1 619 kilometriä. Keskikulutukseksi tuli 3,3 litraa satasella.
Itse siis pidän huolen veroeuroista ja rahan kiertämisestä V6 automaatilla, mutta tommoiset jutut alkaa kuumottamaan 1 litraisen suuntaan..
Ford vs vag taksien perusteel on et foordit ei vie öljyä,ei hajoa laatikot,mut asenuslaatu ym laatuvaikutelma menee vagille.Samoin huollot menee ford lyhyemmästä huolimatta hinnaltaan tasan.Toki sit kun se maanantai foordi osuu olet syväl.vag tarjoaa tasaista laatu tietyil jo kaikkien ketkä osaa netis surffata reunaehdoilla.ps 06 vag ja 13 ford pihas.Huoltoasiat menee muutenkin paikkakunta/asiakastärkeys järjestyksel.Syy miks hki/kehä 3 alue on paljon mersu ja volvo takseja on veho/bilia huolto/sijaisautoa/varastoautot sen pahan kolhun varalle.
Kyllähän Fjoordi osaa mosia tehdä. Ei kait räjähdysvarmempaa pataa olekaan kuin 1.3 Kenttiläinen ja kyllä minä erästä Kölniläistäkin pitäisin hyvänä mosana.
Eka auto oli -86 Escort. Motissa ei mitään ongelmia. Kylläkin jumineen termarin takia vaihdoin varmuuden vuoksi kannentiivisteen mutta senkin pystyi pihalla tekemään ilman sen kummempia kommervenkkejä. Eipä sitä silti ikävä tullut, kun vaihdoin kahta vuotta vanhempaan tuplikseen.
tsaarela kirjoitti:Ei kait räjähdysvarmempaa pataa olekaan kuin 1.3 Kenttiläinen ja kyllä minä erästä Kölniläistäkin pitäisin hyvänä mosana.
Volvon vinokone.
"And when you ask someone who's got a Saab "why?" you always get the same patronizing smile. Like they know something we don't." - Jeremy Clarkson Ajossa: -99 9-3 2.0i
Ajettu: -89 900c, -89 900i, -90 900 S, -95 900 2.0i #5588
Siinä saattaa muuten tulla Voordin diilereillä ja tehtailla kiire jos litrasesta egobuustista löytyy jotain kampanjoitavaa, näitä moottoreita kun alkaa olla tyrkyllä kohta jo Ka:sta F150:een http://www.iltalehti.fi/autotestit/2013 ... 5_at.shtml
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Mitä kaverin VAG kulkineita ja takuita sivussa seuraillut ja kuullut juttuja niin Kesko ei todellakaan hoida takuujuttuja niinkuin pitäisi, varsinkin Diudi (audi) ja klonkskvageneissa saa todella nostaa älämölöä ja verenpainetta että menis mitään mikä pitää takuuseen...